Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt Aab-OB
Collapse
X
-
Martin Hansen mener ikke, at momentum kan bruges til noget i kampen mod AaB, og så glæder han sig over, at der er kommet noget mere vildskab ind med de nye folk i forsvaret.
Martin Hansen bifalder mere vildskab på holdet - OBstruktion
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægMartin Hansen mener ikke, at momentum kan bruges til noget i kampen mod AaB, og så glæder han sig over, at der er kommet noget mere vildskab ind med de nye folk i forsvaret.
Martin Hansen bifalder mere vildskab på holdet - OBstruktion"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Så giver jeg et par fadøl næste gang du, Orskov og jeg er i byen"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
OB kan potentielt nå top6 i aften hvis øvrige resultater flasker sig, og ligeså potentielt ramme 10. pladsen ved et nederlag. Forskellen på placeringspengene på de scenarier er 1,2 mill. OB stiller med samme start11 som de seneste to kampe
......................MH
Grubbe.......Ivan.......BP...........Aske
.............Tverskov....Gigovic
..Tongya........Jebali........Frø
.................BK
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
KL kom da på Lørups Vinstue (som han også boede ovenpå) og ejet af vennen/manageren Frank Steen.
Kender ikke Kickoff, da jeg meget sjældent er i Odense. Har de sidste par årtier brugt meget tid i Panama City, New York, Singapore, Dubai m.m., så har ikke helt fulgt med i alt, hvad der sker i fødebyen udover OB.
Kickoff viser typisk flere kampe på en gang, så pas på hvor du sætter dig. Det er et godt sted med lidt dyre øl.
Comment
-
Uuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh.... mon ikke vores trænerteam har pænt styr på, hvordan Aab's opstillinger kan blive
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-til-traening
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlægUuuuuuuuuuuhhhhhhhhhh.... mon ikke vores trænerteam har pænt styr på, hvordan Aab's opstillinger kan blive
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...r-til-traeningsiden 1887
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
Måske også fordi de vil overraske OB og komme med noget nyt? Trods alt ny træner jo
Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?
Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
Comment
-
Noget nyt - to målmænd
Tror du ikke AA &CO har forberedt sig på trænerskiftet og mange af de scenarier det kan medføre ?
Ligegyldigt hvad bør vi spille vores eget spil og eventuelt justere det i løbet af kampen.
Hvis, så synes jeg det er nogle ganske skråsikre udmeldinger du kommer med, i forhold til vores egen situation, og vores cheftræner ageren (eller mangel på samme)
Jeg er som altid ret nervøs på denne kamp. AaB i Aalborg er altid svær og vi har virkelig ikke råd til at tabe.
Der er flere af vores spillere der skal spille op til deres bedste, for at vi tager point her.
Comment
Comment