Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Franco Tongya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Undskyld at jeg lige byder ind her, kan se at der allerede er smidt et link ... men OB oversælger den her med 1000% :D.
    70 er udtaget med interesse for landsholdet.
    Det har INTET med et a-landshold at gøre.
    "The players called up by Head Coach Roberto Mancini have been split up into two groups: on Tuesday and Wednesday morning, those playing in Serie B will meet up so that they can return to their respective clubs six days before matchday 19, scheduled for 26 December. Instead, Wednesday afternoon and Thursday morning will see those players playing abroad and in Serie A. "

    Det har intet med A-landsholdet at gøre...

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Undskyld at jeg lige byder ind her, kan se at der allerede er smidt et link ... men OB oversælger den her med 1000% :D.
      70 er udtaget med interesse for landsholdet.
      Det har INTET med et a-landshold at gøre.

      Undskyld at jeg lige bryder ind her... men det er jo nok bare Italiens A-landsholdstræner, som i øvrigt INTET har med italiens A-landshold at gøre, der laver et sats her. 1000% :D

      image.png

      Last edited by Tydeligvis; 15-12-2022, 20:10.

      Comment


        #78
        Fedt for Franco, om ikke andet får han en på opleveren og en tur hjem til det Italienske. En OB spiller der har været afsted med det Italienske u21 hold og nu skal til samling med Mancini er altså lidt fedt, og gør ihverfald ikke noget dårligt for spilleren eller for OB.

        Comment


          #79
          Helveg får talt Tongya godt op her

          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...kaempe-gulerod

          Satme lækkert hvis han kunne have et godt forår for så at skyde ham af for et stort beløb til sommer

          Comment


            #80
            Lige for dem der har brug for at se dén scoring igen. Lige til youtube videoen det der. Han må snart være starter for Italiens U-21.

            https://www.dr.dk/sporten/fodbold/su...scoring-her#!/

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Helveg får talt Tongya godt op her

              https://www.tipsbladet.dk/nyhed/land...kaempe-gulerod

              Satme lækkert hvis han kunne have et godt forår for så at skyde ham af for et stort beløb til sommer
              hvorfor denne hast med at sende vores spillere videre? Han er ved at være en ret vigtig del af holdet - jeg kunne da godt tænke mig man kunne holde på en eller anden form for stamme og så lægge lidt på så vi kunne have en bare rimelig mulighed for at klare os nogenlunde næste sæson.

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                hvorfor denne hast med at sende vores spillere videre? Han er ved at være en ret vigtig del af holdet - jeg kunne da godt tænke mig man kunne holde på en eller anden form for stamme og så lægge lidt på så vi kunne have en bare rimelig mulighed for at klare os nogenlunde næste sæson.
                Jeg tror heller ikke han står lige for, jeg tror planen er at skyde Frø af og så måske køre Franco på en 10'er fra sommer? Jeg kan godt se det.


                ​​​​​

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  hvorfor denne hast med at sende vores spillere videre? Han er ved at være en ret vigtig del af holdet - jeg kunne da godt tænke mig man kunne holde på en eller anden form for stamme og så lægge lidt på så vi kunne have en bare rimelig mulighed for at klare os nogenlunde næste sæson.
                  Der skal klart nok være en stamme på holdet hvis div. missede målsætninger nogensinde skal opnås. Tongya ser bedre ud nu end han gjorde ved starten i foråret og BW har jo italesat at vi skal vænne os til hyppigere udskiftninger i truppen. Tongya med en landssamling og nu med et fantastisk mål kan måske pludselig blive interessant for en panisk klubejer og træner så kreditkortet sidder løsere i lommen. Jeg håber dog ikke at der sælges blot for at sælge, men at der også sammen med spiller og agent finder "den rigtige" klub så chancerne for succes er de bedst mulige.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Der skal klart nok være en stamme på holdet hvis div. missede målsætninger nogensinde skal opnås. Tongya ser bedre ud nu end han gjorde ved starten i foråret og BW har jo italesat at vi skal vænne os til hyppigere udskiftninger i truppen. Tongya med en landssamling og nu med et fantastisk mål kan måske pludselig blive interessant for en panisk klubejer og træner så kreditkortet sidder løsere i lommen. Jeg håber dog ikke at der sælges blot for at sælge, men at der også sammen med spiller og agent finder "den rigtige" klub så chancerne for succes er de bedst mulige.
                    Enig .. tror at mange af de her (unge) spillere fra udlandet kun er forbi for at blive værdimaksimeret og skydes videre for at skabe økonomi .. så kan man købe nogle mere erfarne og (nok) skandinaviske spillere til at være stamme .. p.t. Hansen, Bjørn, Tverskov og Kadrii .. der skal så være penge til at erstatte dem når de er “for erfarne” ..
                    Ville være fint hvis OB begynder at have økonomi til at lægge lidt penge for udvalgte spillere der kan forstærke stammen kontinuerligt at så fylde op med andre talenter og værdispillere .. tror stadig vores australske venstreback var tiltænkt en halv sæson, VM og så afsted ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Der skal klart nok være en stamme på holdet hvis div. missede målsætninger nogensinde skal opnås. Tongya ser bedre ud nu end han gjorde ved starten i foråret og BW har jo italesat at vi skal vænne os til hyppigere udskiftninger i truppen. Tongya med en landssamling og nu med et fantastisk mål kan måske pludselig blive interessant for en panisk klubejer og træner så kreditkortet sidder løsere i lommen. Jeg håber dog ikke at der sælges blot for at sælge, men at der også sammen med spiller og agent finder "den rigtige" klub så chancerne for succes er de bedst mulige.
                      selvfølgelig kan der hurtigt komme interesse der gør at han må videre. Og målet fra både hans og OBs side er selvf også at han skal gøre det godt for så at rykke til en større destination.
                      - men ligefrem at håbe på han ryger videre allerede til sommer det gør jeg så ikke.

                      Jeg kan allerede nu se at vi hurtigt kan ende i endnu en stor udskiftningsrunde, Minteh håber jeg stadig vi får forlænget med - lykkedes det ikke er man nok nødt til at prøve at sælge ham. Tverskov håber jeg da også vi kan beholde men samtidig så giver det jo god mening hvis han lige skal have et enkelt udlandseventyr med. Skjelvik smutter det samme med Thrandason. Og så er der spillere som Frø og Sabbi som vel også snart skal forsøges at skydes afsted.

                      Det er ret mange og så kommer der leje og korte aftaler oveni.

                      - kunne man holde på minteh og tongya en hel sæson mere og så se hvad det kan blive til - kunne da være sjovt

                      Comment

                      Working...
                      X