Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det var ikke et valg. OB kunne ikke love ham kontrakt. De har haft rigeligt med tid og muligheder.
    Tror simpelthen man har hævet barren lidt siden BW kom til for hvem der får kontrakt om hvem der ikke gør.

    Det man så gør i stedet er at hjælpe dem videre i deres karriere et andet sted og prøver at få mest mulig mønt ud af dette
    Det er muligt, men det er godt nok en hårfin grænse, hvornår alternativerne fra den store verden rent faktisk er et skridt op fra egne talenter - lige nu har vi vist begge slags i truppen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.
    Det var ikke et valg. OB kunne ikke love ham kontrakt. De har haft rigeligt med tid og muligheder.
    Tror simpelthen man har hævet barren lidt siden BW kom til for hvem der får kontrakt om hvem der ikke gør.

    Det man så gør i stedet er at hjælpe dem videre i deres karriere et andet sted og prøver at få mest mulig mønt ud af dette

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.
    Han ville jo heller ikke selv forlænge kontrakten, så det er vel det bedste for begge parter

    Leave a comment:


  • Oblisk
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.
    Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ser det som en succes historie at få penge for en der ikke vurderes god nok til en SL kontrakt og kun har 5 måneder tilbage på sin kontrakt
    I den nuværende kontekst, er det muligvis det mindste af flere onder. Men det ærgerligt, at vi igen er havnet der, hvor vi skal vælge mellem onder, i stedet for at kunne vælge mellem at få en god angriber i truppen eller penge i kassen.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg
    Faktisk mener jeg nu på ingen måde den er så urealistisk. Vi har svenskere i vores stab og en chefscput er lige ankommet fra selvsamme land. Han er dog starter for klubben så kan blive smådyrt at få ham
    Jeg er ihvertfald ikke i tvivl om at man har nogle spillere man kigger på i tilfælde af at interessen i Minteh udmønter sig i noget man ikke kan sige nej til. Der kunne jeg godt se ham der som en en man kunne hente ind så man havde 2 højrekanter. Så er det som du siger jo relevant at man har en mindre svensk invasion i Odense.

    Om den der Twitter profil så er det rene humbug, det ved jeg ikke.



    ​​​​​

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Dejlig konkret

    Lyder til at BW har lidt at handle for…. Positivt..
    Men lyder også til at mange dem de har prøvet på ikke er lykkedes…. Negativt..
    Der er vist igen tvivl om, at vi er nået langt på listen efterhånden. Spørgsmålet er vel om der er noget, der vender tilbage på sidstedagen.

    Leave a comment:


  • Oliveira
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Profilen melder nu også dette.

    BREAKING: HUSSEIN CARNEIL I DIALOG MED OB #obdk #sldk #transferdk #superligaxperten


    Edit: Kan se det allerede er nævnt længere oppe.
    Jeg er ret overbevist om at alt hvad der kommer fra den profil er løgn og latin.

    Leave a comment:


  • Johnbonny
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Hussein Carneil

    https://m.youtube.com/watch?v=lF3YLd6HUqU

    Jeg kunne godt forestille mig at man havde ham på blokken i tilfælde af at der kom et bud på Minteh.

    Hurtig, teknisk dygtig og afslutter med begge ben.
    Faktisk mener jeg nu på ingen måde den er så urealistisk. Vi har svenskere i vores stab og en chefscput er lige ankommet fra selvsamme land. Han er dog starter for klubben så kan blive smådyrt at få ham

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Av, endnu en fadæse :-(
    Ser det som en succes historie at få penge for en der ikke vurderes god nok til en SL kontrakt og kun har 5 måneder tilbage på sin kontrakt

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Hussein Carneil

    https://m.youtube.com/watch?v=lF3YLd6HUqU

    Jeg kunne godt forestille mig at man havde ham på blokken i tilfælde af at der kom et bud på Minteh.

    Hurtig, teknisk dygtig og afslutter med begge ben.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...t-til-utrecht/

    Vi har vel fået omkring 100.000 - 200.000,-
    Av, endnu en fadæse :-(

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Har vi ikke også sparet lejen (ikke lønnen) for Gigo ?
    Tvivler på vi har betalt leje til Rostov

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlæg
    Virker tvivlsomt om det kommer til at ske - https://twitter.com/superligaXpert/s...JETiQAa9K6ncFg
    Jeg er dog usikker på validiteten af denne twitter-profil.
    Profilen melder nu også dette.

    BREAKING: HUSSEIN CARNEIL I DIALOG MED OB #obdk #sldk #transferdk #superligaxperten


    Edit: Kan se det allerede er nævnt længere oppe.
    Last edited by Kaspernon; 30-01-2023, 20:48.

    Leave a comment:


  • B(ob)
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Frygter ingen afgange. Bjørn har vist at han ved hvad han gør og udskiftninger kan ændre dynamiken i truppen. Andre vil begynde at tage mere ansvar. Jeg er helt rolig uanset hvem der forlader klubben.
    Ting går hurtigt i fodbold. Succestrænere har 10 dårlige kampe, bliver fyrede, og er så uden job i flere år.

    Bjørn havde et blandet vindue med flere mindre succesfulde handler, en afslutning med et par gode handler og flere spillere, der kom tilbage fra skade, som til sammen gjorde en forskel. Kombineret med hans gode kommunikative evner, har det giver et næsten urealistisk godt ry.

    Skulle dette vindue slutte uforløst og uden stærke kaniner og skulle vi ende som nummer 7-10 igen, så er den første glans gået af Bjørn.

    Leave a comment:

Working...
X