Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB - IFK Gøteborg

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    EPJ ind og Spelmann ud

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
      Det vil være ubærligt at se et ungt talent indlede sin OB karriere med en slem skade. Lad os håbe for Dessler, at det kun var slaget.
      Ja lad os håbe det. Det så ikke godt ud med venstre knæ

      Comment


        #33
        EPJ på højreback og Kryger i angrebet

        Comment


          #34
          OB må op med læderet og hente et par angribere med mål i støvlerne!........Vi spiller rigtigt flot, lige indtil vi rammer den sidste 1/4 del af banen, Så dør det hele!
          Last edited by DeDaneDK; 25-06-2014, 19:47.

          Comment


            #35
            Kryger, DH og Emil var okey idag
            falk spillede sig op efter en svag 1. Halvleg.

            Jeg trækker mine tvivl om Kryger på back tilbage. Han gjorde det godt.

            OB klart bedst i spil men taber 0-1

            Comment


              #36
              http://www.bold.dk/nyt/kryger-uheldig-i-foerste-ob-test

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kryger, DH og Emil var okey idag
                falk spillede sig op efter en svag 1. Halvleg.

                Jeg trækker mine tvivl om Kryger på back tilbage. Han gjorde det godt.

                OB klart bedst i spil men taber 0-1
                Sjovt, jeg har en helt anden opfattelse end dig. Synes Kryger var sløv og langsom, nem at løbe/drible forbi, og havde et lavt teknisk niveau med flere kiksede tæmninger og afleveringer. Jeg var ikke imponeret.

                Men nu er det jo også kun første træningskamp.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                  Sjovt, jeg har en helt anden opfattelse end dig. Synes Kryger var sløv og langsom, nem at løbe/drible forbi, og havde et lavt teknisk niveau med flere kiksede tæmninger og afleveringer. Jeg var ikke imponeret.

                  Men nu er det jo også kun første træningskamp.
                  Okey. Det var slet ikke det jeg så. Blev fanget et par gange pga han var offensiv. Viste god teknik og var med i meget..
                  Klart en af mine kandidater til MOM selvom den er svær i dag

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Okey. Det var slet ikke det jeg så. Blev fanget et par gange pga han var offensiv. Viste god teknik og var med i meget..
                    Klart en af mine kandidater til MOM selvom den er svær i dag
                    Sjovt som man kan se forskelligt på fodbold. Jeg er helt på linje med Benediktson. LK lavede en del fejl i opspillet og virkede generelt usikker på bolden.

                    Comment


                      #40
                      http://www.ob.dk/artikel/god-testkamp-mod-ifk.aspx

                      Comment


                        #41
                        Skula om kampen

                        http://www.ob.dk/artikel/skipper-sku...-tilfreds.aspx

                        Comment


                          #42
                          Hvis ikke der kommer noget på angrebspositionen kan det blive et udtryk for hele den kommende sæson; pænt spil men ingen mål :(

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Kommentatoren sviner Bodul efter en svag kamp.
                            Helt fortjent vel og mærke. Han kæmpede men får intet ud af det
                            Man kan jo håbe det er et tegn på det vender for ham.. Normalt er Bodul jo topscore i optakt sæsonerne (sommer/vinter) hvorefter han starter inde i de første par kampe og spiller som en sæk kartofler. Jeg har JA-hatten på og siger han bare sparer målene til når det rigtig glæder i superligaen

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg er meget enig i kaptajnens betragtninger. Vi er meget på bolden igennem hele kampen, men formår ikke at komme til specielt mange chancer, og mig og min kammerat brækkede os også lidt over hvorfor vi absolut skal ind og trille den ind over stregen, som et andet barcahold, i stedet for bare at hugge til læderet. Ellers flød spillet fint, og der blev også vist prøver på flot kombinationsspil i momenter, som var tæt på at splitte Göteborgs meget kompakte defensiv ad et par gange. Det var dog tydeligt at Bashkim ikke har spillet meget på det sidste, og at falk og Emil af gode grunde heller ikke er på deres topniveau endnu, og når modstanden så har flere seriøse kampe i benene, så vil vi virke meget tandløse. Vores defensiv stod meget solidt med både Kl og Høegh i 1. Halvleg og LN og Høegh i 2. Og deres mål var ene og alene JC's sæbehandske aktions skyld

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                                Jeg er meget enig i kaptajnens betragtninger. Vi er meget på bolden igennem hele kampen, men formår ikke at komme til specielt mange chancer, og mig og min kammerat brækkede os også lidt over hvorfor vi absolut skal ind og trille den ind over stregen, som et andet barcahold, i stedet for bare at hugge til læderet. Ellers flød spillet fint, og der blev også vist prøver på flot kombinationsspil i momenter, som var tæt på at splitte Göteborgs meget kompakte defensiv ad et par gange. Det var dog tydeligt at Bashkim ikke har spillet meget på det sidste, og at falk og Emil af gode grunde heller ikke er på deres topniveau endnu, og når modstanden så har flere seriøse kampe i benene, så vil vi virke meget tandløse. Vores defensiv stod meget solidt med både Kl og Høegh i 1. Halvleg og LN og Høegh i 2. Og deres mål var ene og alene JC's sæbehandske aktions skyld
                                Helt enig! Jeg har også længe talt for, at vi slet slet ikke afslutter nok. Der er virkelig mange situationer, hvor specielt Falk er i en god afslutningsposition, men vælger at aflevere.
                                De andre skal lære noget af Bashkim. Han banker til den, når chancen er der. Ingen tøven.

                                Comment

                                Working...
                                X