Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

    Det er altså vanvid, hvis den pris holder!?? Det er ca pris samme som for Djiby Fall, som dengang var blandt ligaens topscorere og havde toppræsteret over længere tid. Ville da gerne se mere til Minteh, men hvis det er prisniveauet, så sælg. Det ville være uansvarligt andet.
    Jeg er ganske uenig. Der er så mange penge i branchen i dag og hvis man vil have del i det må man et eller andet sted selv kræve det. Hvis han spillede i FCN havde de ikke sluppet ham for under 10 millioner euro.

    Han er 18 år og har kæmpe potentiale. Det er bare mange penge værd. Selvom det stadig kan udvikle sig begge veje.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
      Jeg er ganske uenig. Der er så mange penge i branchen i dag og hvis man vil have del i det må man et eller andet sted selv kræve det. Hvis han spillede i FCN havde de ikke sluppet ham for under 10 millioner euro.

      Han er 18 år og har kæmpe potentiale. Det er bare mange penge værd. Selvom det stadig kan udvikle sig begge veje.
      Måske har du ret, men vi har jo ikke FCNs ry mht spillersalg. Og Minteh har ikke ligefrem imponeret mig mht taktisk forståelse, og det kan netop gå begge veje - han kunne blive rigtigt god, men det kan også være den type, der bare strander på talentstadiet, hvis han ikke lærer mere taktisk disciplin. Omvendt har han selvfølgelig bevist, at han har fart, teknik og især afslutter klinisk, og jo, det er da klart penge værd. Men 35 mio+ er bare rigtigt mange penge for os; virkelig vildt beløb.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

        Måske har du ret, men vi har jo ikke FCNs ry mht spillersalg. Og Minteh har ikke ligefrem imponeret mig mht taktisk forståelse, og det kan netop gå begge veje - han kunne blive rigtigt god, men det kan også være den type, der bare strander på talentstadiet, hvis han ikke lærer mere taktisk disciplin. Omvendt har han selvfølgelig bevist, at han har fart, teknik og især afslutter klinisk, og jo, det er da klart penge værd. Men 35 mio+ er bare rigtigt mange penge for os; virkelig vildt beløb.
        Hvis du gerne vil opnå FCN's ry for spillersalg, så skal man heller ikke acceptere første bud. Der er fandme mange af de spiller som FCN har solgt til vilde beløber som ikke rigtig er blevet til det som deres salgspris foreskriver. I dag betaler man pengene for muligheden de udvikler sig til store stjerne og hvis ikke så har man ikke spildt så mange penge.

        Der er meget få klubber der kan købe etableret spillere i dagens prismarkedet

        Comment


          Ahhhhhhhhhh. Så kom vinduet satme igang

          Den er godt nok svær. Kræver ekstremt meget is i maven ikke at sælge for 5 mill euro. Vi ved alle at han er et unikt talent. Men det kan altså også gå begge veje med ham. Jeg ville nok prøve at få den forhandlet op i 5,5-6 mill samt 10-15% i klausuler og skyde ham afsted

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Ahhhhhhhhhh. Så kom vinduet satme igang

            Den er godt nok svær. Kræver ekstremt meget is i maven ikke at sælge for 5 mill euro. Vi ved alle at han er et unikt talent. Men det kan altså også gå begge veje med ham. Jeg ville nok prøve at få den forhandlet op i 5,5-6 mill samt 10-15% i klausuler og skyde ham afsted
            Med Jebali, Gigovic og Minteh taber vi alt hvad er ekstraordinært i truppen. Så skal der rigtig, rigtig mange penge på bordet. Ved godt at 5 millioner Euro er meget, men tvivler ikke at vi kan sælge Minteh dyrt også i sommeren og hvis han fortsætter udviklingen i foråret for endnu mere penge. Så skal Udinese lægge mere på bordet hvis de vil have ham nu.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              så er vi da godt nok ellers i gang...

              hold op hvor ville jeg gerne se ham i OB 1œ år mere og følge hans udvikling, den fart og lyst til at spille og udfordre har bare været fantastisk at se ( ikke at alt gik lige godt )

              Håber man får gjort sit hjemmearbejde ordenligt - så Minteh lander det rigtige sted.

              og når selv jeg bilder mig ind at jeg kan se et kæmpe salg lidt nede af vejen - ja så må han være god

              37,5 er mange penge men i mine øre i den lave ende for et så stort talent.
              Men - pengene kan bare blive for store - for begge parter, for det er klart at målet hele tiden har været at han skulle skydes afsted før eller siden.

              Med jebali, gigo og minteh ude af døren så skal BW godt nok hive noget kvalitet ind hvis ikke top 6 skal glippe igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                Med Jebali, Gigovic og Minteh taber vi alt hvad er ekstraordinært i truppen. Så skal der rigtig, rigtig mange penge på bordet. Ved godt at 5 millioner Euro er meget, men tvivler ikke at vi kan sælge Minteh dyrt også i sommeren og hvis han fortsætter udviklingen i foråret for endnu mere penge. Så skal Udinese lægge mere på bordet hvis de vil have ham nu.
                Meget enig. Men hvis man lige pludselig har 50 mill i kassen på 2 salg kan der også gøres rigtig rigtig mange positive ting i klubben

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg

                  Måske har du ret, men vi har jo ikke FCNs ry mht spillersalg. Og Minteh har ikke ligefrem imponeret mig mht taktisk forståelse, og det kan netop gå begge veje - han kunne blive rigtigt god, men det kan også være den type, der bare strander på talentstadiet, hvis han ikke lærer mere taktisk disciplin. Omvendt har han selvfølgelig bevist, at han har fart, teknik og især afslutter klinisk, og jo, det er da klart penge værd. Men 35 mio+ er bare rigtigt mange penge for os; virkelig vildt beløb.
                  Uansvarligt hvis man sælger Minteh til 5 mio euro som hans efterår var. Der skal som absolut minimum det dobbelte + fornuftigt videresalg i buddet hvis der skal sælges.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    så er vi da godt nok ellers i gang...

                    hold op hvor ville jeg gerne se ham i OB 1œ år mere og følge hans udvikling, den fart og lyst til at spille og udfordre har bare været fantastisk at se ( ikke at alt gik lige godt )

                    Håber man får gjort sit hjemmearbejde ordenligt - så Minteh lander det rigtige sted.

                    og når selv jeg bilder mig ind at jeg kan se et kæmpe salg lidt nede af vejen - ja så må han være god

                    37,5 er mange penge men i mine øre i den lave ende for et så stort talent.
                    Men - pengene kan bare blive for store - for begge parter, for det er klart at målet hele tiden har været at han skulle skydes afsted før eller siden.

                    Med jebali, gigo og minteh ude af døren så skal BW godt nok hive noget kvalitet ind hvis ikke top 6 skal glippe igen.
                    Det optimale vil helt klart være at holde på Minteh minimum frem til sommer, hvor jeg ikke kan forestille mig hans værdi er blevet mindre. Det eneste der kan tale for et stort salg af Minteh nu, er hvis det kan gøre at vi kan skrive en permanent lang kontrakt med Gigovic og at Bjørn og vores nye chefscout har nogle virkelig stærke erstatninger i kikkerten til hhv. midterforsvaret, midtbanen og angrebet.
                    Men Gigovic på en permanent kontrakt vil være en stor investering for OB, men jeg er ikke i tvivl om at der senest om et til to år vil komme bud på ham så pengene vil være tjent hjem gange 10.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                      Det optimale vil helt klart være at holde på Minteh minimum frem til sommer, hvor jeg ikke kan forestille mig hans værdi er blevet mindre. Det eneste der kan tale for et stort salg af Minteh nu, er hvis det kan gøre at vi kan skrive en permanent lang kontrakt med Gigovic og at Bjørn og vores nye chefscout har nogle virkelig stærke erstatninger i kikkerten til hhv. midterforsvaret, midtbanen og angrebet.
                      Men Gigovic på en permanent kontrakt vil være en stor investering for OB, men jeg er ikke i tvivl om at der senest om et til to år vil komme bud på ham så pengene vil være tjent hjem gange 10.
                      Gigo koster ca 25 mill i Rostov siges det. Så du mener han kan sælges for 250 mill om et par år

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Gigo koster ca 25 mill i Rostov siges det. Så du mener han kan sælges for 250 mill om et par år
                        Hvordan tror du ellers renoveringen af stadion finansieres... NT og BW har store planer ?

                        Comment


                          Jeg vælger at læne mig trygt tilbage og stole på BW har fuldstændigt styr på hvordan den her kage skal skæres….samtidigt med jeg tænker på hvor fedt vi nu endelig er et sted hvor det her er muligt….under Jesper Hansen eller Michael Hemmingsen….i Think not
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Var Alexander Isak ikke nogenlunde på samme alder, da AIK/BW solgte ham til Dortmund for 90 millioner (svenske).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                              Var Alexander Isak ikke nogenlunde på samme alder, da AIK/BW solgte ham til Dortmund for 90 millioner (svenske).
                              Isak var yngre, havde spillet flere kampe og scoret flere mål for AIK inden han blev solgt.

                              Comment


                                Vi har vel Frø og Tongya til “10er” pladsen, der ud over Sabbi, Breum, Charly og Mucolli til kanterne. Det er meget ungt.

                                Skovler vi 50 millioner ind, så kunne jeg godt håbe på vi fandt en “9er”, der er midt i 20’erne, der er både dygtig og sulten. Tænker Bjørn kan komme langt for en 10-15 mille.

                                Comment

                                Working...
                                X