Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Er BW og Co taget hjem fra Aadalen ?

    Tvivler paa, at han dukkede op bare for at lukke den for SFAA

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Er BW og Co taget hjem fra Aadalen ?

      Tvivler paa, at han dukkede op bare for at lukke den for SFAA
      BW var ikke i Ådalen, men kom hjemmefra.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
        Er BW og Co taget hjem fra Aadalen ?

        Tvivler paa, at han dukkede op bare for at lukke den for SFAA
        Hvis han siger vinduet er lukket er det jo det.
        HAn bekræfter forøvrigt at Joel King ryger tilbage til Australien

        Comment


          Mit gæt er at det her gider BW ikke i længden. Der må være mange klubber som gerne vil have ham som sportsdirektør. Klubber som har ejere der vil give ham en ordentlig økonomi. Jeg synes at vi har scoret over vores niveau med ham. Enrico snakker, Jack snakker, men det bliver ved det.

          Comment


            Det er et godt interiew med Bjørn på SFÅ. an taler blandt andet om de korte kontrakter og, så bliver jeg rolig, med ham som direktør, ved at han bare indrømmer at Zohore er et sats.
            Når det er sagt så synes jeg også transfervinduet er tyndt især sammenlignet med de andre klubber, men det har bare noget at gøre med økonomien og OBs gearing i min bog så ender den bold hos Thorborg.

            Comment


              BW smækker en pris på Sabbi og lukker derefter vinduet…..tvivler på det !!
              Men fedt at hele truppen er rejst på træningsturen - tyder på Tverskov bliver til sommer
              Omkring Kenneth Z. - lugter af en NT beslutning

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ganjaoux Se indlæg
                Skidt, skidt vindue for os. Tror det var top seks der røg desværre. Økonomien kan ikke have det for godt, hvis vi ikke går mere.
                Mustafic lyder som en rigtig god signing, tror afgabgen af Gigoloen.bliver ikke er stort problem. Juwara skal vi se om han fær os bedre, tror ikke han gør en stor forskel i den første tid Om Skyttä kan erstatte Jebali? Der tvivler meget. Zohore kan tilføje muligheder vi hidtil har ikke i truppen - hvis han er i kampform.
                Minteh stadig i OB glæder mig. Han er et ekstraordinært våben og vil gerne nyde at se ham lidt llngere i vores trøje.

                I hensigt af Jebalis betydning for vores offensive ser os let svækket, (medmindre Skyttä brænder ligaen af). På den anden side kræver det at trænerteanet skal forændre (og udvikle en bedre og mere struktureret) offensivspil da de nu ikke kan bygge mere på Jebalis individuelle klasse. Hvis der lykkes så bringer det os fremad.

                Okosun videre var oplagt. Hvad er det i øvrigt med King. Llste hidtil ikke at det blev bekræftet at gan vebder hjemme til down under.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg
                  BW smækker en pris på Sabbi og lukker derefter vinduet…..tvivler på det !!
                  Men fedt at hele truppen er rejst på træningsturen - tyder på Tverskov bliver til sommer
                  Omkring Kenneth Z. - lugter af en NT beslutning
                  BW har ikke smækket en pris på Sabbi i dag. Der er et medie der har fundet ud af, at han forlangte 3 mio euro for ham tidligere i vinduet da der var en konkret forespørgsel fra Grækenland.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                    Mit gæt er at det her gider BW ikke i længden. Der må være mange klubber som gerne vil have ham som sportsdirektør. Klubber som har ejere der vil give ham en ordentlig økonomi. Jeg synes at vi har scoret over vores niveau med ham. Enrico snakker, Jack snakker, men det bliver ved det.
                    Det har vel været vilkårene hele tiden. BW har jo også selv sagt, at der skal sælges til store beløb før der kan købes til større beløb. Det er vi heller ikke langt fra, mon ikke han får mere at lege med til sommer?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Mustafic lyder som en rigtig god signing, tror afgabgen af Gigoloen.bliver ikke er stort problem. Juwara skal vi se om han fær os bedre, tror ikke han gør en stor forskel i den første tid Om Skyttä kan erstatte Jebali? Der tvivler meget. Zohore kan tilføje muligheder vi hidtil har ikke i truppen - hvis han er i kampform.
                      Minteh stadig i OB glæder mig. Han er et ekstraordinært våben og vil gerne nyde at se ham lidt llngere i vores trøje.

                      I hensigt af Jebalis betydning for vores offensive ser os let svækket, (medmindre Skyttä brænder ligaen af). På den anden side kræver det at trænerteanet skal forændre (og udvikle en bedre og mere struktureret) offensivspil da de nu ikke kan bygge mere på Jebalis individuelle klasse. Hvis der lykkes så bringer det os fremad.

                      Okosun videre var oplagt. Hvad er det i øvrigt med King. Llste hidtil ikke at det blev bekræftet at gan vebder hjemme til down under.
                      Mustafic tror jeg også bliver en god signing.

                      Man burde næsten tekste BW interviewet til dig. Han fortale blandt andet at OB ikke var i nærheden af at kunne matche FCM økonomisk, i forhold til Gigovic.

                      Derudover fortalte han i forbindelse med Jebali og Gigovic afgangen og en potentiel svækkelse af holdet med at vi så har hentet 4 spillere ind der samlet bidrager med det samme som Jebali og Gigovic.

                      De korte afaler er fordi der i OB er for mange spillere der sidder på for lange kontrakter men som ikke løfter holdet. Hvilket har været et problem i nyere tid i OB. Og fordi nogen af dem er et sats man har taget som eksempeltvist Zohore, og Zohore er virkeligt motiveret i at spille for OB. Samt at der skal være plads til nye signings til næste vindue.

                      King konstateret han, tørt, at han er solgt til Australien.

                      Last edited by Striwetforlivet!; 31-01-2023, 21:46.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                        BW har ikke smækket en pris på Sabbi i dag. Der er et medie der har fundet ud af, at han forlangte 3 mio euro for ham tidligere i vinduet da der var en konkret forespørgsel fra Grækenland.
                        Ok tak - havde jeg misforstået

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det har vel været vilkårene hele tiden. BW har jo også selv sagt, at der skal sælges til store beløb før der kan købes til større beløb. Det er vi heller ikke langt fra, mon ikke han får mere at lege med til sommer?
                          Ja måske, men han må inderst inde tænke på at Thorborg er ualmindelig rig, hans selskaber havde et overskud på 720 mio. senest.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                            Ja måske, men han må inderst inde tænke på at Thorborg er ualmindelig rig, hans selskaber havde et overskud på 720 mio. senest.
                            Hvad har det med klubben/forretningen OB at goere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Hvis han siger vinduet er lukket er det jo det.
                              HAn bekræfter forøvrigt at Joel King ryger tilbage til Australien
                              Mener jeg hørte det som han ryger på en lejeaftale!?
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

                                Mener jeg hørte det som han ryger på en lejeaftale!?
                                Ja. Men planen er at han ikke skal tilbage

                                Comment

                                Working...
                                X