Vi er bagud 0-1 efter kontraspil, målscorer Dennis Sørensen
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ob-fcv
Collapse
X
-
Vi blev sat under pres store dele af 1 halvleg, og kom ikke frem til ret meget. En enkelt chance tilfaldt dog Bodul, men han fik ikke rigtigt træf på bolden. Senere tilfaldt ham en endnu større, helt fri foran kassen brændte han på det skammeligste. Fcv var gode til at sætte vores midtbane ud af spil, enten ved høje bolde eller den dybe aflevering. Her var Diarre ikke vågen, jeg så ingen tacklinger fra ham i dag. Tværtimod trak han sig ofte i duellerne, og det fysiske spil. ( Kryger var ikke med i dag ) Lasse Nielsen er en leder i forsvaret, der ikke er bange for at bruge mund, men han gør det i holdets interesse. Peger ikke fingre men dirigerer. Der kom mere form over vores spil i 2 halvleg, og uafgjort er på den baggrund et meget fair resultat.
Der mangler endnu nogle spillere før vi er klar til start, bla en angriber. vi kan ikke sætte vores lid til, at Kadrii kan klare det ene mand. I dag blev han meget effektivt lukket ned af Fcvs forsvar.Last edited by sinus; 28-06-2014, 18:39.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Så ikke kampen, men der er ikke noget der er så skidt, så det ikke er godt for noget.....
Alle siger vi mangler en angriber inklusive den sportslige ledelse i OB. Nu bliver det heldigvis underbygget i praksis. Kan lige se vi havde vundet 4-1 over FCV, så var vi blevet lullet i søvn og havde ventet. Nu kan alle se der skal komme en, INDEN kamp et i suppen.
Comment
-
Rivende udvikling han har været igennem, den gode Troels Bech.
Jun. 2014: Bech: En god og en dårlig halvleg
Nov. 2013: Bech utilfreds med 1. halvleg mod AaB
Sep. 2013: Troels Bech: Vi blev trykket ned i 2. halvleg
April 2012 Silkeborg: I 1. halvleg var ikke i nærheden af at levere dét, der skal til. Vi var langsomme til både at løbe og tænke. Først i starten af 2. halvleg begyndte vi at ligne et hold, der kunne spille med.
Esbjerg Nov. 2008: Bech kun tilfreds med 2. halvleg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægRivende udvikling han har været igennem, den gode Troels Bech.
April 2012 Silkeborg: I 1. halvleg var ikke i nærheden af at levere dét, der skal til. Vi var langsomme til både at løbe og tænke. Først i starten af 2. halvleg begyndte vi at ligne et hold, der kunne spille med.
Gad godt vide, om det blot er en statistisk tilfældighed at TB aldrig har vundet noget i Superligaen?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af nedveds_6_knæskaller Se indlægRivende udvikling han har været igennem, den gode Troels Bech.
Men det er jo agurketid og god gas .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Jeg synes, det er rigtig fint, at vi har en træner, der ikke er bange for at pege på, hvor skoen trykker.
Snakken om udvikling bliver vi nok aldrig enige om.
I min verden handler udvikling for OB lige så meget om at få rettet skuden op, fordi vi nu lider under, at man i flere år levede over evne.
Før kunne vi bare købe en ny, mindst lige så god spiller, når en spiller forlod os. Denne sommer har vi fået en spiller, der har spillet en sæson i superligaen isf en mangeårig anfører og en 1.divisionsprofil isf en norsk landsholdsspiller. I udgangspunktet fremmer det jo ikke nødvendigvis en udvikling. Ikke desto mindre er jeg sikker på, at vi nok skal fortsætte med at stabilisere os. I min verden har TB en stor ære for det.
At vi til tider har underpræsteret er jeg helt med på. Men med det økonomiske og ledelsesmæssige morads, der kom i kølvandet på de storsatsende år, så kunne vi lige så godt have fulgt AGF ned.
Jeg glæder mig helt vildt til den kommende sæson. Vi har ikke fået store stjerner ind. Men jeg synes ledelsen har erkendt vores situation og fundet nogle spillere, der kan være med til at fortsætte den udvikling, vi efter min mening er inde i. Kan vi også få en god angriber ind, så går jeg ind til sæsonstarten med fin optimisme.
Comment
Comment