Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Lyngby - OB 18. September 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Når udgangspunktet er som det er for OB inden kampen i dag, så er spillet på banen fuldstændig ligegyldigt, så længe det ender med 3 point. Individuelt er der sikkert en masse man kan anholde men det ændrer ikke på at holdet sejrede med clean sheet og to mål. Helt fortjent og vital sejr. Jeg troede ikke på det inden kampen i dag men det er en fed følelse at blive modbevist i sin pessimisme.

    Comment


      #92
      Fedt med 3 point. Enormt vigtigt at vi også kan vinde en kamp som denne.
      Næste gang venter endnu et bundhold, hvor en sejr vil være voldsom vigtig.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #93
        Det er en god kamp og et godt resultat, der er mange ting der godt kan blive bedre, men det her er en kæmpe kogepladekamp for Lyngby og de spiller med samme indstilling som vi spillede med i pokalfinalen det her resultat er nok defacto deres nedrykning.

        Vi kæmper den hjem efter at Lyngby i starten af 2 halvleg giver den alt hvad de har, kommer vi tilbage og holder klogt i bolden da vi efter endnu enklasse aktion af Bashkim opsnapper en bold som Jebali sparker sikkert ind.

        Min mom går til Bjørn Paulsen, han spiller ikke fejlfrit men han vidste hvad det præcist er han er hevet ind for.

        Også gode præstationer af de to backs, Aske med noget kontant spil og især Grubbe som var meget sikker indtil han måtte udgå.

        ​​​​​Også et fornuftigt indhop af Breum der også gør sit for at holde i bolden, efter han kommer ind.
        ​​​​​
        Nu venter der sådan en kamp til imod Aab, hvor vi nok også kommer til at fighte den hjem, lykkedes det så ser det Lige pludseligt halvsjovt ud.

        Comment


          #94
          Jeg afholder mig pænt fra at sige noget, ellers blir jeg nok bare slagtet endnu engang, da der ikke er meget positivt at sige andet end “3 vitale points”

          Comment


            #95
            Fedt interview med frø
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Fedt interview med frø
              Hvad siger han?

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                Jeg afholder mig pænt fra at sige noget, ellers blir jeg nok bare slagtet endnu engang, da der ikke er meget positivt at sige andet end “3 vitale points”
                Det gør du sikkert nok. Jeg syntes nu det var en solid hold præstation hvor vi stadig mangler at ramme loftet. Alle kæmper 100% og vi ligner mere og mere et hold.

                Men så kommer alt det negative. Og det er der selvfølgelig meget af. Men idag skal vi glæde os over 3p og 12/15 i de sidste 5 kampe hvor heller ikke meget har været kønt

                Comment


                  #98
                  God kamp, hvor vi spiller til dels også god fodbold. Rigtig fine præstationer af Kadrii, Paulsen, Gigovic og Martin Hansen. Specielt Bashkim vil jeg fremhæve for sin utrolige løbepensum og sin agressiv pressing i front. Han stresser Lyngbys forsvar helt sindsygt og han får en dejlig assist ud af det. Hansen har en aktion hvor han redder vores røv med en fantastisk redning på stregen. Paulsen danner bare en kongeforsvar sammen med Ivancevic, og han har et godt hovedstødsstyrke og placeringsevne. Men der var mange gode præstationer og de kæmper for hinanden, som er mega vigtigt. Tongya ser ud som en stærk boldspiller med fine tekniske færdigheder, han kan holde på bolden og har også et godt løbepensum. Gigovic er bare en klasse midtbanespiller, som fungerer som en slags relaisstation, hurtig boldomgang og god overblik.
                  Så igen, tak for en god kamp og jeg forventer også den samme indstilling og motivation mod Aalborg (meget vigtig kamp) og i resten af sæsonen. Og til sidst igen: rigtigt stærkt indsats på lægterne, kæmpe ros til de medrejste fans.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Det gør du sikkert nok. Jeg syntes nu det var en solid hold præstation hvor vi stadig mangler at ramme loftet. Alle kæmper 100% og vi ligner mere og mere et hold.

                    Men så kommer alt det negative. Og det er der selvfølgelig meget af. Men idag skal vi glæde os over 3p og 12/15 i de sidste 5 kampe hvor heller ikke meget har været kønt
                    Enig.

                    Offensivt mangler vi skarphed og til tider tempo.

                    Men vi er altså et hold, der spiller om at undgå nedrykning, og jeg ser en helt anden sammenhæng mellem kæderne og et langt bedre pressspil (ledt an af BK) end længe.

                    Vi er også bedre på bolden. Får vi bygget på ved den sidste 1/3, så ligner det noget.

                    Og Gigovic er sej. God attitude. Dejligt, at han råber Jebali op.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                      Enig.

                      Offensivt mangler vi skarphed og til tider tempo.

                      Men vi er altså et hold, der spiller om at undgå nedrykning, og jeg ser en helt anden sammenhæng mellem kæderne og et langt bedre pressspil (ledt an af BK) end længe.

                      Vi er også bedre på bolden. Får vi bygget på ved den sidste 1/3, så ligner det noget.

                      Og Gigovic er sej. God attitude. Dejligt, at han råber Jebali op.
                      Helt enig. Og det er Gigovic som binder det hele tilsammen. Kæmpe signing af BW.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Enig.

                        Offensivt mangler vi skarphed og til tider tempo.

                        Men vi er altså et hold, der spiller om at undgå nedrykning, og jeg ser en helt anden sammenhæng mellem kæderne og et langt bedre pressspil (ledt an af BK) end længe.

                        Vi er også bedre på bolden. Får vi bygget på ved den sidste 1/3, så ligner det noget.

                        Og Gigovic er sej. God attitude. Dejligt, at han råber Jebali op.
                        Gigovic kom også som den første ud og opildnede os fans på lægterne efter 2-0 målet. Han brænder for det. Det er fedt!

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg

                          Gigovic kom også som den første ud og opildnede os fans på lægterne efter 2-0 målet. Han brænder for det. Det er fedt!
                          Lad os håbe at NT kan overtales til at lægge noget ekstra mønt for at få ham forlænget som minimum sæsonen ud .. og gerne to år mere

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Lad os håbe at NT kan overtales til at lægge noget ekstra mønt for at få ham forlænget som minimum sæsonen ud .. og gerne to år mere
                            Ellers må han ringe til 8x8 og få en afdragsordning til ågerrenter ‍

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WTF2022 Se indlæg
                              Jeg afholder mig pænt fra at sige noget, ellers blir jeg nok bare slagtet endnu engang, da der ikke er meget positivt at sige andet end “3 vitale points”
                              Det er fint nok at have upopulære holdninger. Kampen i dag er bare en kamp hvor Lyngby kunne åbne nedrykningsspillet, de kommer og giver 120 procent og er i forvejen ikke noget dårligt hold alligevel så kører vi den klogt hjem, jeg har virkelig svært ved at se hvad det er OB skulle gøre anderledes?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Lad os håbe at NT kan overtales til at lægge noget ekstra mønt for at få ham forlænget som minimum sæsonen ud .. og gerne to år mere
                                Jeg synes godt man kan argumentere for at det ville være klogt at slippe de mønter. Så kan man skyde ham af efter en sæson så tjener man måske ikke det store på ham men så får man endnu et stort salg under bæltestedet oven på OC salget.

                                Comment

                                Working...
                                X