Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF 6/11/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Onside har 3 BIF spillere på rundens hold og kun 1 fra OB(Ivan)….

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Kø er nok uundgåligt, når der er godt pakket så gider jeg ikke stå i kø for øl/vand og pølser, så venter jeg til turen hjemad og holder ind et sted.

      Denne udtalelse kunne han godt have undladt :
      “ Køen til boderne er et velkendt fænomen for dem, der ofte ser OB's kampe på hjemmebane. Det haster med en modernisering af stadion, pointerer Jack Jørgensen:

      - Vi har det stadion, vi har. Det er et gammelt umoderne stadion, og det udfordrer os voldsomt, når vi rammer max-kapacitet. Så kan vi simpelthen ikke følge med”

      OSE er jo gået helt og aldeles i flyverskjul i forhold til stadion, efter kommunen spillede bolden over på deres halvdel med deres udspil.
      Enig, der sker stadig ingenting med det forældede stadion. OSE kan åbenbart ikke finde de private investorer der skal til for at financiere en ordentlig stadionløsning og kommunen kan ikke løfte opgaven alene. Spændende hvad det ender med når kravene til superligastadions bliver skærpet og Odense Stadion ikke lever op til det der kræves, bl.a. omkring overdækning af tilskuerpladser.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Enig, der sker stadig ingenting med det forældede stadion. OSE kan åbenbart ikke finde de private investorer der skal til for at financiere en ordentlig stadionløsning og kommunen kan ikke løfte opgaven alene. Spændende hvad det ender med når kravene til superligastadions bliver skærpet og Odense Stadion ikke lever op til det der kræves, bl.a. omkring overdækning af tilskuerpladser.
        Mon ikke de vælger den billigste løsning, at fjerne de sæder som ikke er overdækket

        Taktikken er nok den samme, som da de sendte forskellige spillere ud for at klynke over træningsfaciliteterne. Det gav så nogle fantastiske træningsbaner, eller noget.
        Last edited by Magge; 08-11-2022, 06:22.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

          Enig, der sker stadig ingenting med det forældede stadion. OSE kan åbenbart ikke finde de private investorer der skal til for at financiere en ordentlig stadionløsning og kommunen kan ikke løfte opgaven alene. Spændende hvad det ender med når kravene til superligastadions bliver skærpet og Odense Stadion ikke lever op til det der kræves, bl.a. omkring overdækning af tilskuerpladser.
          Der sker med sikkerhed ikke noget, eller bliver meldt noget ud før efter den 23. januar 2023, hvor værtsskabet for kvinde EM 2025 bliver meldt ud. Får Danmark og Norden værtsskabet, forventes det vel at flere investorer, DBU samt kommunen vil smide endnu flere penge i puljen for udvidelsen, da det jo kræver en del for at Odense Stadion kan leve op til UEFA kravet.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Enig, der sker stadig ingenting med det forældede stadion. OSE kan åbenbart ikke finde de private investorer der skal til for at financiere en ordentlig stadionløsning og kommunen kan ikke løfte opgaven alene. Spændende hvad det ender med når kravene til superligastadions bliver skærpet og Odense Stadion ikke lever op til det der kræves, bl.a. omkring overdækning af tilskuerpladser.
            Jeg mener Stadil var meget interesseret, men trak sig da det kunne ses konkurrenceforvridende overfor andre klubber, der spiller i Hummel.

            Comment


              Også VIP lokalerne sætte sæsonrekord

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...-og-i-lounges/

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Også VIP lokalerne sætte sæsonrekord

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/saeson...-og-i-lounges/
                Fint, der kommer flere, men har på fornemmelsen af antallet af sponsorer er faldende.

                Desuden skidt, at man skal bruge eksterne lokationer. Mener at FCM lige har udbygget deres lounge til det dobbelte, da de også vægter den del højt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                  Kø er nok uundgåligt, når der er godt pakket så gider jeg ikke stå i kø for øl/vand og pølser, så venter jeg til turen hjemad og holder ind et sted.

                  Denne udtalelse kunne han godt have undladt :
                  “ Køen til boderne er et velkendt fænomen for dem, der ofte ser OB's kampe på hjemmebane. Det haster med en modernisering af stadion, pointerer Jack Jørgensen:

                  - Vi har det stadion, vi har. Det er et gammelt umoderne stadion, og det udfordrer os voldsomt, når vi rammer max-kapacitet. Så kan vi simpelthen ikke følge med”

                  OSE er jo gået helt og aldeles i flyverskjul i forhold til stadion, efter kommunen spillede bolden over på deres halvdel med deres udspil.
                  Jeg forstår det ikke helt. Der var udsolgt i forvejen. Det må være muligt sådanne dage at etablere ekstra boder og også toiletter.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Fint, der kommer flere, men har på fornemmelsen af antallet af sponsorer er faldende.

                    Desuden skidt, at man skal bruge eksterne lokationer. Mener at FCM lige har udbygget deres lounge til det dobbelte, da de også vægter den del højt.
                    Sjovt. Jeg hører det modsatte.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg

                      Sjovt. Jeg hører det modsatte.
                      Det er også korrekt ifølge hvad jeg hører.
                      Det største problem her er dog at det er mindre sponsorer generelt som ikke rykker det store.
                      Men numerisk har nok øget med ca 20% de sidste par år

                      Comment

                      Working...
                      X