Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

    Jeg tror det han mener er at OB fra sidelinjen har lagt noget op på Instagram hvor han skriver vi gerne må synes godt om, dele osv - noget der bliver delt klokken 12
    Hvis vi alle gør det kan det hjælpe Ob fra sidelinjen til at blive større, måske så stort han kan præsentere noget for OB
    Okay… Men hvad har det med at det kan føre til en spillerpræsentation at gøre? At han får flere følgere og får nogle likes?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Okay… Men hvad har det med at det kan føre til en spillerpræsentation at gøre? At han får flere følgere og får nogle likes?
      Det ved jeg heller ikke lige

      Comment


        Det må vi se kl 12. Han er ihverfald lykkedes med at gøre mig nysgerrig så jeg tjekker hans hurtige telegram ud til middag

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Det må vi se kl 12. Han er ihverfald lykkedes med at gøre mig nysgerrig så jeg tjekker hans hurtige telegram ud til middag
          Er jeg den eneste der ikke kan se noget opslag i den dur? Hverken på twitter eller instagram.
          Fas est et ab hoste doceri.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

            Er jeg den eneste der ikke kan se noget opslag i den dur? Hverken på twitter eller instagram.
            Jeg er begyndt at følge ham. Så kom der et opslag frem på Instagram

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Det må vi se kl 12. Han er ihverfald lykkedes med at gøre mig nysgerrig så jeg tjekker hans hurtige telegram ud til middag
              Ligesom igår ved mig

              Comment


                Er klokken ikke 12 i Danmark nu ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Er klokken ikke 12 i Danmark nu ?
                  Affirmitive. Alt er stille. For stille.... :)
                  Fas est et ab hoste doceri.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Er klokken ikke 12 i Danmark nu ?
                    Der kom en fin video som henvender sig til Gigo: "Stay in Odense". :-)
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      https://youtu.be/RGCnVYYYwM0
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ja nu bliver han da helt sikkert

                        Comment


                          Ift Minteh, så tænker jeg ikke vi kan sige nej til et bud på 50 mio. det er en spiller som kun har spiller 7 kampe, og bevares har gjort det urimeligt godt. Men 50 mio kan virkelig sikrer os en plan for fremtiden ift transfers.

                          det kan godt være det gør ondt lige nu, men det giver os også bare en mulighed for at planlægge lidt frem, samt at det kan gøre vi har “råd” til at sige nej i næste sæson hvis klubber skulle byde på vores spillere.

                          ser dog gerne en vidersalgsklausul på ham, så hvis han tager næste skridt at så får vi igen penge i kassen. Han kan virkelig sikrer os økonomisk de næste par år. Den chance synes jeg ikke vi kan sige nej til. Han er ung og der kan pludselig ske en masse der gør det umuligt at få meget for ham om et år eller to.

                          Comment


                            Selv om jeg kommer til at savne en Jebali, evt. Gigo, så håber jeg at vi kan holde på Minteh.
                            Jeg vil dog sige at jeg sjældent har haft spændingsnerver så tidligt i et tranfervindue. Det bliver en spændende og "lang" Januar.

                            Comment


                              Så er Kasper Larsen solgt.

                              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...9rv%C3%A1r-fc/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                                Så noget godt sker der da i vores dejlige klub

                                Comment

                                Working...
                                X