Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

    Clint Leemans monstro?
    Hvad skulle gøre han vil skifte til os fremfor Viborg?

    Comment


      Aab smider 5 millioner for Helenius, BIF 12 millioner for Evjen (aner ikke hvem han er...).... kan godt forstå, at det er et svært / dyrt marked for BW & Co

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Hvad er status på denne og er det noget flere hører?
        jeg er desperat efter rygter….
        Ved kun at spilleren og dennes agent ikke har meldt deres beslutning ud endnu. Tilbuddet skulle være ret godt efter OB standarder. Tvivler på BW sidder og venter artigt til transfer deadline.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

          Ved kun at spilleren og dennes agent ikke har meldt deres beslutning ud endnu. Tilbuddet skulle være ret godt efter OB standarder. Tvivler på BW sidder og venter artigt til transfer deadline.
          Ved du hvem det er? Og er det en vi kender fra superligaen?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

            Ved du hvem det er? Og er det en vi kender fra superligaen?
            Kan ikke afsløre navn eller tidligere klubber. Ved godt det er fesent. Men det vil betyde jeg ikke får sådan nogle oplysninger en anden gang.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Kan ikke afsløre navn eller tidligere klubber. Ved godt det er fesent. Men det vil betyde jeg ikke får sådan nogle oplysninger en anden gang.
              Det er helt fair. Men lyder spændende.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                Clint Leemans monstro?

                De konkrete navne jeg har ladet mig høre er ikke fra Danmark hverken nationalitet eller nuværende spillested

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg


                  De konkrete navne jeg har ladet mig høre er ikke fra Danmark hverken nationalitet eller nuværende spillested
                  Positioner? 6'er ?, 9'er ?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                    Positioner? 6'er ?, 9'er ?
                    Der er en CM og så en 10’er

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

                      Der er en CM og så en 10’er
                      Ateef Konate er nok en af dem

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                        Ateef Konate er nok en af dem
                        Faktisk ikke hørte ikke om ham før de britiske medie skrev om ham
                        Last edited by Johnbonny; 17-01-2023, 17:38.

                        Comment


                          Så blev det officielt med Helenius til Aab, mærkelig transfer.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                            Så blev det officielt med Helenius til Aab, mærkelig transfer.
                            Har de med deres dårlige økonomi lige smidt 10 millioner på to spillere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                              Så blev det officielt med Helenius til Aab, mærkelig transfer.
                              Han må virkelig holde af klubben. Ville godt nok nødig bytte min tilværelse som klart førstevalg på et harmonisk hold i Silkeborg ud med en overhængende risiko for at havne i 1. div. Det må kunne noget det Aalborg der når de lokker Thelander og helenius til med den position i rækken. Thelander havde selvfølgelig sine årsager, men mon ikke han kunne have fået det til at fungere, selvom han skulle spille i Randers eller AGF.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Har de med deres dårlige økonomi lige smidt 10 millioner på to spillere
                                When in trouble, double ..
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X