Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Vi var åbenbart i forhandlinger med denne Svensker fra Heerenveen.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
      Vi var åbenbart i forhandlinger med denne Svensker fra Heerenveen.
      https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...superliga-klub
      Ja. Han blev også tidligere nævnt i denne tråd på rygtebasis. Kan ikke huske om det var et rygte eller noget Instagram follower halløj.
      Men har er blevet diskuteret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Ja. Han blev også tidligere nævnt i denne tråd på rygtebasis. Kan ikke huske om det var et rygte eller noget Instagram follower halløj.
        Men har er blevet diskuteret
        Rigtigt. Han var på Steffens instagram på et tidspunkt.
        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Ja. Han blev også tidligere nævnt i denne tråd på rygtebasis. Kan ikke huske om det var et rygte eller noget Instagram follower halløj.
          Men har er blevet diskuteret
          Begge dele. Mener det var en hollandsk journalist der skrev det på Twitter. Derudover følger Fifi ham vidst.

          Hans kontrakt udløber til sommer så mon ikke Bjørn W kunne finde på at hente ham eller ham der tuneseren der også blev rygtet hertil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Begge dele. Mener det var en hollandsk journalist der skrev det på Twitter. Derudover følger Fifi ham vidst.

            Hans kontrakt udløber til sommer så mon ikke Bjørn W kunne finde på at hente ham eller ham der tuneseren der også blev rygtet hertil.
            Ja jeg håber vi henter Tuneseren til sommer, han virker som en fuldgod erstatning for Jebali. Måske det i virkeligheden er grunden til at Bjørn nøjes med en lejespiller, fordi han mener muligheden er bedre til sommer for at klubben vil slippe ham.

            Comment


              Vi sagde nej tak til Danny Drinkwater... var det for ikke at såre Albanis følelser ?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

                Ja jeg håber vi henter Tuneseren til sommer, han virker som en fuldgod erstatning for Jebali. Måske det i virkeligheden er grunden til at Bjørn nøjes med en lejespiller, fordi han mener muligheden er bedre til sommer for at klubben vil slippe ham.
                Mener da tuneseren har kontraktudløb.
                Jeg tror der er noget på plads til sommer, nu hvor der kunnet hentet offensiv spillere på halvårlige kontrakter. Det er også det Bjørn har sagt at det giver andre muligheder til sommer

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                  Mener da tuneseren har kontraktudløb.
                  Jeg tror der er noget på plads til sommer, nu hvor der kunnet hentet offensiv spillere på halvårlige kontrakter. Det er også det Bjørn har sagt at det giver andre muligheder til sommer
                  Der er nok en 6-7 afgange til sommer. Ejdum er kommet ind. Så mon ikke vi kan forvente 4-5 tilgange og håbet er at der er pæne midler til noget kvalitet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Der er nok en 6-7 afgange til sommer. Ejdum er kommet ind. Så mon ikke vi kan forvente 4-5 tilgange og håbet er at der er pæne midler til noget kvalitet
                    Det afhænger nok af 2 ting hvor meget der tilrådighed. Minteh og om vi kommer i Top 6

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                      Det afhænger nok af 2 ting hvor meget der tilrådighed. Minteh og om vi kommer i Top 6
                      Helt sikkert. Vi har nok en god indikation efter Randers kampen om Top 6

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                        Jeg medgiver gerne at Thelander kan blive et vigtigt indkøb for dem. Til gengæld er jeg langt mere tvivlende i forhold til Helenius. Min SIF-ven er ganske glad for han blev solgt, hans efterår har ikke været prangende. Samtidig har det jo været lidt hit and miss i forhold til hvor godt han har fungeret ind i forskellige klubber og systemer. Han har vel nærmest kun haft reel succes under Kent Nielsen og Troels Bech, og det er immervæk en noget anden spillestil end hvad Hamren praktiserer. Jeg tror han bliver et endda meget dyrt fejlkøb. Men fordi han er et kendt navn, der har været en profil, bliver han nærmest per automatik set som et klasseindkøb i det danske fodboldkommentariat og det irriterer mig lidt.
                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...parelser-i-aab
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment

                        Working...
                        X