Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

    jeg tænker AAB - så har de pludseligt hentet 2 klare forstærkninger "gratis" og forstærket sig klart til nedrykningskampen
    Absolut heller ikke utænkeligt

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

      Absolut heller ikke utænkeligt
      Nu lyder det jo så til at Grønning rygtet var en and. Så de har kun forstærket sig på 1 plads. Men det er også en stor en

      Mon ikke at BW også tryller et eller andet frem snart

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Nu lyder det jo så til at Grønning rygtet var en and. Så de har kun forstærket sig på 1 plads. Men det er også en stor en

        Mon ikke at BW også tryller et eller andet frem snart
        Jeg tror nu ikke reelt på Grønning i OB, men hans type er vel det der er Alms ønske. Stor fysik og god med hovedet, og forholdsvis hurtig. Jeg tror dog mest på en retur til VFF for ham.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg tror nu ikke reelt på Grønning i OB, men hans type er vel det der er Alms ønske. Stor fysik og god med hovedet, og forholdsvis hurtig. Jeg tror dog mest på en retur til VFF for ham.
          Jeg hentydede til mhbp og Leander`s snak om Grønning til Aab. Jeg tror heller ikke på Grønning i OB

          Jeg er helt tryg ved Sabbi og Kadrii på 9`er posten indtil sommer

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg hentydede til mhbp og Leander`s snak om Grønning til Aab. Jeg tror heller ikke på Grønning i OB

            Jeg er helt tryg ved Sabbi og Kadrii på 9`er posten indtil sommer
            Det forstod jeg også, men det efterlader jo indtil videre Grønning som tilgængelig, så muligheden er der hvis han ses som typen der er ønsket i Alms system .. og jeg er nu også ganske tryg med BK og Sabbi til positionen

            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Det forstod jeg også, men det efterlader jo indtil videre Grønning som tilgængelig, så muligheden er der hvis han ses som typen der er ønsket i Alms system .. og jeg er nu også ganske tryg med BK og Sabbi til positionen
              Mit indtryk er dog bare at Alm foretrækker mere dynamiske typer med speed. Det er ikke ligefrem det Grønning har

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Mit indtryk er dog bare at Alm foretrækker mere dynamiske typer med speed. Det er ikke ligefrem det Grønning har
                Jeg er heller ikke helt sikker på, hvor idéen om, at Alm foretrækker en stor targetspiller-type oppe foran kommer fra.

                Comment


                  Khemdee ophævet.

                  Comment


                    Ophævelsen med Khemdee:
                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...er-kontrakten/

                    Ret mærkeligt da han blev omtalt som hot salgsemne et år siden. Men i hvert fald held og lykke og god vind fremover til Jonathan!
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Ophævelsen med Khemdee:
                      https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...er-kontrakten/

                      Ret mærkeligt da han blev omtalt som hot salgsemne et år siden. Men i hvert fald held og lykke og god vind fremover til Jonathan!
                      I nogle thailandske klubber, ja, men det er jo ikke sikkert, at Khemdee selv har ønsket, at det var der, karrieren skulle fortsætte.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Ophævelsen med Khemdee:
                        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...er-kontrakten/

                        Ret mærkeligt da han blev omtalt som hot salgsemne et år siden. Men i hvert fald held og lykke og god vind fremover til Jonathan!
                        Var det ikke kun caféejeren, som talte ham op ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Ophævelsen med Khemdee:
                          https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-og-...er-kontrakten/

                          Ret mærkeligt da han blev omtalt som hot salgsemne et år siden. Men i hvert fald held og lykke og god vind fremover til Jonathan!
                          Det var helt sikkert en kæmpe røverhistorie. Selvfølgelig havde vi solgt ham for et millionbud.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Det var helt sikkert en kæmpe røverhistorie. Selvfølgelig havde vi solgt ham for et millionbud.
                            Hvis han vel og mærke selv ville afsted... Jeg hælder også til at der er en god del røverhistorie involveret her, men mener også der var nogle af de mere pålidelige brugere herinde, der meldte den.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                              Det var helt sikkert en kæmpe røverhistorie. Selvfølgelig havde vi solgt ham for et millionbud.
                              Ja det... eller en AaB case, hvor agenten scorer næsten hele transfersum..

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Var det ikke kun caféejeren, som talte ham op ?
                                Desuden en lidt spøjs formulering - "Jonathan Khemdee blev i sommer udlejet til Næstved Boldklub, hvor det siden er blevet til 11 1. divisionskampe og tre kampe i Pokalturneringen, men alle tre parter er nu blevet enige om at ophæve samarbejdet, så den bomstærke forsvarsspiller er fri til at finde en ny klub."

                                Han har da fået fint med kampe i Næstved, så underligt at begge klubber fritstiller ham

                                Comment

                                Working...
                                X