Oprindeligt indsendt af Jesper G
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Post match tanker - SIF - OB 1-2
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
jo, der er bare den vinkel, at OB er det dårligste hold på banen, uanset om de vinder eller taber.
3 træningskampe og 7 superliga kampe. Vi er ikke særligt gode pt
Men på et tidspunkt må det vel vende så vi både ser godt spil og sejre
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Ja man kan vel godt argumenterer for at OB har været det dårligste hold på banen rent spillemæssigt 10 kampe i træk nu.
Men på et tidspunkt må det vel vende så vi både ser godt spil og sejre
- Likes 1
Comment
-
Min største observation er at der er meget bedre balance i holdet når vi spiller med én sekser og to 8'ere, som vi har gjort en del på det seneste. Fremfor to seksere og én 10'er som vi har forsøgt os med i lang tid uden succes. Der klæder også bare Jeppe langt bedre at ligge som ene sekser og det passer også bedre for de midtbanespillere vi ellers har at spille 8'ere
- Likes 2
Comment
-
Vi kan ikke udelukke noget. OB kan dog hjælpe sig selv meget de næste 2 dage på den konto"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af thesheep Se indlæg
Kan man se det interview et sted, synes ikke jeg kan finde det. Eller kan du gengive det ?
https://www.tv3sport.dk/sport/fodbol...-end-silkeborg
Comment
-
Ja man kan vel godt argumenterer for at OB har været det dårligste hold på banen rent spillemæssigt 10 kampe i træk nu.
Men på et tidspunkt må det vel vende så vi både ser godt spil og sejreLast edited by hankatten; 30-08-2022, 10:17.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes i hvert fald det er et sundt tegn at spillerne tager arbejdshandskerne på og arbejder sig ud af krisen, når nu man ikke kan få spillet til at flyde. BP og MH tror jeg har været sunde signinger i den kontekst. Bashkim og Tverskov bruger også mere knofedt end vanligt og selv Frøkjær kom ind med fremskudt brystkasse i weekenden. Det virker til man har fået talt situationens alvor rigtig godt igennem, og med selvtillid kommer spillet også stille og roligt. Sådan er fodboldens mekanismer bare. Vi skal heller ikke tage fejl af Silkeborg. Tager man sig tid til at se deres hjemmekampe igennem, så er de dominerende og chanceskabende i stort set samtlige kampe det seneste års tid. De er skruet perfekt sammen til den bane de har deroppe og holder de på spillerne, kommer de til at miste meget få point i egen hule.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Jeg synes i hvert fald det er et sundt tegn at spillerne tager arbejdshandskerne på og arbejder sig ud af krisen, når nu man ikke kan få spillet til at flyde. BP og MH tror jeg har været sunde signinger i den kontekst. Bashkim og Tverskov bruger også mere knofedt end vanligt og selv Frøkjær kom ind med fremskudt brystkasse i weekenden. Det virker til man har fået talt situationens alvor rigtig godt igennem, og med selvtillid kommer spillet også stille og roligt. Sådan er fodboldens mekanismer bare. Vi skal heller ikke tage fejl af Silkeborg. Tager man sig tid til at se deres hjemmekampe igennem, så er de dominerende og chanceskabende i stort set samtlige kampe det seneste års tid. De er skruet perfekt sammen til den bane de har deroppe og holder de på spillerne, kommer de til at miste meget få point i egen hule.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg
Comment
-
Jeg synes det var et noget mere solidt indtryk OB leverede i den kamp. Står komfortabelt på banen og man ved, hvordan man vil lave chancer. Der var intet bizart eller unfair over den sejr, selvom kampen ikke var nogen stor oplevelse. Statistikken understøtter min oplevelse
Silkeborg vs Odense, Superligaen on Sun, Aug 28, 2022, 16:00 UTC (fotmob.com)
- Likes 3
Comment
Comment