Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Viborg FF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
    Nogen der kan hjælpe? Jeg har to sæsonkort (et over og et under 18 år). Min søn kan ikke komme (under 18 år), kan jeg tage en kammerat med på hans kort (kammeraten er over 18 år)? Jeg kan ikke finde noget om det på hjemmesiden?
    Nej, det kan du i princippet ikke (så kunne man jo bare nøjes med at købe det billigere under 18 kort som voksen), men eftersom der er gratis adgang, så skal det godt nok være en emsig vagt, som ikke lukker jer ind i dag

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

      Helt mærkeligt at Sander (glad for det), er væk.
      Jeg tror ikke på din HB, her spiller NM sandsynligvis.
      Sander er mere en afsluttertype end så meget andet, held og lykke til ham i Norge.

      Jeg tror også at Nico spiller og det er måske også fair nok når man har så mange nye, ikke desto mindre så må Grubbe efterhånden banke på til en starter.

      Comment


        #63
        Er der nogle der kan hjælpe mig med en enkel billet ?

        Comment


          #64
          Okosun, Minteh, Slotsager og King ikke i truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...i-dagens-trup/

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
            Okosun, Minteh, Slotsager og King ikke i truppen: https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/flere-...i-dagens-trup/
            Ej heller HC det er den største overraskelse i min bog, King og Okosun giver fin mening at de ikke er med.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              Ej heller HC det er den største overraskelse i min bog, King og Okosun giver fin mening at de ikke er med.
              HC er skadet.

              Comment


                #67
                Lad os antage at Fyens rammer rigtigt:
                ..........................MH
                Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
                ............Tverskov.........Gigovic
                .....Tongya.......Frø........Jebali
                ....................BK

                Så er 5 ud af 11 nye i startopstillingen i forhold til foråret. Det er fandme vildt og viser også, at BW har brugt sit første ½-år til at analysere truppens svagheder og så har han handlet meget konsekvent på det. Så kan jeg også godt forstå, at man ikke har fyret Alm. BW vil først evaluere Alm endeligt, når han har en trup, som har den fornødne kvalitet. Det synes jeg egentligt er rimeligt nok - når alt kommer til alt. Så må vi se, om han er bedre til at vurdere en spillers kvalitet end de tidligere 42 sportschefer i OB.... Som det ser ud lige nu, har han ramt rigtigt med BP og MH.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Lad os antage at Fyens rammer rigtigt:
                  ..........................MH
                  Nico...........Jørgen.....BP...........Aske
                  ............Tverskov.........Gigovic
                  .....Tongya.......Frø........Jebali
                  ....................BK

                  Så er 5 ud af 11 nye i startopstillingen i forhold til foråret. Det er fandme vildt og viser også, at BW har brugt sit første ½-år til at analysere truppens svagheder og så har han handlet meget konsekvent på det. Så kan jeg også godt forstå, at man ikke har fyret Alm. BW vil først evaluere Alm endeligt, når han har en trup, som har den fornødne kvalitet. Det synes jeg egentligt er rimeligt nok - når alt kommer til alt. Så må vi se, om han er bedre til at vurdere en spillers kvalitet end de tidligere 42 sportschefer i OB.... Som det ser ud lige nu, har han ramt rigtigt med BP og MH.
                  Penge og timing men så kan man jo sige at det er BW’s ansvar at have truppen på plads til sæsonstart og det kan man næppe beskylde ham for med den start OB har haft .. skaderne har jo været kendt længe ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment

                  Working...
                  X