Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Ved I om han var med i nogen af træningskampene ?
    De nævnte i SFÅ at Minteh og Charly havde været blandt de bedste mod Lyngby, så den har han i hvert fald spillet.
    ​​

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

      De nævnte i SFÅ at Minteh og Charly havde været blandt de bedste mod Lyngby, så den har han i hvert fald spillet.
      ​​
      Undskyld, jeg udtrykte mig forkert... træningskampene for landsholdet (mod DR Congo og Liberia) ?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Undskyld, jeg udtrykte mig forkert... træningskampene for landsholdet (mod DR Congo og Liberia) ?
        Mener han fik ca 30 min i den første kamp. Har ikke hørt om kamp nummer 2

        Comment


          #49
          Minteh ved ikke om han er her efter vinduet lukker

          https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-jeg-skifter/

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Minteh ved ikke om han er her efter vinduet lukker

            https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-jeg-skifter/
            Jeg bliver godt nok snart utryg ved foråret…. Ja det er mange penge… Men Jebali, Gigovic og måske Minteh….. Puhaaa det kan blive tungt.
            Vi må stole på Bjørn har det der skal til

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

              Jeg bliver godt nok snart utryg ved foråret…. Ja det er mange penge… Men Jebali, Gigovic og måske Minteh….. Puhaaa det kan blive tungt.
              Vi må stole på Bjørn har det der skal til
              Enig. Men hvad kunne han ikke udrette med 40-50 mill i hånden..

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. Men hvad kunne han ikke udrette med 40-50 mill i hånden..
                Tør jeg slet ikke tænke på!!

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Minteh ved ikke om han er her efter vinduet lukker

                  https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...m-jeg-skifter/
                  Det er så en klassisk clickbait overskrift, hvis man nogensinde har set en. Minteh siger faktisk ikke en skid andet, end man kunne forvente af en spiller i den situation. Men hey, så knalder vi da bare den mest clickbaity overskrift på, og så kører den jo på sociale medier.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                    Tør jeg slet ikke tænke på!!
                    Nej vel. Men det optimale scenarie ville selvfølgelig være at beholde ham lidt og sælge senere til en højere pris.
                    Men intet er jo sikkert i denne verden

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                      Det er så en klassisk clickbait overskrift, hvis man nogensinde har set en. Minteh siger faktisk ikke en skid andet, end man kunne forvente af en spiller i den situation. Men hey, så knalder vi da bare den mest clickbaity overskrift på, og så kører den jo på sociale medier.
                      Yes. Er transfervinduer ikke herlige

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Nej vel. Men det optimale scenarie ville selvfølgelig være at beholde ham lidt og sælge senere til en højere pris.
                        Men intet er jo sikkert i denne verden
                        Jeg tænker også det er planen han skal blive

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                          Det er så en klassisk clickbait overskrift, hvis man nogensinde har set en. Minteh siger faktisk ikke en skid andet, end man kunne forvente af en spiller i den situation. Men hey, så knalder vi da bare den mest clickbaity overskrift på, og så kører den jo på sociale medier.
                          Ja, man kunne lige så godt have valgt: "OB-juvel siger at han kan stadig tage flere skridt i OB før han kommer til en Top-5-Liga"
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #58
                            Minteh den spiller i superligaen der gennemsnitlig har vundet flest tacklinger pr kamp!!!

                            https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-i-superligaen

                            Comment


                              #59
                              Kadrii stor roser Minteh

                              https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-en-broekdel/

                              Comment


                                #60
                                Tonny trak sig fra et løfte at løbe nøgen på banen da Minteh scorede sejrsmål mod plastikklubben.

                                Og han var ikke så imponerede om Minteh da Yankuba kom første gang til prøvetræning til OB: "Vi havde jo hørt, at han blev betragtet som en rigtig dygtig spiller, der blev kaldt Messi, men da han kom herop og trænede med os, tænkte jeg godt nok, at der var et stykke vej til Messi-niveau. Jo, man kunne godt sammenligne ham på den måde, at han ikke var særligt aktiv uden bold, siger Tonny Hermansen."

                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...a-noegenloefte
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X