Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

    Du minder mig enormt meget om en fra Enhedslisten som skriver i samme stil. Tvilling, kopi, undercover?
    HA HA Hvis du i det mindste havde sagt de Frie Grønne kunne du måske ha været på rette vej, men enhedslisten!!! Seriøst jeg er født i i 1969 mine flowerpower dage er over og jeg ville ærligtalt hellere brække et ben end at sættes i samme bås som dem. - Undercover! Kun fra min hustru..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg

      Jeg tror ikke ikke folk vil have du skal stoppe med at poste for som fmprob ovenover siger saa er der nemlig brug for forskellige holdninger, der er trods alt et debat forum.

      Men et godt raad, maaske er det ikke en god ide at vaere realist eller proeve at faa holdninger igennem om Alm eller andre spillere, i en kamp traad der er endt i at vi vinder over Fck. Folk har lige nu brug for at være glade for noget og en sejr over Fck er sgu noget vi kan vaere galde over. Det er ikke forventeligt at vi vinder over dem, uanset hvor ringe forfatning de er i. Saa er det lige nu, ligegyldigt om det er Alms skyld at spillerene kan finde energi til at loebe de ekstra meter i press spillet, eller om enkelte spillere lavede en fejl. Vi vandt på fight der ikke er set i meget lang tid, og det skal alle have lov at være glade for.

      Diskussionen om at vi spiller daarligt eller Alm ikek skiftede ud igen, eller om vi gaar ned mod Lyngby er bare noget der nok burde diskuteres i midten af naeste uge eller tidligst i nedtakts traaden, som du kunne starte evt? :) Folk er generelt heller ikke saerlig enig med mig, men det er ogsaa et debat forum og ville vaere kedeligt hvis vi alle var enige.
      Jeg forstår din kommentar til fulde og tager det til efterretning, jeg blev bare pirret af positiviteten jeg syntes kørte lidt over sporet og neglegerede det at vi bare har været elendige indtil nu. Men du har ganske ret og der "time and place" for ethvert indlæg (y)

      Comment


        Minteh er bare glad:
        https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...er-alt-for-mig
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Man kunne se fra 1. Sekund da han ankom at ham her kunne noget specielt. Håber vi får lavet en god spiller ud af ham. Det vil være en sværere præstation IKKE at få det

          Comment


            Viste I at England har haft 2 præmierminister, en Kong og en dronning siden FCK sidst vandt en kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Viste I at England har haft 2 præmierminister, en Kong og en dronning siden FCK sidst vandt en kamp.
              Og ville være fint med mig hvis det bliver en præmierninister mere før de vinder en kamp.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                Hans glæde og jubelscene var 100% kampens højdepunkt. Man bliver bare glad helt ind i sjælen når man ser hvor meget det betyder for alle i klubben og ser hele OB bænken juble som om vi havde vundet mesterskabet. LOVE IT .
                Så interviewet med Alm efter kampen og jeg ved godt en træner også skal bevare et køligt overblik, men han virkede ikke engang rigtig glad. Han lignede i mine øjne en træner der var på vej ud, men det er nok bare mig der overfortolker. Men der er ikke meget spræl i ham.
                Last edited by OleKBH; 11-09-2022, 17:05.

                Comment


                  Jeg forstår godt tolkningen af Alms udstråling i post match. Men vil påstå, at hvis man lukker øjnene og bare lytter til hvad han siger, er det alt det rette. Første svar er en kæmpe hæder af spillerne - det med hjerte oveni taktik

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                    Jeg forstår godt tolkningen af Alms udstråling i post match. Men vil påstå, at hvis man lukker øjnene og bare lytter til hvad han siger, er det alt det rette. Første svar er en kæmpe hæder af spillerne - det med hjerte oveni taktik
                    godt skrevet

                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                      Jeg forstår godt tolkningen af Alms udstråling i post match. Men vil påstå, at hvis man lukker øjnene og bare lytter til hvad han siger, er det alt det rette. Første svar er en kæmpe hæder af spillerne - det med hjerte oveni taktik
                      Enig i at han får sagt nogle fine ting og hans kommentar til det klip hvor de viste hvordan han selv begge assistenter + Bjørn W stod og snakkede taktik lige da der var fløjtet til pause gav også god mening og han nævnte også i den forbindelse at hvis vi havde tabt, så var det tolket som et krisetegn, men når man vinder er det bare "godt teamwork" og det har han jo ret i. " Vinderen skriver historien" .
                      Jeg håber vi nu kan fortsætte de gode takter næste weekend mod Lyngby. Ellers er det igen ét skridt frem og to tilbage.
                      Last edited by OleKBH; 11-09-2022, 20:46.

                      Comment

                      Working...
                      X