Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Hvis ikke han er god nok tror jeg ikke på begge to sælges i dette vindue, med mindre vi selvfølgelig køber en CM mere . Det er for tyndt med kun tre mand til to pladser der kræver så meget fysik.
    Enig. Men det kan også sagtens ske med BW ved roret

    Vi er laaaangt fra færdige i dette vindue. Sydkoreaneren kommer ikke. Den faldt sammen for ca 3 dage siden efter at have været rigtig rigtig tæt på.

    Comment


      Mon ikke LV skal skal tage et valg, hvor vi vel er blandt de mere realistiske bud ?

      https://bold.dk/fodbold/klubber/esbj...med-i-esbjerg/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Enig. Men det kan også sagtens ske med BW ved roret

        Vi er laaaangt fra færdige i dette vindue. Sydkoreaneren kommer ikke. Den faldt sammen for ca 3 dage siden efter at have været rigtig rigtig tæt på.
        Jeg tvivler på vi henter mere end en 10’er nu hvis der ikke ryger noget ud

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

          Jeg tvivler på vi henter mere end en 10’er nu hvis der ikke ryger noget ud
          Der ryger helt sikkert også noget ud, men som Fmpr er inde på, så er Norges og Sveriges vinduer åbent en måned endnu, så selvom vi ikke når at afhænde noget inden deadline for køb, så tror jeg fortsat vi vil hente 2-3 stk. udover vores Bosniske ven her, som nok præsenteres senere.

          Comment


            Fra Asser Vitruo 817DK om Alen Mustafic:
            1/ tråd om Alen Mustafic. God pasningsspiller, der oftest starter det opbyggende spil. Han kan godt lide at slå den lange aflevering, hvilket passer godt til OB’s fokus på at sende de hurtige frontspillere i dybden, så snart chancen byder sig.
            2/ Defensivt virker han fornuftig til at positionere sig, og ikke så risikobetonet og kompromisløs. Med andre ord er han mere Tverskov/JJ typen end Ivancevic/Oliver Lund typen. Statistisk stikker han ud på få glidende tacklinger og mange 40m+ afleveringer (med fin succesrate).
            3/ Har ikke været fast starter i Slovan Bratislavas Conference League kampagne, men blevet skiftet ind i alle de europæiske kampe.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Enig. Men det kan også sagtens ske med BW ved roret

              Vi er laaaangt fra færdige i dette vindue. Sydkoreaneren kommer ikke. Den faldt sammen for ca 3 dage siden efter at have været rigtig rigtig tæt på.
              Det med sydkoreaneren er ikke det jeg hører. Det der skiller os skulle være om der var en større klub der byder sig til..

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                Det med sydkoreaneren er ikke det jeg hører. Det der skiller os skulle være om der var en større klub der byder sig til..
                Større løn, større klub, større ambitioner. Same same.

                I følge det jeg hører faldt den sammen i starten af ugen efter at have været tæt på. Om de så kommer kravlende tilbage og den så bliver taget op igen ved jeg intet om

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                  Det med sydkoreaneren er ikke det jeg hører. Det der skiller os skulle være om der var en større klub der byder sig til..
                  Som ikke ham som første prioritet og derfor afventer eller hvad er årsagen? PFT

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

                    Som ikke ham som første prioritet og derfor afventer eller hvad er årsagen? PFT
                    Så meget ved jeg ikke. Jeg ved bare at der er større klubber der byder sig til også på ham, men at vi stadig skulle være i dialog med ham

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                      Så meget ved jeg ikke. Jeg ved bare at der er større klubber der byder sig til også på ham, men at vi stadig skulle være i dialog med ham
                      Hører du andet omkring transfers ind/ud?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jimmi1983 Se indlæg

                        Så meget ved jeg ikke. Jeg ved bare at der er større klubber der byder sig til også på ham, men at vi stadig skulle være i dialog med ham
                        ok takker.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Fra Asser Vitruo 817DK om Alen Mustafic:
                          1/ tråd om Alen Mustafic. God pasningsspiller, der oftest starter det opbyggende spil. Han kan godt lide at slå den lange aflevering, hvilket passer godt til OB’s fokus på at sende de hurtige frontspillere i dybden, så snart chancen byder sig.
                          2/ Defensivt virker han fornuftig til at positionere sig, og ikke så risikobetonet og kompromisløs. Med andre ord er han mere Tverskov/JJ typen end Ivancevic/Oliver Lund typen. Statistisk stikker han ud på få glidende tacklinger og mange 40m+ afleveringer (med fin succesrate).
                          3/ Har ikke været fast starter i Slovan Bratislavas Conference League kampagne, men blevet skiftet ind i alle de europæiske kampe.

                          Hvis han kan affinde sig med en kortere tur med Ryanair, lander der et direkte fly fra Wien i Billund kl. 16.00.

                          Passer lige med, at de kan hente ham på vejen hjem fra træningskampen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                            Hvis han kan affinde sig med en kortere tur med Ryanair, lander der et direkte fly fra Wien i Billund kl. 16.00.

                            Passer lige med, at de kan hente ham på vejen hjem fra træningskampen
                            Jeg hører han landede i Ådalen sent igår aftes. Så du behøver ikke at holde øje med fly ankomster

                            Comment


                              OB anoncerer på Twitter nyheder tæt på.
                              https://twitter.com/Odense_Boldklub/...1_Hx5g8Cw&s=19
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Jeg hører han landede i Ådalen sent igår aftes. Så du behøver ikke at holde øje med fly ankomster
                                Hahaha.... er nødt til, at aflede opmærksomheden fra F5 på en eller anden måde

                                Comment

                                Working...
                                X