Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Lyngby - OB 18. September 2022
Collapse
X
-
Godt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
Vi har har hele 3 skud på mål i dag, inkl. scoringerne naturligvis, udover dette tæller jeg ikke en eneste tilspillet chance i åbent spil.
Dette har været historien om OB under Alm. Vi producerer simpelthen for få chancer og vi er heller ikke særligt kyniske i omstillingsspillet.
Vi er blevet lovet offensiv fodbold men den har jeg aldrig kunne få øje på under Alm, den er derimod kontrolleret/balanceret og tempodrænende.
Jeg synes OB spiller en gang kedelig svensk fodbold.
Dejlig med tre point igen men jeg tror ikke på vi flytter os nogle steder hen med den spillestil.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægGodt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
Vi har har hele 3 skud på mål i dag, inkl. scoringerne naturligvis, udover dette tæller jeg ikke en eneste tilspillet chance i åbent spil.
Dette har været historien om OB under Alm. Vi producerer simpelthen for få chancer og vi er heller ikke særligt kyniske i omstillingsspillet.
Vi er blevet lovet offensiv fodbold men den har jeg aldrig kunne få øje på under Alm, den er derimod kontrolleret/balanceret og tempodrænende.
Dejlig med tre point igen men jeg tror ikke på vi flytter os nogle steder hen med den spillestil.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlægGodt nok er vi foran 2-0 mod bundproppen med udsigt til 2 vundne kampe i streg, men jeg er nødt til at påpege vores spil system igen igen.
Dejlig med tre point igen men jeg tror ikke på vi flytter os nogle steder hen med den spillestil.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Men hvad er det at det samme hold som spillede sidste uge mod FCK til dels rigtig god fodbold kan ikke sætte tre ting tilsammen offensiv mod bundproppen?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Vigtige 3 points! Men endnu én i rækken af middelmådige kampe, hvor vi kun vinder, fordi modstanderne er mindre skarpe.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
Comment