Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Selvom jeg tror vi henter noget, begynder nervøsiteten også bare at stige… Kom så Bjørn!

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
      Selvom jeg tror vi henter noget, begynder nervøsiteten også bare at stige… Kom så Bjørn!
      Sådan skal det være. Selvom ventetiden er ulidelig så kan det jo også noget at blive forkælet på deadline day som i sommers.

      Vi er i hvert fald her der og alle vegne. Vi har følere ude i asien. En ny prøvespiller fra Afrika. Interesse for en Tuneser i mellemøsten og angiveligt lagt et bud på en spiller fra en premiere league-klub. Så bredt funderet tror jeg aldrig OB har været i et vindue før og det skal nok forløse sig på et tidspunkt. Jeg trøster mig ved at blandt alle dem vi har været linket til, så synes jeg de hver især vidner om at vi udelukkende søger kvalitetsspillere. Der er selvfølgelig ingen garantier for de bare brager ind og bliver forstærkninger, men det lader til at man sætter barren en smule højere, end da man eksempelvis erstattede Kadrii med Lieder.

      Comment


        Man må jo antage at der arbejdes på tilgange til flere pladser parallelt, men det undre mig lidt at vi nærmest kun høre om potentielle 10ere. Vi kunne godt bruge en ny 10er, men jeg ser slet ikke den plads som det mest presserende - hverken på kort sigt med fokus på forårs sæsonen, eller på den lange bane med den åreladning af centrale midtbanespillere som vi står over for.
        At det så oven i købet er en ny 10er som vi er parat til at smide 5,6 mill efter overrasker mig også meget, jeg tænker ikke at vi er klar til at smide den slags penge efter spillere til hver kæde, så hvorfor er det lige den plads man kaster skillingerne efter?

        Skal vi virkelig have Sabbi, Minteh, Charly, Musa, Frø, Franco, Breum + ny spiller til 3 pladser? Det synes jeg lyder lidt vildt - særligt fordi alle ovennævnte spillere er spillere med potentiale som kræver spilletid for at kunne udvikle sig yderligere.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
          Man må jo antage at der arbejdes på tilgange til flere pladser parallelt, men det undre mig lidt at vi nærmest kun høre om potentielle 10ere. Vi kunne godt bruge en ny 10er, men jeg ser slet ikke den plads som det mest presserende - hverken på kort sigt med fokus på forårs sæsonen, eller på den lange bane med den åreladning af centrale midtbanespillere som vi står over for.
          At det så oven i købet er en ny 10er som vi er parat til at smide 5,6 mill efter overrasker mig også meget, jeg tænker ikke at vi er klar til at smide den slags penge efter spillere til hver kæde, så hvorfor er det lige den plads man kaster skillingerne efter?

          Skal vi virkelig have Sabbi, Minteh, Charly, Musa, Frø, Franco, Breum + ny spiller til 3 pladser? Det synes jeg lyder lidt vildt - særligt fordi alle ovennævnte spillere er spillere med potentiale som kræver spilletid for at kunne udvikle sig yderligere.
          Kunne godt forestille mig at Sabbi slet ikke er med i den ligning, Bashkim skal forsøge at slå Sabbi af som 9er.

          Tror Sabbi kommer til at være vores top angriber og så er det de andre der skal slå ham af.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Kunne godt forestille mig at Sabbi slet ikke er med i den ligning, Bashkim skal forsøge at slå Sabbi af som 9er.

            Tror Sabbi kommer til at være vores top angriber og så er det de andre der skal slå ham af.
            Tror også Frø og Breum skal udlejes/væk

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Tror også Frø og Breum skal udlejes/væk
              Det kan du også have ret i.
              Hvis ikke det står mellem Breum og Nouck da de begge er reserve på højre kant.

              Eller måske endda alle 3.

              Comment


                Sabbi har spillet 9er og gjort det fint så måske han vil blive brugt sådan fremadrettet. Det har dog været i fravær af andre angribere og før sin skade spillede han kun kant under Alm, så jeg tror stadig at Alm ser ham som højre kant, men vi må se.

                Nogen skal der ihverfald væk hvis en ny kommer, for antalsmæssigt er det på de 3 pladser bag ved 9eren at vi er bedst dækket ind - kvaliteten kan man så diskutere. Det kan heller ikke være særligt befordrende for en akademispiller som Tobias Augustinus at skele til udsigten til spilletid på førsteholdet når truppen ser ud som den gør.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Det kan du også have ret i.
                  Hvis ikke det står mellem Breum og Nouck da de begge er reserve på højre kant.

                  Eller måske endda alle 3.
                  Tror ikke Frø ryger i dette vindue. Breum håber jeg meget bliver lejet ud. Han virker til at skulle inspireres lidt et andet sted. Meget tyder på det er en anden type kantspiller vi går efter pt med de her lynhurtige afrikanere og Charly som virker til at være foran i køen, der også har fart. Derfor gør vi klogt i at leje ham ud til et hold, hvor han kan spille 10'er.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                    Sabbi har spillet 9er og gjort det fint så måske han vil blive brugt sådan fremadrettet. Det har dog været i fravær af andre angribere og før sin skade spillede han kun kant under Alm, så jeg tror stadig at Alm ser ham som højre kant, men vi må se.

                    Nogen skal der ihverfald væk hvis en ny kommer, for antalsmæssigt er det på de 3 pladser bag ved 9eren at vi er bedst dækket ind - kvaliteten kan man så diskutere. Det kan heller ikke være særligt befordrende for en akademispiller som Tobias Augustinus at skele til udsigten til spilletid på førsteholdet når truppen ser ud som den gør.
                    Vi skal lige huske at Jebali kunne spille Venstre kant, offensiv midt og angriber lige godt.
                    Det kan man ikke ligefrem sige om de andre spillere vi har i klubben pt. Så jeg synes faktisk det er yderst fornuftigt at købe en spiller, så er man også på forkant hvis man får et bud man ikke kan sige nej til.

                    Comment


                      Martin Davidsen om transfersituationen:
                      https://obstemmer.dk/blog-ob-maa-kae...nsferdeadline/

                      Sydkoreaneren får vi ikke i denne omgang. Der forventes at der sker noger sudst i vinduet og så kommer Stemmer fra Ådalen men en transfershow igen næste tirsdag.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Vi skal lige huske at Jebali kunne spille Venstre kant, offensiv midt og angriber lige godt.
                        Det kan man ikke ligefrem sige om de andre spillere vi har i klubben pt. Så jeg synes faktisk det er yderst fornuftigt at købe en spiller, så er man også på forkant hvis man får et bud man ikke kan sige nej til.
                        Jebali kunne spille venstre kant, 10er og 9er, men bestemt ikke lige godt. Din mening er naturligvis lige så god som min, men imo. var der kæmpe niveau forskel på Jebali som 10er (som jeg mener er hans naturlige position) og så Jebali som venstre kant og som 9er.
                        Hvorledes mener du at Jebali løste opgaverne lige godt som hhv. kant, 10er og 9er?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                          Tror ikke Frø ryger i dette vindue. Breum håber jeg meget bliver lejet ud. Han virker til at skulle inspireres lidt et andet sted. Meget tyder på det er en anden type kantspiller vi går efter pt med de her lynhurtige afrikanere og Charly som virker til at være foran i køen, der også har fart. Derfor gør vi klogt i at leje ham ud til et hold, hvor han kan spille 10'er.
                          https://www.spillerforeningen.dk/art...HQgZD6YQP99xkc
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Jebali kunne spille venstre kant, 10er og 9er, men bestemt ikke lige godt. Din mening er naturligvis lige så god som min, men imo. var der kæmpe niveau forskel på Jebali som 10er (som jeg mener er hans naturlige position) og så Jebali som venstre kant og som 9er.
                            Hvorledes mener du at Jebali løste opgaverne lige godt som hhv. kant, 10er og 9er?
                            Jeg formulerede mig meget dårligt.
                            Vi havde en spiller som spillede stort set hver gang og han bandt vores spil sammen. Uanset om det var fra Venstre kant eller offensiv midt, var alt igennem ham stort set.
                            Den tillid har jeg bare ikke til at Tongya, frø eller breum er klar til.
                            Derfor håber og tror jeg vi henter mindst en offensiv spiller af høj hylde også fordi vi ikke har Gigovics kvaliteter offensivt mere på 6’eren.

                            Håber det giver mere mening nu.

                            Comment


                              Frederik Winther bliver nu også rygtet til Brøndby

                              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...de-sidste-dage

                              Har tidligere i vinduet været rygtet til OB

                              Comment


                                BT melder Newcastle som værende interesseret i Minteh

                                Comment

                                Working...
                                X