Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Tverskov i en Brøndbytrøje kan ikke engang gøres op i penge. Det lyder virkelig ulækkert. Det kan samtidig blive rigtig dyrt, vi har trods alt kun 10 point ned til nedrykningsstregen og AaB ligner ikke en klub der har tænkt sig at give op på forhånd. De har tænkt sig at kæmpe for deres overlevelse og i nedrykningsspillet kan vi hurtigt komme i problemer, hvis vi ikke får erstattet de profiler vi sender væk.
    Præcist og vi spiller pt. som vi gjorde i sidste opstartsfase og det gik jo ikke ligefrem framragende i de første mange kampe... Sidder efterhånden med en dårlig fornnemmelse...

    Comment


      Kunne Bjørn ikke prøve at få Cappis med i handlen? Har hørt lidt om at vi skulle være interreseret i ham men ikke noget bekræftet…

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Kunne Bjørn ikke prøve at få Cappis med i handlen? Har hørt lidt om at vi skulle være interreseret i ham men ikke noget bekræftet…
        Det er et nej tak fra mig
        Synes ikke han er speciel interessant og måske ikke lige den vi mangler

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
          Det er et nej tak fra mig
          Fair. Jeg synes dog han er spændende

          Comment


            Jeg takker nu fortids-mig, for at annoncere derhjemme, at det er transfer-show den står på i dagligstuen i aften.

            Den bedste gyser / actionfilm man kunne ønske sig pt.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

              Det med Brøndby er vi så uenige om. Ja, hvis ikke der ryger noget andet ind. Virker lidt til, at vi sælger top 6, for at få nogle penge for dem der har udløb etc. og så gør os klar til næste sæson. Det kan man argumenterer for, men det er noget af et sats. Især da ligaen er så tæt som den er.
              Der skal være plads til uenighed jo, bare vi er enige om at OB er den bedste klub, så går det nok.

              Så kan du insistere på at Brøndby er den værste, så må jeg insistere på at den plads tilhører kakkerlakkerne fra Østerbro. Sådan er det.

              Jeg forstår godt wesstrøms dispositioner, som jeg skrev tidligere i tråden, så handler det nok også om hvad der er kapital til, jeg ser også lejeaftalen med naatan i det lys, der er ikke penge til det.

              Så har man måske fået et bud på de der 8-10 mill for Jeppe, som har kontraktudløb om et halvt år, men jeg bryder mig godt nok ikke om tanken om Tverskov i en anden trøje end OBs.

              Så er det en halvsvært mulighed for at ende i top seks man veksler for at få tilført noget kapital her og nu.

              Jeg mener så også bare at OB direktion må tage ansvaret på deres skuldre når du skiller dig af med Jebali og Tverskov i samme vindue og også mister Gigovic så er det svært at pege på holdet eller alm og sige top seks. Så skal der ihvertfald noget meget seriøs forstærkning ind.

              Comment


                Nu kommer det snart Brøndby nyt på Bold, håber godt nok i det er Tverskov.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                  Nu kommer det snart Brøndby nyt på Bold, håber godt nok i det er Tverskov.
                  Det er Frederik Winther de henter på leje.

                  Comment


                    Hav nu is i maven Jeppe, så kan du komme til udlandet til sommer.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
                      Nu kommer det snart Brøndby nyt på Bold, håber godt nok i det er Tverskov.
                      Det var Frederik Winther. Heldigvis

                      Comment


                        Pyyyhhhh

                        tverskov skal ingen steder tak

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Pyyyhhhh

                          tverskov skal ingen steder tak
                          Ifølge dine kilder? Pls…

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            Fair. Jeg synes dog han er spændende
                            Cappis har et af ligaens bedste førsteberøringer og er teknisk rigtig dygtig og han kan også sparke til en bold udefra.

                            Det der er med Cappis, og det noget jeg hørte Troels Bech fortælle på et tidspunkt, det er at mange af de amerikanere er meget individualistiske i deres måde at spille på, jeg vil gerne have at en 10'er skal være god i sit link-up spil.

                            Så er jeg stadig mere fan af at man henter Greve hjem.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Pyyyhhhh

                              tverskov skal ingen steder tak
                              Perfekt

                              Comment


                                Tverskov ER med i lufthavnen.

                                Comment

                                Working...
                                X