Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Har du ikke noget fra din kilde som kan give os bare lidt optimisme ;-)
    Der har været meget stille i weekenden. Jeg har spurgt ind til Bayo men har ikke hørt mere end det der står i diverse medier. Jeg skriver i morgen hvis der dukker noget op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af AKB77 Se indlæg
      Helt fint med alle de Gambianere på prøve osv. Men tror ikke der rammes en “jackpot” ( Minteh ) hver gang. Drømmer personligt om at vi dyrkede noget mere vildskab fra Balkan, fandt en ny “Modric” synes der mangler ideer og vildskab i frontkæden… Nogen der ved hvordan vi feks fik fingrene i Ivansovics?
      Jeg har tidligere anbefalet en del, men det ser ikke ud til at vores fokus er der i øjeblikket !

      Havde gerne set Kraev i Ådalen, da jeg tror hans psyke/personlighed sammen med fodboldmæssige evner ville passe perfekt til vores nye stil (og klasser over Frø) ift. FCM.

      Comment


        [QUOTE=Online;n312520]

        Jeg har tidligere anbefalet en del, men det ser ikke ud til at vores fokus er der i øjeblikket !

        Havde gerne set Kraev i Ådalen, da jeg tror hans psyke/personlighed sammen med fodboldmæssige evner ville passe perfekt til vores nye stil (og klasser over Frø) ift. FCM.

        Alle ved hvor vigtig en styrmand i hver kæde er, og den kriger ser jeg bare ikke i nogen af vores offensive kort. Om Kraev ville være løsningen ved jeg ikke, synes ikke han har en attitude som udstråler vindermentalitet, men enig i at han nok er et niveau over Frø.

        Comment


          For hver dag der går uden signing af de mindst to nødvendige forstærkninger, svinder muligheden for at spille nyindkøbte ind før de få afgørende kampe om Top-6. Vi er nu inde i den afgørende uge. Men med det nye forbedrede scoutingsystem bliver det både mere kompliceret men også med større sikkerhed for, at de nye passer hurtigere ind.
          Jeg er sikker på, at Bjørn og de andre ligger vandret disse dage, men også, at agenter kan have svært ved at anbefale OB til gode spillere, hvis ikke der betales godt.
          Jebali fik sin bror herop. Er der ikke andre på holdet, der kan anbefale en, de kender. Tænker især på Ivan.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
            For hver dag der går uden signing af de mindst to nødvendige forstærkninger, svinder muligheden for at spille nyindkøbte ind før de få afgørende kampe om Top-6. Vi er nu inde i den afgørende uge. Men med det nye forbedrede scoutingsystem bliver det både mere kompliceret men også med større sikkerhed for, at de nye passer hurtigere ind.
            Jeg er sikker på, at Bjørn og de andre ligger vandret disse dage, men også, at agenter kan have svært ved at anbefale OB til gode spillere, hvis ikke der betales godt.
            Jebali fik sin bror herop. Er der ikke andre på holdet, der kan anbefale en, de kender. Tænker især på Ivan.
            Mon ikke man er meget bevidste om at det ikke er hvilke som helst spillere der skal erstattes og derfor må vente til aller sidst med at kunne lokke kvalitet nok ind.
            jeg tror at hvis vi henter noget ind i denne uge, så bliver det enten en udviklingsspiller eller noget fra sommer af. Den rene kvalitet vi henter ind, som kan forstærke holdet fra dag 1 kommer først indenfor de sidste 48 timer af vinduet. Indtil da sidder de spillere vi søger, bare og lurepasser på om der kommer bedre tilbud. Sådan tror jeg OB's position er. OB tror jeg heller ikke er desperate for at betale overpriser. Vi viste i sommers at vi kunne knytte 3 mand til i de sidste 2 dage og det gjorde en forskel med det samme. Denne gang har vi frs deadline-day fortsat 2,5 uger til at skrue på tingene inden første kamp i foråret. Er vi komfortable med nok at skulle hente den kvalitet der skal til, så gør en uge til eller fra nok ikke alverden.

            Comment


              Arghhh. Selvom vi er godt dækket ind på højreback så ærger den mig stadig

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsdansker-hjem

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Arghhh. Selvom vi er godt dækket ind på højreback så ærger den mig stadig

                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...dsdansker-hjem
                ja det er noget træls. Han havde sikkert passet perfekt ind i systemet.

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Vi skal nok vente et par dage endnu ifølge de gode Vøge og Davidsen på Twitter… OB prøver på dem som vil se andre muligheder først

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Vi skal nok vente et par dage endnu ifølge de gode Vøge og Davidsen på Twitter… OB prøver på dem som vil se andre muligheder først
                    Jeg kan ikke finde disse udtalelser??

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Jeg kan ikke finde disse udtalelser??
                      Søg hashtagget obdk

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Søg hashtagget obdk
                        Jeg kan ikke finde det jeg er snart 50 og forstår mig ikke altid på det nymoderne pjat

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg kan ikke finde det jeg er snart 50 og forstår mig ikke altid på det nymoderne pjat
                          Håber det her hjælper: https://twitter.com/LasseVge/status/...Br4LVyh9aUFTkA

                          edir: du kan få den her med til samme pris: https://twitter.com/JKRISTENSEN9/sta...Br4LVyh9aUFTkA
                          ​​​​​​
                          Last edited by Orskov; 23-01-2023, 17:52.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg kan ikke finde det jeg er snart 50 og forstår mig ikke altid på det nymoderne pjat
                            Værsgo så: https://twitter.com/jonaswilkens1/st...36222779392000

                            Det er da interresant at vi sætter baren højt, men er det ikke risikabelt også?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                              Værsgo så: https://twitter.com/jonaswilkens1/st...36222779392000

                              Det er da interresant at vi sætter baren højt, men er det ikke risikabelt også?
                              Ikke hvis Bjørn har en plan B og det har han sikker. Og altid bedre end den gamle "vi er klar hvis der noget skulle dukke op"-strategi af Hansen.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Vøge skriver også "Og har ikke hørt andet, end at sydkoreaneren stadig vurderer de muligheder, han har"
                                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                                Comment

                                Working...
                                X