Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-FCK Kamptråd 10.09.2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlæg
    Tak for en forrygende kamp. Håbet er tilbage, men en sejr over Lyngby skal følge derefter. Jeg kunne desværre ikke se kampen, men ud fra kommentarerne i vores forum og kampreferatet kan jeg konkludere at sejren var fortjent. Kom nu OB, i skal bare fortsætte de gode takter. Tak for denne oprejsning efter nederlagene mod Viborg og Nykøbing. Yes, we can! Og jeg synes Minteh ser uhyre spænnende ud.
    Helt enig. Det giver håb og optimisme. Det må også give et kæmpe rygstød i træningen efter det nok har været lidt opad bakke efter Nykøbing-kampen.
    Vi har dog adskillelige gange set os præstere fint i de her kampe imod de store hold, hvorefter vi finder tilbage til dårligdommene kampen efter på en usexet udebane i eksempelvis Lyngby.
    jeg synes også vi på dagen møder et dårligere hold igår end VFF superligakampen før. Fck sad ikke tæt på os, de spillede langsommere og så lavede de flere fejl der dels kostede mål, men også bare simple afleveringsfejl udover sidelinjen. De var skræmmende dårlige set i forhold til hvor meget spillerne hver især er handlet for og får i løn, selvom de selvfølgelig også var uden et par profiler.
    Det skal ikke tage noget fra vores præstation, men trods alt tages med i mellemregningen. Der er mange hold i superligaen som præstere bedre end fck gjorde imod os igår, så vi skal som minimum også gøre det til en vane at ramme det niveau vi viste igår.

    Comment


      Der er intet hold jeg hellere vil slå end FCK, 3 point mod den samtidig med at vi bidrager til deres krise er bare fantastisk. At det sker oven på en fuldt fortjent sejr hvor holdet præstere sæsonens bedste præstation gør det kun bedre. En del malurt at Ivan, Tverskov og Gigo må udskiftes - forhåbentligt ikke noget der holder dem ude, særligt Ivan skadet igen vil ikke være til at bære. Pas nu på dem Alm..
      Forsvaret stod godt, fraset da vi bliver fanget efter Grubbes boldtab ved 0-1 scoringen - den energi og jubel som Ivan kommer med når der bliver lavet en god aktion i forsvaret er en fornøjelse at se, og lige præcis sådan noget der får tilskuerne med, kæmpe chef han er! Også SÅ fedt at se to unge fynboer gøre det glimrende på begge backs. Selv JS kommer ind med et flot indhop og et par uhyre vigtige aktioner - skal han virkelig bare mærke presset fra konkurrencen til start11 for at komme i omdrejninger?
      Gigovic og Tverskov fungere godt centralt - en 5 årig kontrakt til Gigovic er alt jeg ønsker mig til jul, men vi må nok hellere nyde ham alt hvad vi kan i denne sæson. Også bare lækkert at kunne smække Manneh og Aron ind fra bænken, omend jeg finder det skummelt at vi kan stå uden Tverskov og Gigovic næste sommer. Rettidig omhu tak, ellers bliver vi bare bombet langt tilbage inden næste sæson.
      Jeg er enig i at Alm skifter for sent - vildt frustrerende hvis det medføre skader. Omvendt havde vi hele tiden godt styr på kampen, og der er også noget risiko forbundet med at ændre på noget der fungere, uagtet at trætheden begyndte at melde sig.
      Taktisk var holdet sat godt op mod FCK og presset og de offensive relationer var langt bedre end tidligere - få nu analyseret godt på kampen og tag de gode ting med videre. Det er virkelig en præstation man kan bygge videre på.
      Debut scoring af Minteh var lige til at få tåre i øjnene over - den eksplosion af følelser fra Mintah, og resten af holdet i øvrigt, var nærmest rørende. Det lignede bestemt et hold der kæmpede benhårdt for hinanden igår!

      Comment


        Tverskov mærkede et lille niv i baglåret men håber det ikke er noget alvorligt. Udskiftningen var forebyggende

        https://fyens.dk/artikel/jeppe-tvers...nde-resultater

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tverskov mærkede et lille niv i baglåret men håber det ikke er noget alvorligt. Udskiftningen var forebyggende

          https://fyens.dk/artikel/jeppe-tvers...nde-resultater
          Fingers crossed!

          Nogen, der har hørt noget om status på Ivan?

          Comment


            Frø får en del kritik herinde. Det synes jeg ikke er helt berettiget ift. gårsdagens kamp. Jo, han mister til tider bolden for let, og forcerer også til tider spillet for meget. Til gengæld har han også nogle rigtigt fine bolde i dybden til Bashkim ind bag Khocholava, og jeg tror, han er blevet instrueret i at prøve at finde de rum og derfor også til tider forcerer dem lidt for meget. Han lægger sit spil op på et ret højt niveau, og så er det også klart, at det er med en større spildprocent. Omvendt løber han rent faktisk rigtigt mange meter igår og er en vigtig del af vores relativt gode presspil i første halvleg. Da han går ud er han også i top5 blandt dem, der har løbet mest i kampen (begge hold inkluderet).

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Fingers crossed!

              Nogen, der har hørt noget om status på Ivan?
              Syntes jeg hørte noget om irritation i haserne. Men er ikke 100%. Ellers må han stå over mod Lyngby og være klar efter landskamps pausen

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                Frø får en del kritik herinde. Det synes jeg ikke er helt berettiget ift. gårsdagens kamp. Jo, han mister til tider bolden for let, og forcerer også til tider spillet for meget. Til gengæld har han også nogle rigtigt fine bolde i dybden til Bashkim ind bag Khocholava, og jeg tror, han er blevet instrueret i at prøve at finde de rum og derfor også til tider forcerer dem lidt for meget. Han lægger sit spil op på et ret højt niveau, og så er det også klart, at det er med en større spildprocent. Omvendt løber han rent faktisk rigtigt mange meter igår og er en vigtig del af vores relativt gode presspil i første halvleg. Da han går ud er han også i top5 blandt dem, der har løbet mest i kampen (begge hold inkluderet).
                Enig. Frø får en del hug. Jeg medgiver at han falder ud i løbet af kampene, og han taber nogle bolde.
                Men han spiller altså også de svære bolde, fordi han er en kreativ faktor på vores hold. I går lægger han en pæn del bolde i dybden, som river fcks forsvar fra hinanden. Afleveringer som ingen andre lægger.
                Sammenholdt med kadriis nyfundne dybdeløb, er det et stærkt våben.

                Jeg kunne dog ønske mig at han blev lagt over til højre, så Breum kunne komme på venstre. Selvom jeg egentlig også godt kan lide Tongya. Pludselig er det svært at vælge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                  Frø får en del kritik herinde. Det synes jeg ikke er helt berettiget ift. gårsdagens kamp. Jo, han mister til tider bolden for let, og forcerer også til tider spillet for meget. Til gengæld har han også nogle rigtigt fine bolde i dybden til Bashkim ind bag Khocholava, og jeg tror, han er blevet instrueret i at prøve at finde de rum og derfor også til tider forcerer dem lidt for meget. Han lægger sit spil op på et ret højt niveau, og så er det også klart, at det er med en større spildprocent. Omvendt løber han rent faktisk rigtigt mange meter igår og er en vigtig del af vores relativt gode presspil i første halvleg. Da han går ud er han også i top5 blandt dem, der har løbet mest i kampen (begge hold inkluderet).
                  Håber han snart bliver solgt........, klart ringeste mand i går, og kroner indsatsen med et flot selvmål.

                  Comment


                    Frø er - med respekt - en spiller, der ikke bedømmes fair herinde. I går laver han to tæt på ‘laudrupske’ afleveringer, der spiller hele forsvaret. Vi har ikke andre med det blik og dét touch.

                    Han laver også mange fejl, og er slet ikke konsistent nok. Men det er jo derfor, at han spiller i OB. Husk også at han har været skadet on/off i ét år.

                    Slutteligt: Frø er en undervurderet spiller, hvad arbejdsindsats angår. Han ser lad ud, men løber faktisk enormt meget. Ved udskiftning i går var han den, der havde løbet 6-mest ud af alle 22 spillere. Og det er kloge meter, han løber.

                    Det er ikke uden grund, at han spiller hver eneste gang, når han ikke er skadet. Han skal blive mere konsistent, lave færre fejl og blive mere afgørende - men det kræver også, at spillerne foran ham tager flere løb. Frø kigger hele tiden efter disse. Vi så noget af det med BK i går.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                      Håber han snart bliver solgt........, klart ringeste mand i går, og kroner indsatsen med et flot selvmål.
                      Flot saglig vurdering...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                        Frø er - med respekt - en spiller, der ikke bedømmes fair herinde. I går laver han to tæt på ‘laudrupske’ afleveringer, der spiller hele forsvaret. Vi har ikke andre med det blik og dét touch.

                        Han laver også mange fejl, og er slet ikke konsistent nok. Men det er jo derfor, at han spiller i OB. Husk også at han har været skadet on/off i ét år.

                        Slutteligt: Frø er en undervurderet spiller, hvad arbejdsindsats angår. Han ser lad ud, men løber faktisk enormt meget. Ved udskiftning i går var han den, der havde løbet 6-mest ud af alle 22 spillere. Og det er kloge meter, han løber.

                        Det er ikke uden grund, at han spiller hver eneste gang, når han ikke er skadet. Han skal blive mere konsistent, lave færre fejl og blive mere afgørende - men det kræver også, at spillerne foran ham tager flere løb. Frø kigger hele tiden efter disse. Vi så noget af det med BK i går.
                        Enig hele vejen rundt. Stabiliteten er den største udfordring for Frø og samtidig grunden til, at han stadig er i klubben. Hvis han kan komme af med alle de skadestilbageslag ville det gøre rigtig meget godt for ham - og for OB.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Flot saglig vurdering...
                          15 boldtab hvis du skal have det hele med.....

                          Comment


                            ​​​​​​https://fyens.dk/artikel/ob-fik-fore...l%C3%A6nge-set
                            'FCK-mæcen Lars Seier sad i en slags lædersofa i presserummet på stadion og sms'ede til højre og venstre, men nåede at tage imod en hilsen fra en forbipasserende OB-bestyrelsesformand Niels Thorborg. Lige der krydsede en del millioner deres veje, men det forhindrede ikke fan-mediet OBstruktions Jan og Morten i at være begejstrede lige foran Lars Seier.'

                            OBstruktion er legender

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

                              15 boldtab hvis du skal have det hele med.....
                              100% correct, det er godt nok sjovt hvordan man kan se så forskelligt på en spiller som Frø, 2-3 gode driblinger og et par afleveringer der rammer, fjerner ikke det faktum at Frø igår var stort set ligegyldig! Det samme gælder flere andre, som f.eks. Minteh der på trods af at han score et debut mål, stadig virkede klodset og usikker, så kan man vælge at ophøje ham til det gudelige hvis man vil.
                              Men lad os bare leve i en utopisk verden, hvor spillet var fremragende med pil opad, hvor spillerene kæmpede som et hold og hvor træneren havde sat den perfekte opstilling,, "Please Get Real" Vi spillede middlemådigt boldt hvor vi leverede et godt press mod et hold der er totalt fraværende.. Bedre boldt end tidligere i år, ehhhhh ja men det skal der fandme heller ikke meget til.

                              Comment


                                Det viser noget særligt der:
                                Bjørn går bevidst udenom OB-logoet.
                                https://twitter.com/OBstruktion1887/...fB4YYx_EQ&s=19
                                Jebali, Hansen, Paulsen, Aske og Grubbe i interviewet med OBstruktion. Der viser sig mere og mere dedikeret OB ånd i truppen med stor respekt til klubben og fansene.
                                Det varmer hjertet!
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X