Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
    Mit link mangler. OB fra sidelinjen har lagt noget op på Instagram der måske er en lille hentydning. Jeg kan ikke helt lure det
    uden at vide det tror jeg ikke det er noget med det at gøre. Tror ikke det er en spiller præsentation

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Hvorfor siger du det?
      Håbede ellers lige du havde hørt noget om at vi ville præsentere en

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

        Håbede ellers lige du havde hørt noget om at vi ville præsentere en
        Nej jeg hører intet pt desværre

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          Nej jeg hører intet pt desværre
          Det samme her..... klubben er bleven meget mere aaben, lige med undtagelse af transfers (hvilket jo er forstaaeligt nok).

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej jeg hører intet pt desværre
            Jeg mente Johnbonny, taggede bare den forkerte

            Comment


              Var det ikke i dag at der var deadline for Gigovic-afklaring?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                Var det ikke i dag at der var deadline for Gigovic-afklaring?
                Tror de talte om "efter landsholdssamling".
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                  Tror de talte om "efter landsholdssamling".
                  Jo, men var det ikke i dag?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                    Jo, men var det ikke i dag?
                    De spiller landskamp mod Island i dag, hvor Gigo starter inde..!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                      Jo, men var det ikke i dag?
                      Jo. Men han spiller kamp sent i aften. Så det er nok tidligst i morgen der kommer noget officielt ud

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Jo. Men han spiller kamp sent i aften. Så det er nok tidligst i morgen der kommer noget officielt ud
                        Det håber jeg. Vil snart gerne have en afklaring, så vi ved hvad vi har med at gøre i den resterende del af sæsonen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg

                          Det håber jeg. Vil snart gerne have en afklaring, så vi ved hvad vi har med at gøre i den resterende del af sæsonen.
                          Ja det er klart. Men det er ham der har alle de gode kort på hånden. Så vi må vente og håbe på at få et positivt svar.
                          Min mave fornemmelse er dog ikke god mht at han bliver

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg

                            uden at vide det tror jeg ikke det er noget med det at gøre. Tror ikke det er en spiller præsentation
                            Det har intet med spillerpræsentation - Men hvis vi alle løfter i flok, så vil det kunne føre til en spillerpræsentation hører jeg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                              Det har intet med spillerpræsentation - Men hvis vi alle løfter i flok, så vil det kunne føre til en spillerpræsentation hører jeg.
                              Hvordan skal man være med til at løfte i flok hvis ingen aner hvad der bliver ment og snakket om?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Hvordan skal man være med til at løfte i flok hvis ingen aner hvad der bliver ment og snakket om?
                                Jeg tror det han mener er at OB fra sidelinjen har lagt noget op på Instagram hvor han skriver vi gerne må synes godt om, dele osv - noget der bliver delt klokken 12
                                Hvis vi alle gør det kan det hjælpe Ob fra sidelinjen til at blive større, måske så stort han kan præsentere noget for OB

                                Comment

                                Working...
                                X