Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ahh på en lejeaftale uden købsoption, så er vi lige vidt med Franco og Frø i min bog.

    Comment


      Hvis man skal være bare en lille smule positiv, så virker mange Toulouse fans på twitter til at være ret ærgerlige over at de har lejet ham ud igen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
        Håber godt mok ikke det betyder ham fra Polen jeg nævnt ikke forhandles med længere. Virker ret uambitiøst uden købsoption. Men kan jo være fordi andre spillere er på vej ud. Han kan jo dække flere pladser jvnf. transfermarkt
        Det kommer vel an på hvem ham fra Polen er, og om det var en leje på samme vilkår.
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

          Juwara, Omar...
          Der er da købsoptioner på begge to. Kan slet ikke se, hvorfor lejeaftaler med realistiske købsoptioner skulle være et problem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
            Nu har vi lige haft en gigovic på 20 i et halvt år, og hvis han er ligeså dygtig den gut her, så kan han bringe os i Europa og potentielt bidrage med så mange millioner at det giver mening. Jeg vil så også mene vi skal bevæge os i det niveau når vi laver den slags aftaler her. Vi skal helst have unge spillere til vi kan udvikle og sælge, hvis vi skal være bæredygtige. Ikke spillere som vi kan bruge et halvt år og videregive til fcm eller de andre store fisk. Det giver mig kvalme
            Det er jo det, og jeg ville personligt ikke have undværet Gigovic de 9 kampe, heller ikke hvis jeg havde vist hvordan det var endt. Kan dog godt have alvorlige tvivl om Naatan har det niveau, Gigovic havde, hvor grunden til at han skulle væk fra en større liga jo ikke var, at han ikke havde brudt igennem der.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

              Hvorfor i al verden kommer det an på, hvem vi sælger ham til?
              Vi skal sælge ham for det han koster og det han er værd. Så må vi lade være med at sælge ham til dem, der ikke har råd til at betale for ham
              I den bedste af alle verdener ville det være sådan, men det er jo også det muliges kunst og der er bare forskel på om du sælger en spiller til Newcastle eller til en belgisk midterklub, fordi Newcastle har så mange flere penge.

              Comment


                Vent med at bedømme vinduet til vi er på den anden side af deadline. Der er gang i rigtig mange ting stadigvæk i Ådalen. Blandt andet også på 10'eren.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Der er da købsoptioner på begge to. Kan slet ikke se, hvorfor lejeaftaler med realistiske købsoptioner skulle være et problem.
                  Fordi hvis en spiller viser sig frem i sådan en grad at man vil udnytte sig af købsoptionen, så står vi muligvis og skal slås med f.eks. FCM igen og den kamp taber vi 9/10 gange.

                  Comment


                    Æv med leje, men håber der er tænkt gode tanker om det.

                    Når alt det er sagt, så synes jeg han ligner en interessant type, når man tager den famøse tur forbi Youtube for at se ham an: https://www.youtube.com/watch?v=vTefPqfbf7c
                    Med kæmpe forbehold for, at det kun er et udsnit, og der i øvrigt ikke er særligt meget at bedømme ham på som ung spiller, så synes jeg han ligner en spiller med den rette ærgerrighed i sit spil. Han ser hurtig ud både i tanke og handling. Har et lækkert touch, gode afslutningsevner og ligner en der tør tage bolden til sig i alle situationer.

                    Jeg får lidt samme vibes som med Gigovic sådan rent attitudemæssigt. Ung og ikke bange for noget.

                    Men lad os se. Jeg håber, han ankommer i god form og hurtigt kan sætte et aftryk og være med til at holde Frø og Tongya til ilden for en startplads.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      "Endnu en"? Hvem tænker du på udover Gigovic? Overordnet set synes jeg da der er langt mere perspektiv i vores trabsferarbejde for tiden end der har været i mange, mange år.
                      Det ville nok ikke kræve meget, at få mere perspektiv i vores transferarbejde end tilfældet var for år tilbage :-)

                      Vi har hentet Gigovic der viste sig at være kortsigtet doping, som at dømme på træningskampene har forhindret os i at udvikle truppen. Derudover har vi hentet både succesfulde, delvist succesfulde og meget lidt succesfulde folk ind det seneste år.

                      I dette transfervindue har vi så hentet to ind på nye lejeaftaler - den ene dog med købsoption.

                      Så når målet er at arbejde efter en strategi, der skal styrke os på både kort og lang sigt, og vi ikke ser ud til at være styrket på kort sigt, og lang sigt er udfordret af lejeaftaler, korte kontrakter og kontraktudløb, så mener jeg det kan være lidt svært at se de langsigtede perspektiver.

                      Men altså - det kan jo være vi henter Christian Eriksen og Rasmus Falk på lange kontrakter i aften, og så ser det jo pænt ud :-)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg
                        Vent med at bedømme vinduet til vi er på den anden side af deadline. Der er gang i rigtig mange ting stadigvæk i Ådalen. Blandt andet også på 10'eren.
                        Så krydser jeg mine pølsefingre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg
                          Tror det er https://www.transfermarkt.com/naatan...spieler/567309
                          En med samme efternavn er begyndt at følge OB på Instagram.
                          Noget af et billede Håber der er flere på vej... Men velkommen til.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Fordi hvis en spiller viser sig frem i sådan en grad at man vil udnytte sig af købsoptionen, så står vi muligvis og skal slås med f.eks. FCM igen og den kamp taber vi 9/10 gange.
                            Man kan godt lave eksklusive forkøbsaftaler, hvor andre klubber ikke kan overbyde.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Der er da købsoptioner på begge to. Kan slet ikke se, hvorfor lejeaftaler med realistiske købsoptioner skulle være et problem.
                              Jeg så bare der stod lejeaftaler.
                              Jeg skal da heller ikke gøre mig til herre over hvad der er godt eller skidt, men option eller ej, så tænker jeg bare, at folk er lidt mere horny efter noget fast kvalitet.
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                                Meget enig. Det gør bare ikke ret meget forskel i det samlede billede. Lejeaftaler uden købsoptioner er 1. Divisions-bullshit. Rykker ikke klubben hverken sportsligt eller økonomisk, og så kan man starte forfra hvert halve år, ala Gigovic. Skuffende​, synes jeg.
                                Ja, men lad os nu se om der ikke kommer mere ind. Ikke at jeg ved noget, men tror det.

                                Comment

                                Working...
                                X