Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Brøndby IF 6/11/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    helt enig - sad med samme tanke.
    Han lå med krampe. Derfor blev Jan skiftet ud

    Comment


      Syntes ikke der var straffe til Sabbi efter at have set den.
      Ville satme have været blevet sindssyg tosset hvis BIF havde fået et lign

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Helt enig, han manglede i går at slippe bolden nogle gange, det trækker naturligt ned.
        Tverskov havde en del fejlafleveringer når han forsøgte at spille den fremad, måske er det derfor BT vurderer Greve var bedre.
        jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går
          Både og. Det er jo også den opportunisme og villighed til at spille fremadrette tog udfordre hver gang, der gør ham så spændende. Det er selvfølgelig en balancegang, men man kan også gøre en angrebsspiller for skolet, så han for ofte træder på bolden og vælger den sikre aflevering bagud i stedet for at udfordre.

          Comment


            Alm kommenterer på straffen til Frø og hvorfor at han og Minteh havde en snak ude på banen efter kampen

            https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-konsekvensen/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Alm kommenterer på straffen til Frø og hvorfor at han og Minteh havde en snak ude på banen efter kampen

              https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...-konsekvensen/
              Fin forklaring mht. Minteh

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Fin forklaring mht. Minteh
                Der står da ikke noget om Minteh i det interview?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Der står da ikke noget om Minteh i det interview?
                  Der er en video i toppen af artiklen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    jeg synes det må med i ligningen at han kun er 18 år. Der er altså noget at lære endnu og det er jeg helt sikker på trænerteamet nok skal forklare ham. Potentialet er stort, men han skal også lære at holde benene på jorden og træffe gode beslutninger flere gange end i går
                    Slet ingen kritik af ham herfra, han er en type jeg elsker at se, og dermed er snoren lang.Han er ung og lovende , viser vilje og energi, fejl er en del af pakken.
                    Det var i forhold til at han bliver vurderet i medierne, og der trækker fejl ned i karaktergivningen.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Der er en video i toppen af artiklen
                      Ah okay. Dem kan jeg ikke se fra udlandet. Hvad siger han om Minteh?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        Ah okay. Dem kan jeg ikke se fra udlandet. Hvad siger han om Minteh?
                        Frit fra hukommelsen...

                        Minteh fik blomster før kampen foran et fyldt stadion, som gjorde at han blev ivrig/ville alt for mange nye offensive ting.

                        AA sagde, at han allerede kan en masse ting, som han skulle fokusere på.

                        At det er en holdsport, hvor alle deltager i det defensive arbejde.

                        Han flyttede Minteh, så han var på den side, hvor AA stod (for han kunne guide ham i kampen).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Frit fra hukommelsen...

                          Minteh fik blomster før kampen foran et fyldt stadion, som gjorde at han blev ivrig/ville alt for mange nye offensive ting.

                          AA sagde, at han allerede kan en masse ting, som han skulle fokusere på.

                          At det er en holdsport, hvor alle deltager i det defensive arbejde.

                          Han flyttede Minteh, så han var på den side, hvor AA stod (for han kunne guide ham i kampen).
                          fedt det er faktisk essencen af mit forrige indlæg .. hold benene på jorden og gør det det ikke sværere end det er.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Kritik af kø kaos igår

                            https://fyens.dk/artikel/lange-køer-...n-kæmpe-fadæse

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Kø er nok uundgåligt, når der er godt pakket så gider jeg ikke stå i kø for øl/vand og pølser, så venter jeg til turen hjemad og holder ind et sted.

                              Denne udtalelse kunne han godt have undladt :
                              “ Køen til boderne er et velkendt fænomen for dem, der ofte ser OB's kampe på hjemmebane. Det haster med en modernisering af stadion, pointerer Jack Jørgensen:

                              - Vi har det stadion, vi har. Det er et gammelt umoderne stadion, og det udfordrer os voldsomt, når vi rammer max-kapacitet. Så kan vi simpelthen ikke følge med”

                              OSE er jo gået helt og aldeles i flyverskjul i forhold til stadion, efter kommunen spillede bolden over på deres halvdel med deres udspil.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Vi har haft en snak med Jørgen Skjelvik om kampen i går og hans egen situation på holdet.

                                Skjelvik: Ville gerne have givet tilskuerne mere - OBstruktion

                                Comment

                                Working...
                                X