Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Aab-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægDe er også overraskende store favoritter på Oddset.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlægJeg haaber vi fortsaetter med at vise at vi er rykket taettere sammen og at vi gerne vil kaempe i andre kampe end mod FC klubberne. Men jeg er ikke saerlig optimistisk, saa kan vel kun blive glaedeligt overrasket :) Tror på en uafgjort eller 1-maals sejr.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Det bliver tæskespændende om OB vitterligt har rykket sig eller om vi nu igen har toppet og starter turen ned i en ny bølgedal. Det tror jeg kampen i dag kan give os en særdeles god indikation af!
Leave a comment:
-
Jeg haaber vi fortsaetter med at vise at vi er rykket taettere sammen og at vi gerne vil kaempe i andre kampe end mod FC klubberne. Men jeg er ikke saerlig optimistisk, saa kan vel kun blive glaedeligt overrasket :) Tror på en uafgjort eller 1-maals sejr.
Leave a comment:
-
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-0
Jebali valgt til månedens spiller. Tillykke.
Super fortjent efter min mening. Han er simpelthen så afgørende for vores spil.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Noget nyt - to målmænd
Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?
Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
Hvis, så synes jeg det er nogle ganske skråsikre udmeldinger du kommer med, i forhold til vores egen situation, og vores cheftræner ageren (eller mangel på samme)
Jeg er som altid ret nervøs på denne kamp. AaB i Aalborg er altid svær og vi har virkelig ikke råd til at tabe.
Der er flere af vores spillere der skal spille op til deres bedste, for at vi tager point her.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Måske også fordi de vil overraske OB og komme med noget nyt? Trods alt ny træner jo
Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?
Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
Leave a comment:
Leave a comment: