Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

    Fair nok, så ikke alt hvad de skriver er løgn, men jeg har fulgt med på Twitter igennem mange transfervinduer og de her profiler, der leger at de er “in the know” hvor de piggybacker på andre rygter for at skabe et omdømme, for så at digte egne rygter, har det med at dukke op indimellem. Jeg kan ikke se at de har nævnt noget før nogen andre medier, som kan bekræftes, og den med Hussein føler jeg mig overbevist om er opdigtet. Jeg kan ikke se hvorfor en 19-årig, som anses for at være et okay stort talent, og som får rigeligt med spilletid og endda ser ud til at være en del af start 11'eren i en større klub end os, skulle komme til OB. Jeg tvivler også på, at vi har råd til en som ham.
    Det er helt klart også mit indtryk af den profil. At de samler andre rygter op og digter videre på dem på en måde så det lyder som om de har insiderviden og så ellers satser på at nogle af rygterne går hjem. Når er anonym profil med nærmest ingen følgere pludselig begynder at servere det ene rygte efter det andet er det meget sjældent troværdigt.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Det bliver nok ikke 100 mill mm han brænder superligaen totalt af i foråret og sælges til Newcastle. Men mindre kan også gøre det
      Det gælder bare om at få kickstartet det hele og gøre plads til de næste i pipelinen. Håber på at vores nye akademi samarbejde kunne være svaret. Eller en del af det
      Enig jeg ville være meget tilfreds med en 70-80 mill.

      Jeg tænker også at akademiet er en væsentlig brik af det, men også der skal der investeres, hvis man vil op på niveau.

      Få solgt Minteh og hentet en erstatning ind, som vores svenske ven der, der også kan blive et fint salg. Måske en enkelt mere der også har potentialet til at blive et fint salg.

      Få allokeret midler til blandt andet akademiet, så man ikke skal gå og spare op til en goal box og har råd til at give flere ungdomskontrakter.

      Og så må man nok hellere lige huske at få sent Bakary en buket blomster, hvis man ikke allerede har fået det gjort, gerne med et lille kort hvor der står noget med at hvis han ser flere Gambia eres der er gode til fodbold så er det ned med dem, så må man lige skrive sig bag øret det med prøvetræningerne.

      ​​​​​​Men altså nu skal vi heller ikke bruge pengene før vi har dem. Det kan jo sagtens ske at man laver et salg på Minteh og så kommer der en udmelding om at nu kan endelig få gjort noget ved stadion faciliteterne.

      Comment


        Mamadou Sangaré følger, så vidt jeg kan se, ikke længere OB på Instagram, dog stadig superligaen. Det kan jo så både være røgslør eller tegn på at kontakten er død. Fifi er i øvrigt begyndt at følge et par unge Real Madrid talenter ( henholdsvis venstre kant og venstre back), samt en 18 årig israelsk kant fra Maccabi Haifa. Endelig er Magnus Mattson kommet på listen. Han måtte da gerne være vores nye 10'er, men han virker dog usandsynlig, hvis både Brøndby, FCK og FCM er blevet afvist.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Enig jeg ville være meget tilfreds med en 70-80 mill.

          Jeg tænker også at akademiet er en væsentlig brik af det, men også der skal der investeres, hvis man vil op på niveau.

          Få solgt Minteh og hentet en erstatning ind, som vores svenske ven der, der også kan blive et fint salg. Måske en enkelt mere der også har potentialet til at blive et fint salg.

          Få allokeret midler til blandt andet akademiet, så man ikke skal gå og spare op til en goal box og har råd til at give flere ungdomskontrakter.

          Og så må man nok hellere lige huske at få sent Bakary en buket blomster, hvis man ikke allerede har fået det gjort, gerne med et lille kort hvor der står noget med at hvis han ser flere Gambia eres der er gode til fodbold så er det ned med dem, så må man lige skrive sig bag øret det med prøvetræningerne.

          ​​​​​​Men altså nu skal vi heller ikke bruge pengene før vi har dem. Det kan jo sagtens ske at man laver et salg på Minteh og så kommer der en udmelding om at nu kan endelig få gjort noget ved stadion faciliteterne.
          Tænker at Bakary får %`er af salg og at det er størrelsen på dem det handler om i en ny kontrakt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Tænker at Bakary får %`er af salg og at det er størrelsen på dem det handler om i en ny kontrakt
            Eller måske et stort Minteh-salg eller forlængelse kan åbne muligheden for et mere formelt samarbejde/opkøb af Bakarys akademi i Gambia.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

              Eller måske et stort Minteh-salg eller forlængelse kan åbne muligheden for et mere formelt samarbejde/opkøb af Bakarys akademi i Gambia.
              Det er jeg nu helt overbevist om allerede arbejdes på. Mon ikke Bakary gerne vil kunne leve af det her? Og gerne godt

              Comment


                Så kan vi i hvert fald endeligt strege Konaté som mulighed.
                Nottingham Forest har valgt at udleje Ateef Konate til Oxford United, hvor angriberen har fået en aftale for resten af sæsonen. Han har tidligere været sat i forbindelse med OB.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

                  Fair nok, så ikke alt hvad de skriver er løgn, men jeg har fulgt med på Twitter igennem mange transfervinduer og de her profiler, der leger at de er “in the know” hvor de piggybacker på andre rygter for at skabe et omdømme, for så at digte egne rygter, har det med at dukke op indimellem. Jeg kan ikke se at de har nævnt noget før nogen andre medier, som kan bekræftes, og den med Hussein føler jeg mig overbevist om er opdigtet. Jeg kan ikke se hvorfor en 19-årig, som anses for at være et okay stort talent, og som får rigeligt med spilletid og endda ser ud til at være en del af start 11'eren i en større klub end os, skulle komme til OB. Jeg tvivler også på, at vi har råd til en som ham.
                  Vi er slet ikke uenige. 90%+ af det der kommer af rygter rundt omkring er ren BS.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Så kan vi i hvert fald endeligt strege Konaté som mulighed.
                    Ærgerligt, at en midterklub i EL1 kan slå os, men ligger jo tættere på NF, så en flytning umiddelbart ikke behøves, når det kun er for foråret.

                    Comment


                      Der er dælme ellers godt gang i vinduet. Håber vi også lige får meldt os ind.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Der er dælme ellers godt gang i vinduet. Håber vi også lige får meldt os ind.
                        Ja, men ikke RS som ny 9'er

                        Comment


                          RS?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                            RS?
                            Ronnie Schwartz !

                            Håber ikke vi panikker før lukketid...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Ronnie Schwartz !

                              Håber ikke vi panikker før lukketid...
                              Plaffeministeren lyder ellers vældig fint hvis man siger det på fynsk.

                              Men nej, det ville nok ikke være nogen reel forstærkning.

                              Tilgengæld er Hausner røget til Sverige, så der undgik vi den kugle, fandme få tics når vi skal spille mod Brøndby.

                              Comment


                                Ifølge obs Twitter så bliver det snart præsenteret noget

                                Comment

                                Working...
                                X