Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue Januar 2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg forestiller mig at det måske kan have været en enten/eller situation hvor der har skulle foretages et valg mellem evt. Hansborg og TAJ om hvem der skal satses på .. jeg kender ikke de unge fyres kompetencer indgående. Jeg ved dog at der før har været et lign. valg mellem Frøkjær og Eskesen hvor valget jo så var til Frøkjærs fordel i fht. OB. Det er der sikkert andre der kan tilføje detaljer om, men det forekommer at være et ikke usandsynligt scenarie.
    Umiddelbart ikke. Jeg tror OB ikke var helt sikker om han var god nok og TAJ & Co nok mente at man var den næste nye upcoming.
    Så det har ikke noget at gøre med Hansborg som jo er ude i næsten et år med en korsbåndsskade

    Leave a comment:


  • Oliveira
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

    Det kan det næsten ikke være med det de trods alt har meldt ud "før tid"... men det er nok ikke kilder der fodre dem, det er nok bare noget de får snust op rundt på nettet.
    Fair nok, så ikke alt hvad de skriver er løgn, men jeg har fulgt med på Twitter igennem mange transfervinduer og de her profiler, der leger at de er “in the know” hvor de piggybacker på andre rygter for at skabe et omdømme, for så at digte egne rygter, har det med at dukke op indimellem. Jeg kan ikke se at de har nævnt noget før nogen andre medier, som kan bekræftes, og den med Hussein føler jeg mig overbevist om er opdigtet. Jeg kan ikke se hvorfor en 19-årig, som anses for at være et okay stort talent, og som får rigeligt med spilletid og endda ser ud til at være en del af start 11'eren i en større klub end os, skulle komme til OB. Jeg tvivler også på, at vi har råd til en som ham.

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er sjovt og sigende det der.

    Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.
    Med den beskrivelse af af Minteh kan vi måske forestille os at BW gambler ved ikke at sælge ham hvis det passer at Udinese har budt i omegnen af 50 mill. for en spiller der risikerer at være være et "one hit wonder".

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

    Men er han god nok? Det virker ikke sådan og så er det fint at han kan komme ud og spille andetsteds.
    Jeg forestiller mig at det måske kan have været en enten/eller situation hvor der har skulle foretages et valg mellem evt. Hansborg og TAJ om hvem der skal satses på .. jeg kender ikke de unge fyres kompetencer indgående. Jeg ved dog at der før har været et lign. valg mellem Frøkjær og Eskesen hvor valget jo så var til Frøkjærs fordel i fht. OB. Det er der sikkert andre der kan tilføje detaljer om, men det forekommer at være et ikke usandsynligt scenarie.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Mindre end 24 timer ..

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Forstår dig.... er bare lidt mere pirrelig end normalt her i det sidste døgns tid
    Forståeligt. Bjørn hiver en kanin op af hatten, og så er vi også igennem dette transfervidue uden nogen døde, vi har trods alt prøvet værre.
    Last edited by Striwetforlivet!; 30-01-2023, 23:19.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Nej. Jeg vidste ikke hvordan jeg ellers skulle beskrive Mintehs debut. Den bold kom aldrig under kontrol før han fik scoret
    Forstår dig.... er bare lidt mere pirrelig end normalt her i det sidste døgns tid

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Har du prøvet at tæmme en ballon, selv når det er vindstille ?
    Nej. Jeg vidste ikke hvordan jeg ellers skulle beskrive Mintehs debut. Den bold kom aldrig under kontrol før han fik scoret

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det er sjovt og sigende det der.

    Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.
    Har du prøvet at tæmme en ballon, selv når det er vindstille ?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg overværede nogle få træninger da han var her anden gang. Ham og den anden der var. Nu så jeg mest skudtræning og forskellige øvelser.
    ikke i en million år havde jeg givet Minteh en kontrakt.
    Men da jeg så ham træne med førsteholdet første gang ude på stadion da han havde fået kontrakt var jeg fuldstændig blæst bagover af nogen af de ting han lavede.
    Glemmer aldrig den træning
    Det er sjovt og sigende det der.

    Jeg kan huske at stå og se kampen mod FCK, indtil han scorer, der stod jeg og kiggede på ham og tænkte, ham der, han kan jo ikke tæmme en ballon, men så scorede han og så blev det ligesom glemt.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

    I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

    Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skal lade ham få chancen.

    Jeg er vild med det billede.

    ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
    ​​​​​
    Jeg overværede nogle få træninger da han var her anden gang. Ham og den anden der var. Nu så jeg mest skudtræning og forskellige øvelser.
    ikke i en million år havde jeg givet Minteh en kontrakt.
    Men da jeg så ham træne med førsteholdet første gang ude på stadion da han havde fået kontrakt var jeg fuldstændig blæst bagover af nogen af de ting han lavede.
    Glemmer aldrig den træning

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

    Jeg kan godt se din pointe ift. Bjørns udtalelser. Jeg synes dog stadig det vil være et stort salg for klubben uagtet om Bjørn mener han kan få mere for ham. Så jeg er enig med dig om, at det er nok.

    Og jeg er helt med på, at de 37 mio. ikke kommer til at rykke ved noget strukturelt i sig selv. Mit håb er bare, at det kan være første spadestik ift. at gøre OB mere attraktiv at smide penge i som business case. Thorborg eller eventuelle nye investorer vil få konkret syn for sagen ift. om det vil være en god forretning at smide penge i klubben. Hvis man kan se, at der nu er kompetencer og en strategi i klubben (primært i form og drevet af Bjørn), der kan muliggøre en så stort fortjeneste via et spillersalg, så kan man håbe at de vil være mere villige til at hæve budgetterne på sigt og køre med lidt højere risiko.
    Det kommer jo også an på hvem man sælger til, sælger man til en PL klub, så skal han efter min mening koste betydeligt mere end 37, også når man kigger på hvad spillere i ligaen ellers bliver solgt for.

    I forhold til investerer der skal smide mønt i OB, så plejer den slags jo at komme med deres egne ideer om hvordan man gør tingene profitable.

    Noget spøjst, som ingen har nævnt, er at ved Mintehs prøvetræninger der var man meget i tvivl om hvorvidt man skulle lade ham få chancen.

    Jeg er vild med det billede.

    ​​​​​Man har stået nede i Ådalen og kigget på Minteh og tænkt "han er lige lovlig kæk ham der" OB <3
    ​​​​​
    Last edited by Striwetforlivet!; 30-01-2023, 22:45.

    Leave a comment:


  • OensBK
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

    Okay fair nok.

    Men når BW kategorisk har afvist 37 millioner som for lavt, så syntes jeg bare ikke at det vil være et stor salg hvis vi sælger ham for et beløb BW syntes er alt for lavt.

    Men det er nok bare mig.

    Og desuden så vil alle de ting du nævner som skal optimeres ikke komme ret langt for kun 37 mill.
    Jeg kan godt se din pointe ift. Bjørns udtalelser. Jeg synes dog stadig det vil være et stort salg for klubben uagtet om Bjørn mener han kan få mere for ham. Så jeg er enig med dig om, at det er nok.

    Og jeg er helt med på, at de 37 mio. ikke kommer til at rykke ved noget strukturelt i sig selv. Mit håb er bare, at det kan være første spadestik ift. at gøre OB mere attraktiv at smide penge i som business case. Thorborg eller eventuelle nye investorer vil få konkret syn for sagen ift. om det vil være en god forretning at smide penge i klubben. Hvis man kan se, at der nu er kompetencer og en strategi i klubben (primært i form og drevet af Bjørn), der kan muliggøre en så stort fortjeneste via et spillersalg, så kan man håbe at de vil være mere villige til at hæve budgetterne på sigt og køre med lidt højere risiko.

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Oliveira Se indlæg

    Jeg er ret overbevist om at alt hvad der kommer fra den profil er løgn og latin.
    Det kan det næsten ikke være med det de trods alt har meldt ud "før tid"... men det er nok ikke kilder der fodre dem, det er nok bare noget de får snust op rundt på nettet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

    Det er muligt, men det er godt nok en hårfin grænse, hvornår alternativerne fra den store verden rent faktisk er et skridt op fra egne talenter - lige nu har vi vist begge slags i truppen.
    Den er hår fin ja. Nogengange er det bare svært at spå om. Men alle vores unge behøver ikke at få kontrakt i OB. Syntes det er fedt de også kan hjælpes videre og måske indbringe nogle penge senere. Havde Fenger fået kontrakt i OB anno 2023? Jeg tvivler stærkt

    Leave a comment:

Working...
X