Oprindeligt indsendt af OleKBH
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue Januar 2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Det med Brøndby er vi så uenige om. Ja, hvis ikke der ryger noget andet ind. Virker lidt til, at vi sælger top 6, for at få nogle penge for dem der har udløb etc. og så gør os klar til næste sæson. Det kan man argumenterer for, men det er noget af et sats. Især da ligaen er så tæt som den er.
Så kan du insistere på at Brøndby er den værste, så må jeg insistere på at den plads tilhører kakkerlakkerne fra Østerbro. Sådan er det.
Jeg forstår godt wesstrøms dispositioner, som jeg skrev tidligere i tråden, så handler det nok også om hvad der er kapital til, jeg ser også lejeaftalen med naatan i det lys, der er ikke penge til det.
Så har man måske fået et bud på de der 8-10 mill for Jeppe, som har kontraktudløb om et halvt år, men jeg bryder mig godt nok ikke om tanken om Tverskov i en anden trøje end OBs.
Så er det en halvsvært mulighed for at ende i top seks man veksler for at få tilført noget kapital her og nu.
Jeg mener så også bare at OB direktion må tage ansvaret på deres skuldre når du skiller dig af med Jebali og Tverskov i samme vindue og også mister Gigovic så er det svært at pege på holdet eller alm og sige top seks. Så skal der ihvertfald noget meget seriøs forstærkning ind.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Fair. Jeg synes dog han er spændende
Det der er med Cappis, og det noget jeg hørte Troels Bech fortælle på et tidspunkt, det er at mange af de amerikanere er meget individualistiske i deres måde at spille på, jeg vil gerne have at en 10'er skal være god i sit link-up spil.
Så er jeg stadig mere fan af at man henter Greve hjem.
Comment
Comment