Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Gigovic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
    Skulle ikke undre mig hvis FcK får følerne ude på Gigo inden alt for længe dog.. Men vi må nyde ham så længe vi har ham
    Jeg tænker også de følger med både på Østerbro og i Herning, men jeg tror egentlig det er mere sandsynligt, han ender i en større liga. Der er selvfølgelig også den mulighed, at Rusland igen er en del af det internationale fodboldsystem næste sommer og han i første omgang fortsætter der.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg tænker også de følger med både på Østerbro og i Herning, men jeg tror egentlig det er mere sandsynligt, han ender i en større liga. Der er selvfølgelig også den mulighed, at Rusland igen er en del af det internationale fodboldsystem næste sommer og han i første omgang fortsætter der.
      Hvem skal han erstatte i deres trups ?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

        Hvem skal han erstatte i deres trups ?
        Jeg ved ikke, hvordan deres trups ser ud til næste sommer, eller hvad der er deres planer på transfermarkederne. Det gør de sikkert heller ikke selv endnu, men en spiller med Gigovic's CV og alder vil uden tvivl være interessant i de klubber, hvis han viser sig som en profil i ligaen.

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg ved ikke, hvordan deres trups ser ud til næste sommer, eller hvad der er deres planer på transfermarkederne. Det gør de sikkert heller ikke selv endnu, men en spiller med Gigovic's CV og alder vil uden tvivl være interessant i de klubber, hvis han viser sig som en profil i ligaen.
          Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson
            Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

              Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på
              I know. Men 15-20 mill for sådan en spiller er ikke et problem for de 2 klubber. Jeg har ikke en krystal kugle(selv om jeg har lyst til at skrige I TOLD YOU mht Minteh som jeg har bappet op fra slap siden dag 1) men jeg tror det sker.
              Jeg håber bare at Thorborg så indser hvad der skal til for at flytte et hold i fodboldens verden idag. Kvalitet som koster mere end man helst vil betale

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson
                Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                  Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?
                  Pænt sikker på at Tverskov ikke gør. Ved dog intet. Gigovic er også væk.
                  Aron er 50/50 mens Okosun vel også kan ryge

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Bolbro Se indlæg

                    Du forventer, at hverken Tverskov eller Aron forlænger deres kontrakter? Eller?
                    Aron var langt fra glad at miste startpladsen og er helt sikker ikke tilfreds med indskifterrollen. Og med Manneh i truppen kommer der endnu en hård konkurrent om spilleminuttee. Det øger helt sikker ikke chancen på forlængelse og der er sikker andre klubber som er interesseret i en midtbanekriger.
                    Og Tverskov er lang tid nu i OB og hvis drømmen om udenlandseventyr vil indfries så er det tid nu. Ville ikke overraske mig hvis han endda bliver solgt i vinteren om at score lidt transferindtægter.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Men de skal jo stadigvæk købe ham i Rostov der har ham på kontrakt til 2025, og han er ikke billig. Derfor vi kunne leje ham uden kæbsklausul som alle ellers ville have på
                      I SFÅ sagde Bjørn Wesström, at det var et anliggende mellem OB og Gigovic om han skulle fortsætte i klubben (også længere end til sommer), og at Rostov intet kunne gøre. De spurgte ind til det - ved ikke om det er fordi, hans kontrakt er suspenderet, så man kan nappe ham? Ellers har jeg hørt forkert.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                        I SFÅ sagde Bjørn Wesström, at det var et anliggende mellem OB og Gigovic om han skulle fortsætte i klubben (også længere end til sommer), og at Rostov intet kunne gøre. De spurgte ind til det - ved ikke om det er fordi, hans kontrakt er suspenderet, så man kan nappe ham? Ellers har jeg hørt forkert.
                        Det er kun om kontrakten forlænges indtil 30/6-2023. Derefter har han stadig 2 år i Rostov. Så må man se hvordan krigen udvikler sig og om han får endnu et år fritstillet, bliver solgt eller skal tilbage

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                          Aron var langt fra glad at miste startpladsen og er helt sikker ikke tilfreds med indskifterrollen. Og med Manneh i truppen kommer der endnu en hård konkurrent om spilleminuttee. Det øger helt sikker ikke chancen på forlængelse og der er sikker andre klubber som er interesseret i en midtbanekriger.
                          Og Tverskov er lang tid nu i OB og hvis drømmen om udenlandseventyr vil indfries så er det tid nu. Ville ikke overraske mig hvis han endda bliver solgt i vinteren om at score lidt transferindtægter.
                          Aron er bestemt ikke tilfreds med med indskifterrollen, men de seneste to kampe har tydeligt vist at der behov for to 6'er typer som Tverskov-Gigovic, eller måske Tverskov-Manneh eller måske Gigovic-Manneh, så Aron må nok belave sig på en rolle som indskifter. Hvis Tverskov sælges, eller ikke forlænger til sommer må BW ud og finde en type der kan gøre de samme ting som ham, hvis han ikke findes i truppen eller på akademiet.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Det er kun om kontrakten forlænges indtil 30/6-2023. Derefter har han stadig 2 år i Rostov. Så må man se hvordan krigen udvikler sig og om han får endnu et år fritstillet, bliver solgt eller skal tilbage
                            Ja, den del havde jeg også forstået inden jeg hørte interviewet, men jeg er bare ret sikker på, han sagde noget andet. Jeg må lige høre det igen :)

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Enig. En af de store laver en Diks/Grabara på ham her og vi kan ikke gøre en tøddel ved det andet end at nyde ham i denne sæson og begynde at lede efter den næste da vi nok mangler 2-4 centrale midtbanespillere næste sæson
                              Enig, vi kunne sagtens stå i en situation hvor vi siger farvel til Gigo, Tverskov, Aron og Okosun. Gigovic er nærmest sikker og Tverskov er jeg overbevist om tager sig et eventyr, men krydser fingre for at det ikke sker. Aron afhænger nok af spilletiden i denne sæson tror jeg, og Okosun skal bare videre. Så rettidig omhu Björn.
                              I forhold til at Björn selv har udtalt at vi skal regne med et større flow af spillere ind og ud af klubben fremover er jeg dog fortrøstningsfuld om at han har styr på det.

                              Comment


                                #30
                                Jeg håber ikke at nogen af FC klubberne render med ham og tænker også at både Bidstrup og Lasse Berg Johnsen er mere oplagte i det felt. Både fordi de
                                ​​​​​​er mere proven men også fordi især FCK altid har kørt deres klub på Bayern måden hvor de aktivt forsøger at svække de andre klubber der er konkurrenter.

                                Jeg kunne godt tænke mig at se ham i OB om det er realistisk ved jeg ikke, mislykkedes det, så er det ihvertfald noget i den stil vi skal ud og have hentet ind.

                                Jeg tror at Tverskov tager et udlandseventyr og jeg tror også at både Aron og Okosun er på vej videre, Tverskov bliver meget savnet. Aron og Okosun har jeg længe argumenteret for mangler for meget til at kunne spille centralt i banen.

                                Om manneh har det der skal til for at tage den ene plads det må tiden vise, har han det så er det en boldspillende sekser der kan spille i centerforsvar et og på midten vi skal ud og have fat i.

                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X