Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

    Ja, plus har ikke været en del skadet? Men spændende og ja vi mangler en type som ham.
    Meget skadet ..

    https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...aa-vej-til-ob/

    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Viiiiiiildt. Tænker ikke det bliver den sidste ud/ind. BW er on fire!

      Meeeen… Navnet er der ja… Men er der kvalitet endnu i ham?
      Han bliver jo "kun" 29 år i dag. Men han er jo en stor spiller, der slog meget tidligt igennem. Synes ofte man har set det kan være hårdt for knæ m.m. Ved ikke hvad han har haft af skader de seneste år. Han er jo gået ret meget i spå.

      Comment


        spændende hvilken forfatning han kommer i.

        og endnu en kort aftale?

        men man kan ikke sige at BW ikke forsøger at styrke truppen i et forsøg på at nå top 6, så det er positivt. Om vi så reelt har midlerne / styrken til at tiltrække de virkelige forstærkninger vi har brug for er jo en anden sag.

        Men man sidder ikke på hænderne og spiser os af med at vi skal styrke os gennem kontinuitet

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          Hahaha, der må jeg erklære mig enig.
          Er det mon "Svinet" i forklædning :D?
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            KZ har været meget skadet, men det har BK og MF vel også uden flertallet har afskrevet dem !

            Comment


              23 kampe siden 2019, det er skisma ikke meget fo'bold. Er det også på en lejeaftale?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Hahaha, der må jeg erklære mig enig.
                Er det mon "Svinet" i forklædning :D?
                Nogen gange fornemmer jeg igen baconduften !

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Ja, synes det er noget af en lottokupon i så fald... virker til at vi ikke kan få mange af vores plan Aer igennem.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    23 kampe siden 2019, det er skisma ikke meget fo'bold. Er det også på en lejeaftale?
                    Nej, han skulle have ophævet med West Brom. Så fri og resten af sæsonen ifg. bold.dk

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Nogen gange fornemmer jeg igen baconduften !
                      Ja, altså der er samme ekstreme fokus på at have ret og altid på et ultratyndt grundlag :D!
                      Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                      Jeg er ikke fan.
                      Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                        KZ har været meget skadet, men det har BK og MF vel også uden flertallet har afskrevet dem !
                        Tja tjo, vi ønsker vel netop en 9'er til truppen på grund af MF og BKs mange skader. Hvis de begge var i fineste stand og havde været det kontinuerligt de sidste par år havde behovet været meget mindre. At hente endnu en mand, der nemt kan ende på lazarettet, og så i et halvt år, forstår jeg ærlig talt ikke rigtigt...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                          Ja, synes det er noget af en lottokupon i så fald... virker til at vi ikke kan få mange af vores plan Aer igennem.
                          Hvad forventer folk vi kan få ?

                          Prøv at se, hvordan bl.a. FCM og Viborg kæmper med at få en 9'er !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            23 kampe siden 2019, det er skisma ikke meget fo'bold. Er det også på en lejeaftale?
                            hans kontrakt er ophævet så ikke en leje - lyder til en kort aftale til sommer. Mon ikke man lige vil se ham an.

                            Men brænder han ligaen af kan vi selvf stå i samme situation som var det en lejeaftale.

                            Comment


                              Jeg har spurgt rundt i mit netværk og ingen andre har kendskab til interesse for at nogen vil købe Tverskov fri nu. Fingrene krydset. Men jeg har fået brøndbys interesse bekræftet og at de har de lagt et pænt tilbud til ham fra sommer af også.

                              Comment


                                Mere nyt fra OB

                                Det bimler og bamler i Odense.

                                Ayo Simon Okosun er ifølge Ekstra Bladets oplysninger på vej væk fra klubben, og det lader til, at en klub i 1. Division er destinationen.​
                                Fra EB's transfer live

                                Comment

                                Working...
                                X