Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Det kan jeg ikke af hensyn til de kilder jeg har til episoderne.
    Jeg springer også over på denne

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

      Så den smarte i sidste ende var BW ?
      Yep

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

        Håber det kommer lidt frem engang. Er lidt mærkværdigt at melde halvt ud, uden at dele synes jeg personligt. Hellere lade vær med at nævne noget, eller meld ud :). Og det selvfølgelig sagt med respekt for din kilde :).
        Jeg kan sagtens lade være med at skrive noget en anden gang, når jeg ikke kan uddybe nærmere.

        Comment


          OB blev i håndteringen af Minteh fremstillet som den amatørforening den er, klart knægten var for stor til dansk fodbold, og klart at han havde problemer med sin opførsel.
          Må bare sige, at OB var heldige med de store indtægter på ham, og så er den vel egentlig ikke længere, han kommer til at gøre det fremragende uanset hvor han spiller i
          fremtiden, hvilket giver ekstra millioner til indtægterne. Savner godt nok den x-factor han gav til OB, og ja han var kampafgørende.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Som FmprOB skriver er der pænt mange ting, som heldigvis for OB aldrig kom ud. Jeg sidder bare og venter på den første skandale i det hollandske….
            Skal det forståes sådan at man i OB lukkede øjnene for nogle ting, som ellers ville betyde ophævelse af kontrakt , fordi der ventede et storsalg?

            Eller hvor på skalaen ligger disse episoder?
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Skal det forståes sådan at man i OB lukkede øjnene for nogle ting, som ellers ville betyde ophævelse af kontrakt , fordi der ventede et storsalg?

              Eller hvor på skalaen ligger disse episoder?
              Det er svært at sige. Det er slet ikke sikkert, at OB vidste det hele.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                Jeg kan sagtens lade være med at skrive noget en anden gang, når jeg ikke kan uddybe nærmere.
                Det bestemmer du selv. Er personligt bare ikke fan af "jeg ved noget i ikke ved og det handler lidt om det her, men jeg må ikke sige noget om det". Håber ikke du tager det ilde, for det var slet ikke meningen ^_^. Selvfølgelig bliver os uvidende nysgerrige når der er informationer, som omhandler nuværende og tidligere spillere :).

                Edit: Og egentlig også for at undgå evt opdigtede historier. Man ved aldrig om nogen gætter på flere fester, narko, vold, trusler og you name it ^_^.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg

                  Det bestemmer du selv. Er personligt bare ikke fan af "jeg ved noget i ikke ved og det handler lidt om det her, men jeg må ikke sige noget om det". Håber ikke du tager det ilde, for det var slet ikke meningen ^_^. Selvfølgelig bliver os uvidende nysgerrige når der er informationer, som omhandler nuværende og tidligere spillere :).

                  Edit: Og egentlig også for at undgå evt opdigtede historier. Man ved aldrig om nogen gætter på flere fester, narko, vold, trusler og you name it ^_^.
                  Jeg tager det ikke ilde op. Jeg synes jo også det er irriterende, når der er andre der har viden, som de ikke kan uddybe.

                  Comment

                  Working...
                  X