Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

    Hvis det holder stik hvad der tidligere er skrevet om 23 kampe siden 2019 plus glasben…..så skal der sgu mere end højere magter til……
    Det skal der nok, omend det nok er mildere ved bentøjet at spille på disse egne end i England.

    Men det er uden tvivl en kæmpe lottokupon, og hvis rygtet er sandt, så håber jeg det er på en kort kontrakt.

    Comment


      I forhold til truppens nuværende angribere er en tilgang i den grad kærkommen. Om Zohore er løsningen må vi se, skadeshistorikken spøger, men han var en glimrende case sidst, og med den relativt lille risiko der er ved en kort kontrakt og den mulige gevinst er det da klart en fin chance at tage imo. selvom en urealistisk Grot havde været at foretrække :)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

        Hvis det holder stik hvad der tidligere er skrevet om 23 kampe siden 2019 plus glasben…..så skal der sgu mere end højere magter til……
        Det er dog ikke kun skader, der er skyld i det. I flere af klubberne er han røget ud i kulden, blandt andet har flere trænere været utilfredse med hans arbejdsindsats. Det er jo ikke fordi det ligefrem er godt, men trods alt bedre end at det hele er på grund af skader.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Gode 9ere er ekstremt svære at finde, og der kan nemt brændes mange penge af på flops; suppen er sprængfyldt med eksempler på det seneste.

          Zohore er tæt på kronisk skadet. En kort kontrakt er vel ok, og så man håbe på de højere magter mht. skader og form. Vi mangler, synes jeg, et stort bæst oppe foran.
          Fuldstændigt enig i det hele, og så vil manden vel alt stadig alt andet lige skulle kunne bestå et lægetjek inden en eventuel aftale.

          Comment


            Nicolai Brock-Madsen til Fredericia... ved ikke hvor stor en svaekkelse det reelt er for dem inden vores moede

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

              Hvis det holder stik hvad der tidligere er skrevet om 23 kampe siden 2019 plus glasben…..så skal der sgu mere end højere magter til……
              Men Zohore ER en god spiller at have i en trup når han er i form. Og som andre skriver så giver han os noget andet oppe foran, en anden streng at spille på, plus vi så har en gardering når vi både har Hansborg og Fenger ude.

              Og så har Kadrii og Sabbi gjort det godt på 9'er positionen indtil videre, så mon ikke det går?

              Hvis det viser ikke at fungere så er det trods alt kun til sommer.

              Alternativet hvis vi skal ud og hente en 9'er kan hurtigt blive at vi skal slippe et ikke uanseligt millionbeløb.

              Comment


                Nå, hvad siger folks vandrøre fra Ådalen her 5 timer før luk? Mon ikke vi er færdige efter Zohore?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                  Nå, hvad siger folks vandrøre fra Ådalen her 5 timer før luk? Mon ikke vi er færdige efter Zohore?
                  Det tror jeg ikke, da der er lidt mumlen om en 10'er, men tror det bliver indenfor den sidste time. Synes mine vandroer har vaeret alt for taette i aar, men vil lige trykteste dem igen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Det tror jeg ikke, da der er lidt mumlen om en 10'er, men tror det bliver indenfor den sidste time. Synes mine vandroer har vaeret alt for taette i aar, men vil lige trykteste dem igen
                    Så skal nogle vel ud….

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Men Zohore ER en god spiller at have i en trup når han er i form. Og som andre skriver så giver han os noget andet oppe foran, en anden streng at spille på, plus vi så har en gardering når vi både har Hansborg og Fenger ude.

                      Og så har Kadrii og Sabbi gjort det godt på 9'er positionen indtil videre, så mon ikke det går?

                      Hvis det viser ikke at fungere så er det trods alt kun til sommer.

                      Alternativet hvis vi skal ud og hente en 9'er kan hurtigt blive at vi skal slippe et ikke uanseligt millionbeløb.
                      Man kan jo bare kigge nordenfjords og se hvad AaB betalte for Helenius

                      Comment


                        Zohore kan blive godt. Sidste gang han var hos os var han skadet og spillede dårligt i begyndelsen men var rigtig dygtig den sidste måned og blev solgt til en god pris, som jeg husker det. Denne gang skal han kunne yde fra dag 1 hvis 6 mdr skal give nogen mening. Og top-6 ambition skal give mening.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                          Så skal nogle vel ud….
                          Ikke noedvendigvis i dag, da det ikke er alle vinduer, som lukker i dag.

                          Tror 10'eren er et sidsteoejeblikssats, saa man vil ikke risikere pludselig at staa og"mangle" to spillere, hvis aftalen smutter og man allerede har skippet en af (haaber du forstaar min lidt kringlende saetning)

                          Comment


                            Så er den officiel! Velkommen hjem Zohore

                            Comment


                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kennet...ge-til-odense/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Det tror jeg ikke, da der er lidt mumlen om en 10'er, men tror det bliver indenfor den sidste time. Synes mine vandroer har vaeret alt for taette i aar, men vil lige trykteste dem igen
                                Hvorfor fanden går man ikke efter en 6'er? Til sommer har vi kun én.
                                siden 1887

                                Comment

                                Working...
                                X