Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Viborg FF

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

    Så spiller Alm bare med ham som amatør. No worries
    Jeg synes dog han har haft en stigende formkurve. Trods alt. Men kunne selvfølgelig nærmest heller ikke blive værre. Og han tager stadig nogle gevaldige blendere.

    Men bliver nu dejligt når Ivan er tilbage. Desværre går det så bare ud over Aske.
    Jeg tror nok Aske skal overtage fra Jørgen snart, hvis han fortsætter sin nuværende formkurve. Jørgen er blevet bedre de sidste par kampe, men jeg tror godt Alm kan se, der er mere perspektiv i Aske. Alm bænkede altså også Skjelvik til frodel for King sidste forår - der var niveauet ikke højt nok, men jeg tror ikke Jørgen nødvendigvis har så stor en stjerne hos Alm som det nogen gange kan se ud udefra.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

      Jeg tror nok Aske skal overtage fra Jørgen snart, hvis han fortsætter sin nuværende formkurve. Jørgen er blevet bedre de sidste par kampe, men jeg tror godt Alm kan se, der er mere perspektiv i Aske. Alm bænkede altså også Skjelvik til frodel for King sidste forår - der var niveauet ikke højt nok, men jeg tror ikke Jørgen nødvendigvis har så stor en stjerne hos Alm som det nogen gange kan se ud udefra.
      I hope. Aske er selvfølgelig også stadig meget ung, og vil, ligesom vi ser med Breum, formentlig være svingende.

      Men igen, hvis Jørgen spiller stabilt, og uden sine vanlige blundere, kan jeg godt leve med at han og Aske deles om vb indtil sommer, hvor Jørgen så forhåbentlig vil være fortid.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Eneste mulighed for at få Jørgen ud af start 11, er hvis BP ophæver med ham
        Vi må se.. Jeg kunne godt se Skjelvik begynde at frygte for sin plads

        Comment


          #34
          Mads Frøkjær glæder sig til at spille for et fyldt stadion mod Viborg, hvor man jagter den tredje sejr på stribe.

          Frøkjær ser frem til fyldt stadion mod Viborg - OBstruktion

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Vi må se.. Jeg kunne godt se Skjelvik begynde at frygte for sin plads
            Med to nye midtbanemænd på plads, så må Tverskov tilbage i forsvaret, også må Bjørn og Ivan kæmpe om den anden plads.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Med to nye midtbanemænd på plads, så må Tverskov tilbage i forsvaret, også må Bjørn og Ivan kæmpe om den anden plads.
              Mulighederne er mange lige pludselig

              Seriøst… Man kunne se til træning i dag at alle gav sig 110%. Mere end jeg ofte ser. Nu skal der kæmpes i hver en duel i hvert et sekund. Alle spillere skal vise noget. Det er helt fantastisk. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set dette

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                Med to nye midtbanemænd på plads, så må Tverskov tilbage i forsvaret, også må Bjørn og Ivan kæmpe om den anden plads.
                Det bliver virkelig interessant at følge hvordan det udvikler sig. Hvis de nye spillere holder niveau giver det os i hvert fald en større taktisk fleksibilitet.

                Jeg synes det er svært at vurdere før man har set de nye spillere i aktion, men er ikke sikker på det nødvendigvis betyder Tverskov rykkes tilbage i forsvaret. Jeg synes nok stadig han er bedst på midtbanen og tror også som udgangspunkt klubben er ret fastlagt på det. Måske han rykkes han forsvaret på den korte bane indtil de mener Ivan er helt klar.

                Det kommer nok også til at afhænge af modstander, men jeg kunne godt se det kan blive Aron's og angribernes (Bahkim/Fengers) pladser der kan komme i fare (igen: hvis de er reelle forstærkninger). Jeg tolker lidt de to centrale midtbanespillere vi hentede igår som et tegn på, at man gerne vil have bedre mulighed for at spille den her 4-3-3 vi har forsøgt i nogle kampe. Med tre deciderede centrale midtbanespillere (en 6'er og to 8'ere). Hvilket så måske vil gøre, at Jebali bliver rykket frem som 9'er eller en kant.

                Så en opstilling ala denne:
                Hansen
                Nico/GG - BP - Ivan - Jørgen/AA
                Aron/Manneh - Tverskov - Gigovic/Aron
                Charly/Tongya - Jebali - Breum/Tongya

                Men synes det kan sættes sammen på flere måder. Man kan også bedre forsøge med en 3/5-backkæde igen hvis man ønsker det.
                Last edited by Agbre; 01-09-2022, 16:17.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Mulighederne er mange lige pludselig

                  Seriøst… Man kunne se til træning i dag at alle gav sig 110%. Mere end jeg ofte ser. Nu skal der kæmpes i hver en duel i hvert et sekund. Alle spillere skal vise noget. Det er helt fantastisk. Kan ikke huske hvornår jeg sidst har set dette
                  Det er ubeskrivelig fedt at læse om træningsindsatsen. Jeg håber virkelig meget at Ivans "genfødsel" sparker Jørgen på bænken og Aske direkte ind i starteren igen, men måske han også kan mærke presset og ad den vej opper sit niveau igen. Det er lidt svært ikke at være jubeloptimist, men spillet har ikke været prangende trods 2 sejre, men sejr i morgen kan virkelig sparke døren op til en interessant periode for os. Så alle mand skal have arbejdshandskerne på igen for at hive 3 point hjem.

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det er ubeskrivelig fedt at læse om træningsindsatsen. Jeg håber virkelig meget at Ivans "genfødsel" sparker Jørgen på bænken og Aske direkte ind i starteren igen, men måske han også kan mærke presset og ad den vej opper sit niveau igen. Det er lidt svært ikke at være jubeloptimist, men spillet har ikke været prangende trods 2 sejre, men sejr i morgen kan virkelig sparke døren op til en interessant periode for os. Så alle mand skal have arbejdshandskerne på igen for at hive 3 point hjem.
                    Det bliver spændende at se. Om ikke andet så forventer jeg at se en hel anden helstøbt indsats end tidligere i denne sæson. Om det så lige falder ud til 3p ved man aldrig. Men der skal helt andre boller på suppen set over 95+ min. Specielt med 12000+ i ryggen

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Det bliver spændende at se. Om ikke andet så forventer jeg at se en hel anden helstøbt indsats end tidligere i denne sæson. Om det så lige falder ud til 3p ved man aldrig. Men der skal helt andre boller på suppen set over 95+ min. Specielt med 12000+ i ryggen
                      Sidst vi vandt 3 superliga kampe i streg var i nedrykningsslutspillet i 2020. Seneste stime med 3 sejre eller mere i grundspil var i 2018.
                      Man tør næsten ikke tro på sejr mod Viborg, men hold nu op sådan en stime vil kunne betyde meget for holdet - der skal kriges som aldrig før på søndag. På banen og på tribunen!

                      Comment


                        #41
                        Jeg håber, at man for en gangs skyld viser rettidig omhu med de skadede spillere. Nu har vi truppen til det.

                        Byg Frø og Ivancevic langsomt op.

                        Jeg glæder mig altid til OBs kampe. Selv med årtiers dårligdom in mente. I morgen glæder jeg mig lidt mere end længe.

                        Comment


                          #42
                          En sejr i morgen, kan virkelig få optimismen til at rulle. Et par sejre, en god sidste dag i transfervinduet, et næsten fyldt stadion - det er med at udnytte når der er momentum. I så tæt en liga kan 3-4 sejr i streg rykke utrolig meget. Se bare på BIF sidste år der trods en elendig start lige pludselig ramte 6 sejr i streg, og så var de tophold resten af sæsonen.

                          Ikke at jeg tror det samme sker her, men håber bare momentum kan fortsætte. Meeeeeen Viborg kan også virkelig punktere det, og så er vi tilbage ved start…..

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                            Sidst vi vandt 3 superliga kampe i streg var i nedrykningsslutspillet i 2020. Seneste stime med 3 sejre eller mere i grundspil var i 2018.
                            Man tør næsten ikke tro på sejr mod Viborg, men hold nu op sådan en stime vil kunne betyde meget for holdet - der skal kriges som aldrig før på søndag. På banen og på tribunen!
                            Viborg uden CS er et andet hold. Han er giftig på dødbolde og indlæg. Jeg vil sige vi er gået fra 30-40-30 chance til at være favorit i 50-30-20 ish.
                            Måske er jeg bare naiv, men med 2 sejre uden ret godt spil, boosted med selvtillid, nye spillere, kamp om pladserne og et svækket Viborg så vælger jeg at tro på sejr.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                              Det bliver virkelig interessant at følge hvordan det udvikler sig. Hvis de nye spillere holder niveau giver det os i hvert fald en større taktisk fleksibilitet.

                              Jeg synes det er svært at vurdere før man har set de nye spillere i aktion, men er ikke sikker på det nødvendigvis betyder Tverskov rykkes tilbage i forsvaret. Jeg synes nok stadig han er bedst på midtbanen og tror også som udgangspunkt klubben er ret fastlagt på det. Måske han rykkes han forsvaret på den korte bane indtil de mener Ivan er helt klar.

                              Det kommer nok også til at afhænge af modstander, men jeg kunne godt se det kan blive Aron's og angribernes (Bahkim/Fengers) pladser der kan komme i fare (igen: hvis de er reelle forstærkninger). Jeg tolker lidt de to centrale midtbanespillere vi hentede igår som et tegn på, at man gerne vil have bedre mulighed for at spille den her 4-3-3 vi har forsøgt i nogle kampe. Med tre deciderede centrale midtbanespillere (en 6'er og to 8'ere). Hvilket så måske vil gøre, at Jebali bliver rykket frem som 9'er eller en kant.

                              Så en opstilling ala denne:
                              Hansen
                              Nico/GG - BP - Ivan - Jørgen/AA
                              Aron/Manneh - Tverskov - Gigovic/Aron
                              Charly/Tongya - Jebali - Breum/Tongya

                              Men synes det kan sættes sammen på flere måder. Man kan også bedre forsøge med en 3/5-backkæde igen hvis man ønsker det.
                              Enig, der er virkelig kommet nye muligheder. Især en central midtbane med Manneh - Tverskov - Gigovic ser virkelig spændende ud, men vi må se hvor hurtigt de nye bliver spillet ind og hvad Alm kan få,ud af de nye muligheder. Baskim, Fenger, Frø, Ejdum og Minteh er jo også stadig muligheder.

                              Comment


                                #45
                                I flg. SportFyn og Tipsbladet er Joel King sorteret fra truppen til kampen i morgen. Aske og Jørgen kan dække vb, og Grubbe kan vel også i en snæver vending gøre jobbet. Det er næppe en kæmpe overraskelse og det øger nok ikke Kings muligheder for at komme til VM
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X