Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Aab-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg kender ikke stedet, men de sender i hvert fald kampen.

    Ser også ud til, at deres kost kun er flydende...

    https://www.kickoff-sportspub.dk/program/
    Det er et rigtig fint sted. Kan kun anbefale.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

      Det er et rigtig fint sted. Kan kun anbefale.


      Så giver jeg et par fadøl næste gang du, Orskov og jeg er i byen

      Comment


        #18
        Martin Hansen mener ikke, at momentum kan bruges til noget i kampen mod AaB, og så glæder han sig over, at der er kommet noget mere vildskab ind med de nye folk i forsvaret.

        Martin Hansen bifalder mere vildskab på holdet - OBstruktion

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
          Martin Hansen mener ikke, at momentum kan bruges til noget i kampen mod AaB, og så glæder han sig over, at der er kommet noget mere vildskab ind med de nye folk i forsvaret.

          Martin Hansen bifalder mere vildskab på holdet - OBstruktion
          Martin Hansen er bare en klasse fyr som taler meget direkte og åbenhjertet. Der kan lide rigtig, rigtig godt.
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

            Intet problem

            Okay, så må jeg besøge det næste gang jeg er i byen og vi kan dele en fad eller to
            Gerne, hvis jeg også er i byen der Har desværre heller ikke boet i Odense de sidste 7-8 år efterhånden og er pt. bosat i Helsinki

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg



              Så giver jeg et par fadøl næste gang du, Orskov og jeg er i byen
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                #22
                OB kan potentielt nå top6 i aften hvis øvrige resultater flasker sig, og ligeså potentielt ramme 10. pladsen ved et nederlag. Forskellen på placeringspengene på de scenarier er 1,2 mill. OB stiller med samme start11 som de seneste to kampe

                ......................MH
                Grubbe.......Ivan.......BP...........Aske
                .............Tverskov....Gigovic
                ..Tongya........Jebali........Frø
                .................BK

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                  KL kom da på Lørups Vinstue (som han også boede ovenpå) og ejet af vennen/manageren Frank Steen.

                  Kender ikke Kickoff, da jeg meget sjældent er i Odense. Har de sidste par årtier brugt meget tid i Panama City, New York, Singapore, Dubai m.m., så har ikke helt fulgt med i alt, hvad der sker i fødebyen udover OB.
                  Larsen kom et par øls tid flere steder i området på sine runder. Han blev uvenner med Frank Steen og satte ikke sine ben på Lørup i hans tid.
                  Kickoff viser typisk flere kampe på en gang, så pas på hvor du sætter dig. Det er et godt sted med lidt dyre øl.

                  Comment


                    #24
                    Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh.... mon ikke vores trænerteam har pænt styr på, hvordan Aab's opstillinger kan blive

                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-til-traening

                    Comment


                      #25
                      Dagens trup

                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/aftene...p-til-aalborg/

                      Comment


                        #26
                        Jeg tror faktisk på point(s) i Aalborg... kan ikke forestille mig den store Hamrén effekt !

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                          Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh.... mon ikke vores trænerteam har pænt styr på, hvordan Aab's opstillinger kan blive

                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-til-traening
                          Måske også fordi de vil overraske OB og komme med noget nyt? Trods alt ny træner jo
                          siden 1887

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                            Måske også fordi de vil overraske OB og komme med noget nyt? Trods alt ny træner jo
                            Noget nyt - to målmænd

                            Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?

                            Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.

                            Comment


                              #29

                              Måske ses vi på Ryan's senere - der regner jeg med at se kampen

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Noget nyt - to målmænd

                                Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?

                                Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
                                Altså er du seriøs, eller.? Kan ikke helt greje det.

                                Hvis, så synes jeg det er nogle ganske skråsikre udmeldinger du kommer med, i forhold til vores egen situation, og vores cheftræner ageren (eller mangel på samme)

                                Jeg er som altid ret nervøs på denne kamp. AaB i Aalborg er altid svær og vi har virkelig ikke råd til at tabe.
                                Der er flere af vores spillere der skal spille op til deres bedste, for at vi tager point her.

                                Comment

                                Working...
                                X