Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg er nu mere interesseret i kvaliteten end kvantiteten
    Vi er enige

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Jeg savner den gode gamle "julemand" i disse tider
      Hvorfor? Vedkommende vidste intet som helst Af alle de "rygter" tossen slyngede ud var der enten ikke hold i dem, eller også var det eksisterende rygter som han blot gjorde til sin egne insiderviden

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

        Hvorfor? Vedkommende vidste intet som helst Af alle de "rygter" tossen slyngede ud var der enten ikke hold i dem, eller også var det eksisterende rygter som han blot gjorde til sin egne insiderviden
        Det har jo også en charme i sig selv

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

          Hvorfor? Vedkommende vidste intet som helst Af alle de "rygter" tossen slyngede ud var der enten ikke hold i dem, eller også var det eksisterende rygter som han blot gjorde til sin egne insiderviden
          Der tager du fejl. Han der gjorde det, var 'Svinet'.
          'Keld Julemand' vidste nærmest alt, og blev efterfølgende fyret for at dele det herinde, fordi han arbejdede i organisationen

          Comment


            Skjelvik er en meget dyr Oliver Lund. Han er efter hvad jeg har hørt i top-fem over de bedst lønnede, og han er simpelthen for svingende til at man kan regne med ham. Det er en uholdbar situation, der i min optik ikke bliver bedre af at blive trukket frem til sommer. Hvis der kommer et nogenlunde bud på ham skal vi slå til med det samme.

            Adelgaard med King som backup er fint på VB, og så kunne man passende hente en CB med det samme, der så kunne overtage Skjelviks plads som backup på den plads (som han heller ikke spiller prangende). Vi skal med overvejende sandsynlighed af med enten Tverskov eller Ivansevic til sommer, eller måske endda begge to, så lad os bare få spillet en kommende backup ind i truppen nu (Ivansevic tror jeg ryger for mange penge, hvis han spiller i foråret som han har gjort i efteråret).
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Skjelvik er en meget dyr Oliver Lund. Han er efter hvad jeg har hørt i top-fem over de bedst lønnede, og han er simpelthen for svingende til at man kan regne med ham. Det er en uholdbar situation, der i min optik ikke bliver bedre af at blive trukket frem til sommer. Hvis der kommer et nogenlunde bud på ham skal vi slå til med det samme.

              Adelgaard med King som backup er fint på VB, og så kunne man passende hente en CB med det samme, der så kunne overtage Skjelviks plads som backup på den plads (som han heller ikke spiller prangende). Vi skal med overvejende sandsynlighed af med enten Tverskov eller Ivansevic til sommer, eller måske endda begge to, så lad os bare få spillet en kommende backup ind i truppen nu (Ivansevic tror jeg ryger for mange penge, hvis han spiller i foråret som han har gjort i efteråret).
              Det er mine øjne et temmelig stort "hvis," hans pæne løn taget i betragtning. Hvem skulle dog have lyst til at tilbyde ham noget tilsvarende, og hvorfor skulle han have lyst til at opsige en lukrativ kontrakt et halvt år før tid uden at få noget tilsvarende andetsteds?
              Vi skal helt sikkert ikke forlænge med ham, men ser heller ikke, at vi realistisk set kan komme af med ham uden at betale en form for kompensation, og så synes jeg altså det giver mere mening at beholde ham til sommeren. Først og fremmest fordi jeg tror Kings eneste chance for at slå igennem for os på sigt er et et succesfuldt lejemål på lidt lavere niveau, hvor han kan få tanket selvtillid og udvikle sit spil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Det er mine øjne et temmelig stort "hvis," hans pæne løn taget i betragtning. Hvem skulle dog have lyst til at tilbyde ham noget tilsvarende, og hvorfor skulle han have lyst til at opsige en lukrativ kontrakt et halvt år før tid uden at få noget tilsvarende andetsteds?
                Vi skal helt sikkert ikke forlænge med ham, men ser heller ikke, at vi realistisk set kan komme af med ham uden at betale en form for kompensation, og så synes jeg altså det giver mere mening at beholde ham til sommeren. Først og fremmest fordi jeg tror Kings eneste chance for at slå igennem for os på sigt er et et succesfuldt lejemål på lidt lavere niveau, hvor han kan få tanket selvtillid og udvikle sit spil.
                Well, vi var dumme nok til at skrive kontrakt med ham pga et flot CV, så der må være andre derude Og så er han 31 og på bænken. Det kunne være han gerne ville spille fast i en norsk klub i stedet?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

                  Der tager du fejl. Han der gjorde det, var 'Svinet'.
                  'Keld Julemand' vidste nærmest alt, og blev efterfølgende fyret for at dele det herinde, fordi han arbejdede i organisationen
                  Arh ja, det er rigtigt :)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                    Well, vi var dumme nok til at skrive kontrakt med ham pga et flot CV, så der må være andre derude Og så er han 31 og på bænken. Det kunne være han gerne ville spille fast i en norsk klub i stedet?
                    Ja eller det kunne være at han ville veksle 6 mdr. til høj løn til en lidt lavere hyre på en længere kontrakt, det er vel ikke utænkeligt at han kan få 2 år i en norsk klub, hans fysik og fart fejler jo ikke noget. Så jeg tror ikke vi helt skal afskrive muligheden for at han skifter allerede nu.

                    Comment


                      https://bold.dk/fodbold/stillinger/n...il-bodoeglimt/
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg

                        Well, vi var dumme nok til at skrive kontrakt med ham pga et flot CV, så der må være andre derude Og så er han 31 og på bænken. Det kunne være han gerne ville spille fast i en norsk klub i stedet?
                        Det kan han jo gøre til sommer - med en pænere sign-on, når han kommer på fri.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det kan han jo gøre til sommer - med en pænere sign-on, når han kommer på fri.
                          Klart, men hvis han kun får fire-fem kampe i foråret, og bliver lempet ud af bagdøren efter en dyr kontrakt får lov til at løbe ud, står han ikke så godt som hvis en klub rent faktisk var interesseret i at give penge for ham. TIl gengæld kunne han så få sign on-fee, som du siger. Det er jo en afvejning hvad der er vigtigst for ham. Spille nu, eller spille senere. Han bliver jo heller ikke yngre.
                          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                          Kluden Krew - O'ense Internationals

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

                            Hvorfor? Vedkommende vidste intet som helst Af alle de "rygter" tossen slyngede ud var der enten ikke hold i dem, eller også var det eksisterende rygter som han blot gjorde til sin egne insiderviden
                            Jo det gjorde han og jeg ved hvem han var.
                            Han var ret tæt på dem der stensikkert vidste noget og er ikke længere i den position.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Den larmende stilhed er til at blive mærkelig af. Det må simpelthen være denne uge signing 1. Præsenteres

                              Comment


                                I
                                Sidste transfer vindue gik det også først amok de sidste 24 timer.

                                Comment

                                Working...
                                X