Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Franco Tongya

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er det ikke mere på røven han skal tabe sig syntes godt nok den er stor

    Jeg har før hørt navnet Tongya Tungrøv i Ådalen….

    Der skal ihverfald gøres noget ved hans fart hvis han skal være kantspiller i OB
    Hvis jeg kender Helveg ret, så skal han nok få styr på ham

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Er det ikke mere på røven han skal tabe sig syntes godt nok den er stor

      Jeg har før hørt navnet Tongya Tungrøv i Ådalen….

      Der skal ihverfald gøres noget ved hans fart hvis han skal være kantspiller i OB
      Den forsvinder nok også, hvis bare han får en diæt og et træningsprogram og han holder sig til det
      Jeg synes generelt han er lidt grov i det for at sige det pænt sammenholdt med en almindelig superligaspiller.

      Comment


        #63
        Så har vi en Italiensk A-landsholdsspiller i truppen.
        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...s-a-landshold/

        Comment


          #64
          Altså det fatter jeg ikke noget af Kan virkelig ikke se det store i ham Ville være super med en debut og så skyde ham af for MANGE penge!!

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Så har vi en Italiensk A-landsholdsspiller på holdet
            https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/franco...s-a-landshold/
            Fuldstændig sindssygt. Det dobler eller tribler jo prisen…

            Sææææææææælg

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg
              Altså det fatter jeg ikke noget af Kan virkelig ikke se det store i ham Ville være super med en debut og så skyde ham af for MANGE penge!!
              Jeg er også super overrasket over det .. jeg mener dog der er en stor salgs klausul såfremt han sælges til en anden klub.

              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #67
                Den er jo lidt oversolgt i og med det er en træningslejr og ikke en undtagelse til en reel kamptrup. Men derfor er det selvfølgelig voldsomt imponerende uanset! Og enormt godt arbejde af BW.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Jeg er også super overrasket over det .. jeg mener dog der er en stor salgs klausul såfremt han sælges til en anden klub.
                  Var han ikke transferfri?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                    Var han ikke transferfri?
                    Nej, husker det som, at han var på kontrakt i Marseilles og at vi "købte" ham for 0 kr, men med en viderekøbsklausul.

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Nej, husker det som, at han var på kontrakt i Marseilles og at vi "købte" ham for 0 kr, men med en viderekøbsklausul.
                      Stort ser alle kontrakter indeholder jo viderekøbsklausuler idag. Men det er klart hvis det er 25-50% gør det en lille forskel om vi bør sælge ham eller ej.
                      Men ligesom mange andre her har det så har han heller ikke blæst mig bag over. Så kunne vores del være 10-15 mill plus en pæn klausul ville jeg da helt klart anbefale et salg

                      Comment


                        #71
                        Vildt. Også selvom det ‘kun’ er en samling.

                        Den havde jeg godt nok ikke set komme. Jeg har oplevet en taktisk disciplineret og boldfast spiller uden de store kant-kompetencer som fx at sætte en mand.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Nej, husker det som, at han var på kontrakt i Marseilles og at vi "købte" ham for 0 kr, men med en viderekøbsklausul.
                          Det er også sådan jeg husker det. 0 kr. men med en forholdsvis høj klausul .. hvis nu det skulle ske, og Marseilles havde vel ofret et på papiret stort beløb for ham


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            Det er også sådan jeg husker det. 0 kr. men med en forholdsvis høj klausul .. hvis nu det skulle ske, og Marseilles havde vel ofret et på papiret stort beløb for ham

                            Nja. De blev begge “solgt” til samme pris. Så i realiteten var det jo bare en byttehandel

                            Comment


                              #74
                              Der er ikke mange store landsholdsprofiler i den (meget store) trup: https://www.figc.it/it/nazionali/new...sse-nazionale/

                              Comment


                                #75
                                Undskyld at jeg lige byder ind her, kan se at der allerede er smidt et link ... men OB oversælger den her med 1000% :D.
                                70 er udtaget med interesse for landsholdet.
                                Det har INTET med et a-landshold at gøre.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X