EPJ ind og Spelmann ud
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB - IFK Gøteborg
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKryger, DH og Emil var okey idag
falk spillede sig op efter en svag 1. Halvleg.
Jeg trækker mine tvivl om Kryger på back tilbage. Han gjorde det godt.
OB klart bedst i spil men taber 0-1
Men nu er det jo også kun første træningskamp.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægSjovt, jeg har en helt anden opfattelse end dig. Synes Kryger var sløv og langsom, nem at løbe/drible forbi, og havde et lavt teknisk niveau med flere kiksede tæmninger og afleveringer. Jeg var ikke imponeret.
Men nu er det jo også kun første træningskamp.
Klart en af mine kandidater til MOM selvom den er svær i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOkey. Det var slet ikke det jeg så. Blev fanget et par gange pga han var offensiv. Viste god teknik og var med i meget..
Klart en af mine kandidater til MOM selvom den er svær i dag
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægKommentatoren sviner Bodul efter en svag kamp.
Helt fortjent vel og mærke. Han kæmpede men får intet ud af det
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægJeg er meget enig i kaptajnens betragtninger. Vi er meget på bolden igennem hele kampen, men formår ikke at komme til specielt mange chancer, og mig og min kammerat brækkede os også lidt over hvorfor vi absolut skal ind og trille den ind over stregen, som et andet barcahold, i stedet for bare at hugge til læderet. Ellers flød spillet fint, og der blev også vist prøver på flot kombinationsspil i momenter, som var tæt på at splitte Göteborgs meget kompakte defensiv ad et par gange. Det var dog tydeligt at Bashkim ikke har spillet meget på det sidste, og at falk og Emil af gode grunde heller ikke er på deres topniveau endnu, og når modstanden så har flere seriøse kampe i benene, så vil vi virke meget tandløse. Vores defensiv stod meget solidt med både Kl og Høegh i 1. Halvleg og LN og Høegh i 2. Og deres mål var ene og alene JC's sæbehandske aktions skyld
De andre skal lære noget af Bashkim. Han banker til den, når chancen er der. Ingen tøven.
Comment
Comment