Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Yankuba Minteh tråden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Man har nok forsøgt at få en kontraktforlængelse i hus allerede, men mon ikke Minteh har en lejr som nok lige vil vente lidt, da hypen omkring ham nok bare vokser for hver kamp han spiller lige nu.
    Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Tror ikke det kun er Minteh lejren. Tror bare de vil tage sig god tid til at lave den rigtige kontrakt og er sikkert også igang.
    Dagens nyhed var bare symbolsk og nem at aftale

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Når Sabbi i de sidste to kampe i denne halv sæson scorer 2 gange hattrick fra toppen og bare fortsætter ind i foråret så tror jeg du kommer til at undskylde :)

      Jeg tror at Sabbi vil blive vild på toppen, og AA skal nok snart se det også :)
      Så undskylder jeg gerne Men jeg ser ham ofte træne og har aldrig set en indikation om at han skulle begynde at score mange mål.
      Men man kan da ikke afvise at han får en korriander opblusning til foråret også scorer lidt i et nedrykningsspil. Det ville da hjælpe BW lidt i at få ham afsat næste sommer uden tvivl

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Så undskylder jeg gerne Men jeg ser ham ofte træne og har aldrig set en indikation om at han skulle begynde at score mange mål.
        Men man kan da ikke afvise at han får en korriander opblusning til foråret også scorer lidt i et nedrykningsspil. Det ville da hjælpe BW lidt i at få ham afsat næste sommer uden tvivl
        Du tror ikke at han kan score i et mesterskabsslutspil?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Du tror ikke at han kan score i et mesterskabsslutspil?
          Tror fmprOB mener, at han bliver lejet ud til FCK for at løse deres angriberproblem

          Ville være dumt at gøre det til nogen over os i tabellen

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Tror fmprOB mener, at han bliver lejet ud til FCK for at løse deres angriberproblem

            Ville være dumt at gøre det til nogen over os i tabellen
            Du har selvfølgelig helt ret, det er klart min fejl

            Comment


              #21
              Også fint med Sabbi på toppen. Ellers er der godt nok langt for Breum og Charly til spilletid.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Du tror ikke at han kan score i et mesterskabsslutspil?
                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Tror fmprOB mener, at han bliver lejet ud til FCK for at løse deres angriberproblem

                Ville være dumt at gøre det til nogen over os i tabellen
                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Du har selvfølgelig helt ret, det er klart min fejl
                I to er sgu sjove haha. Jeg kunne nu godt se ham spille 10 kampe i et mesterskabs slutspil uden at score

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Når Sabbi i de sidste to kampe i denne halv sæson scorer 2 gange hattrick fra toppen og bare fortsætter ind i foråret så tror jeg du kommer til at undskylde :)

                  Jeg tror at Sabbi vil blive vild på toppen, og AA skal nok snart se det også :)
                  Jeg har stadig mareridt over Sabbis indsats i pokalfinalen, mindst en chance som min farmor havde scoret på. Tænk på hvad det kunne have betydet med europæisk puljespil.
                  Nå men jeg lader mig selvfølgelig gerne overraske

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                    Jeg har stadig mareridt over Sabbis indsats i pokalfinalen, mindst en chance som min farmor havde scoret på. Tænk på hvad det kunne have betydet med europæisk puljespil.
                    Nå men jeg lader mig selvfølgelig gerne overraske
                    Jeg ved det, men jeg tænker på et eller andet tidspunkt må nogen af det han viste i Hobro da stråle igennem.
                    Og så er han jo kun 24 så tænk hvis han pludselig går mål amok.

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Jeg ved det, men jeg tænker på et eller andet tidspunkt må nogen af det han viste i Hobro da stråle igennem.
                      Og så er han jo kun 24 så tænk hvis han pludselig går mål amok.
                      Ja han har jo tempoet og fysikken, tror han kan spille 9ér mindst lige så godt som Jebali, men om Sabbi kan ramme målet er jeg meget usikker på.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                        Ja han har jo tempoet og fysikken, tror han kan spille 9ér mindst lige så godt som Jebali, men om Sabbi kan ramme målet er jeg meget usikker på.
                        Tror virkelig bare at han skal igang, den første vil give ham troen på det og så kommer de bare på stribe, lidt ligesom med Kadrii i denne sæson.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                          Ja han har jo tempoet og fysikken, tror han kan spille 9ér mindst lige så godt som Jebali, men om Sabbi kan ramme målet er jeg meget usikker på.
                          Enig. Men tror kun han har 25-30 min i sig pt og når ikke op på fuld tid inden vi går på vinterferie. Ikke fordi jeg har kæmpe fidus til ham på 9`eren. Men han er lige så kompetent som Jebali generelt på den plads

                          Comment


                            #28
                            Sabbi på 9eren tror jeg ikke har gang på jord. Han mangler spilforståelse (Sabbis store problem) og er en dårlig afslutter.

                            Og så tilbage til Minteh. Yderst fortjent. Så satser vi på, at den lange kontrakt følger snarest.

                            Comment


                              #29
                              Godt at Yankuba får spilletid, nu hvor han ikke engang bliver nævnt i sin egen tråd.

                              Jeg ved godt at alle de gode numre var taget, men nr. 30 er da et målmandsnummer. Her kan jeg godt lide lidt tradition.
                              OB – Ingen hader os

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Vi har kontrakt med ham til sommer 2024 og den må gerne forbedres og forlængres.

                                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/yankub...kontrakt-i-ob/
                                Enig mht forlængelse, men hvis han fortsætter på det niveau han er startet, så er han solgt senest sommeren 23. Håber dog vi kan forlænge og holde på ham i længere tid. Han er virkelig en fornøjelse at følge.
                                Last edited by OleKBH; 27-10-2022, 21:58.

                                Comment

                                Working...
                                X