Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Bare vi husker han var en lejesvend og fortsat er en lejesvend. Det er selvfølgelig megasurt, men sådan er det med den slags spillere. Lad frustrationerne folde sig ud i buhråb på stadion og ikke trusler eller andre personlige gerninger. Det har ingen gang på jord overfor nogen, men slet ikke en simpel lejesvend, der er det i høj grad vilkårene uanset hvor mange der har skrevet "stay" på de sociale medier.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

      Her er forslag til første Andreas Odbjerg sang til Armin Gigovic:


      Armin har et ar et sted
      Flyver højt, falder ned
      Selv de dybeste sår de kan hele
      Men i dag har du svært ved at se det
      Og det' hårdt
      Jeg henter dig et sted
      Vi ser solen gå ned
      Jeg har rødvin og smøger, du ta'r bare
      Sidst var det mig
      Og du var der
      Du er gået i sort
      Du siger livet er lort
      Du kan sove i tusinde år
      Jeg er her når du vågner
      Du føler dig svag
      Men lyset vender tilbage
      I morgen er der ogs' en dag
      Du føler dig svag
      Men tro mig lyset vender tilbage
      For i morgen er der ogs' en dag​
      Han fortjener åbenbart ikke at der skrives en sang kun for ham. Ser ud som vi kan vel god bruge en lidt ældre tysk sang om at hilse:
      "Geh doch zu Hause Du alte Scheiße!"
      https://m.youtube.com/watch?v=E1QQ-2e8ViM
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Jeg er på mange måder fodboldromantiker, men den der ophøjelse af lejesvende finder jeg sær.

        Han er videre, han var god. Sådan er det. Lad os fokusere på vores egne juveler, og få så givet Minteh en kontrakt på 10 år!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
          Jeg er på mange måder fodboldromantiker, men den der ophøjelse af lejesvende finder jeg sær.

          Han er videre, han var god. Sådan er det. Lad os fokusere på vores egne juveler, og få så givet Minteh en kontrakt på 10 år!

          enig, han har vel ikke på noget tidspunkt ytret interesse i at blive, så ingen stor overraskelse.
          Det er bagsiden af korte lejeaftaler, lidt som at pisse i bukserne for at holde varmen.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            Som Wessstrøm sagde til sæsonkort holder arrangementet. Spillere i dag er kun loyale overfor deres agenter

            Jeg skal da gerne indrømme, at jeg føler mig som faren til bruden der er blevet forladt ved alteret. Forstår jo ikke hvorfor nogen der har muligheden for at spille i OB ønsker andet, da det jo selvfølgelig er noget nær det højeste man kan opnå i min verden.

            Jeg trøster mig dog ved at Gigovic, i min optik, ikke helt havde det samme impact i de sidste kampe som i de første han spillede. Håber de sidste kampe var hans reelle niveau, for selvom det stadig var fint, så skal det nok gå uden ham. Men håber da hans gamle medspillere er motiveret for at vise ham, at det var en fejl at takke nej til forlængelsen. Det vil ikke gøre det mindre sjovt at slå FCM i hvert fald.

            Comment


              Vi skal lige huske på at vi også kørte FCM ud af brættet i Herning lige netop uden Gigovic! Jeg er faktisk efter lidt betænkningstid tryg ved Tverskov og Manneh. Bare der bliver hentet en fuldgod backup ind. Så lever jeg fint med det.

              FCM har jo både mistet Evander og snart Dreyer. De er stadig mere svækket.

              Comment


                Der findes andre spillere som kan det samme, håber bare OB snart sætter den op i 2. Gear, synes man hakker lidt i det….

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
                  Davidsen melder Gigo til Fcm lorte ulvene
                  Så giver sangteksten pludselig mening på en helt anden og klam måde:

                  "Du er gået i sort
                  Du siger livet er lort"...........

                  .....ærgerligt, men vi må videre. ​

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Der findes andre spillere som kan det samme, håber bare OB snart sætter den op i 2. Gear, synes man hakker lidt i det….
                    Tror ikke du skal undervurdere BW og han ikke har en plan B, C eller D

                    Comment


                      Skal ikke undre nogen, hvis FC møgjylland er så pisse heldige at få ham på permanent kontrakt til sommer for ingen penge pga forsat krig osv. ( Ikke at jeg tror vi kunne have købt ham ) men de får ham sikkert for 5-6 mil til sommer

                      Comment


                        Når nogen så meget som overvejer at spille i FCM skal de ikke være i OB

                        Comment


                          Gigo din fucking luder!!! Jeg hader dig nu og ønsker dig intet godt!!! Du kunne ikke have gjort noget værre!! Rot in hell you bastard

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                            Der findes andre spillere som kan det samme, håber bare OB snart sætter den op i 2. Gear, synes man hakker lidt i det….
                            Det bliver nok svært at finde en der er ligeså god, men skal det lade sig gøre, så bliver det ligesom med Gigovic. En handel på sidste transferdag. For OB opstår den slags muligheder ikke før og derfor tror jeg også vi skal væbne os med tålmodighed før der for alvor sker noget. Der er nok også noget budgetmæssigt at forholde sig til. Det lyder til man rigtig gerne vil sælge Okosun. Dels er han nok løntung og dels er der en lille transfer at hente. Det kunne åbne et par ekstra døre og det tror jeg er med til at man afventer at agere på indkøbsfronten. Noget helt andet er også situationen omkring Minteh. Står der lige pludselig nogen klar med 50 mio, så må man formode vi pludselig står og kan plukke fra helt andre hylder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Gigo din fucking luder!!! Jeg hader dig nu og ønsker dig intet godt!!! Du kunne ikke have gjort noget værre!! Rot in hell you bastard
                              Det er altså lidt… dramatisk.

                              Manden var her på en kort lejeaftale, fordi der sagens lidt komplicerede natur in mente ikke var bedre muligheder. Han har aldrig lovet eller hintet det ene eller andet og har intet tilhørsforhold til den ene eller anden klub i DK.

                              Til gengæld har han præsterer fra dag ét, og har virker enormt motiveret og professionel.

                              Jeg kan slet ikke hidse mig op. Det er da træls, at han hellere vil til FCM, men luder ligefrem? Det synes jeg er tæt på komisk, beklager.

                              Comment


                                Seriøst. Sagt så pænt som muligt. Pas din egen butik. Jeg HADER fcm og det kunne ikke være værre for mig..
                                Lad mig nu være sur og ikke nedgør andres frustrationer

                                Comment

                                Working...
                                X