Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Post match tanker - SIF - OB 1-2

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Er dette ikke netop essensen af sport? Og det er en beskrivelse der passer både direkte og modsatrettet på flere hold i superligaen. Lad os se om ikke der bliver/er krise i FCK når de taber til Silkeborg i næste runde.
    jo, der er bare den vinkel, at OB er det dårligste hold på banen, uanset om de vinder eller taber.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

jo, der er bare den vinkel, at OB er det dårligste hold på banen, uanset om de vinder eller taber.
      Ja man kan vel godt argumenterer for at OB har været det dårligste hold på banen rent spillemæssigt 10 kampe i træk nu.
      3 træningskampe og 7 superliga kampe. Vi er ikke særligt gode pt
      Men på et tidspunkt må det vel vende så vi både ser godt spil og sejre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Ja man kan vel godt argumenterer for at OB har været det dårligste hold på banen rent spillemæssigt 10 kampe i træk nu.
        Jo. Men måske først i 1. Division.

Comment

Min største observation er at der er meget bedre balance i holdet når vi spiller med én sekser og to 8'ere, som vi har gjort en del på det seneste. Fremfor to seksere og én 10'er som vi har forsøgt os med i lang tid uden succes. Der klæder også bare Jeppe langt bedre at ligge som ene sekser og det passer også bedre for de midtbanespillere vi ellers har at spille 8'ere

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Jo. Men måske først i 1. Division.
            Vi kan ikke udelukke noget. OB kan dog hjælpe sig selv meget de næste 2 dage på den konto

Comment

Vi kan ikke udelukke noget. OB kan dog hjælpe sig selv meget de næste 2 dage på den konto
              Ja, to dage hvor Bjørn skal vise nu om han er Grizzly eller Panda.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Frygter at det ender med at "vi var tæt på" " vi kæmpede til det sidste"
                Last edited by Fergi; 30-08-2022, 06:28.

Comment

Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                  Der er taget hul på den i kamptråden.

håber andre nød Alm-interviewet i onside, stærkt sidste svar hvor han selv flytter fokus på fansene og klubben
                  Kan man se det interview et sted, synes ikke jeg kan finde det. Eller kan du gengive det ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
                    Frygter at det ender med at "vi var tæt på" " vi kæmpede tio det sidste"
                    Det er i hvert fald en historie vi har hørt før, vi må se om Bjørn kan ændre det til det bedre, jeg håber.

Comment

Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg

Kan man se det interview et sted, synes ikke jeg kan finde det. Eller kan du gengive det ?
                      Kan det være det her?

https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-end-silkeborg

Comment

Jeg synes i hvert fald det er et sundt tegn at spillerne tager arbejdshandskerne på og arbejder sig ud af krisen, når nu man ikke kan få spillet til at flyde. BP og MH tror jeg har været sunde signinger i den kontekst. Bashkim og Tverskov bruger også mere knofedt end vanligt og selv Frøkjær kom ind med fremskudt brystkasse i weekenden. Det virker til man har fået talt situationens alvor rigtig godt igennem, og med selvtillid kommer spillet også stille og roligt. Sådan er fodboldens mekanismer bare. Vi skal heller ikke tage fejl af Silkeborg. Tager man sig tid til at se deres hjemmekampe igennem, så er de dominerende og chanceskabende i stort set samtlige kampe det seneste års tid. De er skruet perfekt sammen til den bane de har deroppe og holder de på spillerne, kommer de ikke til at miste meget få point i egen hule.
                        Last edited by hankatten; 30-08-2022, 10:17.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes i hvert fald det er et sundt tegn at spillerne tager arbejdshandskerne på og arbejder sig ud af krisen, når nu man ikke kan få spillet til at flyde. BP og MH tror jeg har været sunde signinger i den kontekst. Bashkim og Tverskov bruger også mere knofedt end vanligt og selv Frøkjær kom ind med fremskudt brystkasse i weekenden. Det virker til man har fået talt situationens alvor rigtig godt igennem, og med selvtillid kommer spillet også stille og roligt. Sådan er fodboldens mekanismer bare. Vi skal heller ikke tage fejl af Silkeborg. Tager man sig tid til at se deres hjemmekampe igennem, så er de dominerende og chanceskabende i stort set samtlige kampe det seneste års tid. De er skruet perfekt sammen til den bane de har deroppe og holder de på spillerne, kommer de til at miste meget få point i egen hule.
                          Det er uden tvivl rigtigt at selvtilliden må vokse når der kommer sejre på svære udebaner som i Silkeborg og at spillet gennem sejre bliver bedre hen ad vejen. Langt bedre homd end OB vil få, og har haft store problemer på plastikken i søhøjlandet

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Jeg synes i hvert fald det er et sundt tegn at spillerne tager arbejdshandskerne på og arbejder sig ud af krisen, når nu man ikke kan få spillet til at flyde. BP og MH tror jeg har været sunde signinger i den kontekst. Bashkim og Tverskov bruger også mere knofedt end vanligt og selv Frøkjær kom ind med fremskudt brystkasse i weekenden. Det virker til man har fået talt situationens alvor rigtig godt igennem, og med selvtillid kommer spillet også stille og roligt. Sådan er fodboldens mekanismer bare. Vi skal heller ikke tage fejl af Silkeborg. Tager man sig tid til at se deres hjemmekampe igennem, så er de dominerende og chanceskabende i stort set samtlige kampe det seneste års tid. De er skruet perfekt sammen til den bane de har deroppe og holder de på spillerne, kommer de til at miste meget få point i egen hule.
                            Det sidste synes jeg er en væsentlig pointe. Vi har længe spillet skidt, men mod SIF spiller vi faktisk en god/fornuftig kamp på de præmisser det nu engang er, at spille mod et velspillende hold på kunstgræshjemmebane. At en sejr krævede, at marginalerne var på vores side, er hvad man måtte forvente inden kampen, også hvis vi havde været i en langt bedre tilstand end tilfældet er.

Comment

Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
                              Præcis. Også fint om bashkim: “han har vist hvordan en OB-spiller skal være i modgang.”

Comment

Jeg synes det var et noget mere solidt indtryk OB leverede i den kamp. Står komfortabelt på banen og man ved, hvordan man vil lave chancer. Der var intet bizart eller unfair over den sejr, selvom kampen ikke var nogen stor oplevelse. Statistikken understøtter min oplevelse

Silkeborg vs Odense, Superligaen on Sun, Aug 28, 2022, 16:00 UTC (fotmob.com)

Comment

Working...
                                X