Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-SIF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Efter fem sløje minutter i begyndelsen spiller vi nu en god kamp.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #77
      Puha, det begynder at brænde på med de stolpeskud

      Comment


        #78
        69% boldbesiddelse til Sif. Det er meget i overkanten, især når vi ikke er skarpere når vi når op i deres felt

        Comment


          #79
          Under Alm har vi i den grad været sløset og uskarpe i vores offensive situationer. Der har været mange muligheder og vi bør have scoret minimum 1 mål. Men på den anden side kunne SIF nemt have været foran. Der skal ændres noget i pausen.

          Comment


            #80
            Lidt op og ned. Rigtigt fint perioder i midten af halvlegen, kunne sagtens have scoret i flere situationer. Det kunne SIF så til gengæld også.

            Hvor Flemming Povlsen forøvrigt mere og mere irriterende at høre på.

            Comment


              #81
              En ret lige kamp selv om Sif har bolden MEGET mere. Nu skifter de jo nok bla Sonne ind for Østrøn og så skal der bedre forsvar der.
              Jeg glæder mig til 2.halvleg. Det er ikke så ofte :-)

              Comment


                #82
                Hold nu kæft Flemming der er klart frispark til Minteh inden, og lad os så gense den der hvor sidste mand hægter Bash
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                  Puha, det begynder at brænde på med de stolpeskud
                  Ja, men udover de to skud udefra som rammede stolpen fik Silkeborg ikke meget. Forsvarer virker sikker og vi havde flere gode chancer og måtte have scoret. Selvom Silkeborg får alt for meget boldbesiddelse så kunne vi presse de til dels. For mig en ret ordentlig første halvleg men ville være fint at komme med lidt mere i anden.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #84
                    For første gang i 11 år synes jeg at vi har et HOLD. Det er en fornøjelse at se på. Så længe vi har kræfter til sprinte i pres, skal vi nok være med.

                    Comment


                      #85
                      Ærgerligt minteh mangler lidt “stor skærm” de to gange hvor han kunne spille den på tværs.

                      Comment


                        #86
                        Jeg synes det er en blandet fornøjelse, 31%-69% i boldbesiddelse er simpelthen hen flovt
                        Vi er OB! Vi er på hjemmebane! Det må vi aldrig acceptere.
                        Last edited by Fergi; 09-10-2022, 16:03.

                        Comment


                          #87
                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          For første gang i 11 år synes jeg at vi har et HOLD. Det er en fornøjelse at se på. Så længe vi har kræfter til sprinte i pres, skal vi nok være med.
                          Tja. Synes nu det ligner SIF har kampen hvor de ønsker.
                          Tror desværre det er spørgsmål om tid, så før de scoret.
                          håber jeg tager fejl…

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                            Jeg synes det er en blandet fornøjelse, 31%-69% i boldbesiddelse er simpelthen hen flovt
                            Vi er OB! Vi er på hjemmebane! Det må vi aldrig acceptere.
                            Umiddelbart lyder det til at OB opnår lige så meget som SIF selvom de kun har bolden halvt så meget ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              #89
                              En af de såkaldte eksperter sagde før kampen at han mente Martin Hansen var holdets vigtigste spiller. Det kan godt være rigtigt. Ikke kun for det han præsterer teknisk men tror han har stor betydning for kampånd og defensiven som jo sejlede.
                              Lad os nu få det mål.

                              Comment


                                #90
                                Gigovic er fandme god, men det der var bare ikke godt nok!

                                Comment

                                Working...
                                X