Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet!
Se indlæg
Steder hvor jeg er en smule modsat i forhold til dig.
1) Lyngby sidder med 3 point, om de så kom med 150 procent er de et elendigt hold og spiller på ingen måde godt, og det har de på intet tidspunkt gjordt i denne sæson, så selvom vi tager en sejer med hjem syntes jeg der er masser der kunne gøres anderledes.
2) Ja vi køre den hjem, men klogt? Jeg tænker at man i en kamp som denne, hvor vi for det meste styrer spillet eventuelt bør experimenterer en smule i forhold til udskiftninger og eventuelt skifte en del tidligere end det vi fra Alm´s side næsten altid ser. Jeg syntes det er tydeligt at flere spillere ser trætte ud stort set lige efter pausen og mængden af fejlafleveringer stiger støt i de først 15-20 min efter pausen. Vi køre den hjem, ja men det var vel også forventeligt hvis vi ser på de 2 hold, så klogt mener jeg ikke det er.
3) Tænker der er en hel del vi kunne gøre anderledes, blot fordi vi vinder 2 kampe mod 2 mere eller mindre elendige hold (JO FCK var elendige) så savner jeg stabilitet, bedre samspil og langt flere offentsive og direkte udfordringer. Vi har hvad 3-4 chancer i hele kampen udover de 2 mål? Det vinder man ikke kampe på imod bare en smule bedre hold.
Jeg lyder sikkert alt for negativ igen, men nej jeg er ikke sur, ej heller skuffet, og jo jeg er da ovenud glad for de 3 points og den åbning der begynder at vise sig i forhold til bunden, men jeg er stadig pisse nervøs, for vi har set det her vekslende spil før, hvor det bølger op og ned. Men Alt i alt er jeg da glad for sejren, men syntes ikke det var specielt positivt spil.
Comment