Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningskamp D. 17/6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    Er kadrii med som udskifter eller
    Er der ikke men tvivler desværre. Tror ikke at han er helt klar

    Comment


      #17
      Ah. OB skrev til mig på Twitter han ikke er med. Men 7-0 nu vidst

      Comment


        #18
        @Odense_Boldklub: 6-0 er der usikkerhed om, men 7-0 var Daniel Høegh. #obdk

        Comment


          #19
          @Odense_Boldklub: Og så kom målet. Stærkt langskud af Falk. 8-0. #obdk

          Comment


            #20
            10-0...

            Comment


              #21
              @Odense_Boldklub: 9-0 ved Mathias Greve. #obdk

              @Odense_Boldklub: 10-0. Denne gang var det Emil Larsen. #obdk

              @Odense_Boldklub: 11-0. Darko helflugter den ind! Og så er pause. #obdk

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                Ah. OB skrev til mig på Twitter han ikke er med. Men 7-0 nu vidst
                Tror desværre at han også er ukampsdygtig i efteråret.. Knæet har sagt fra igen og der skal passes på ham..
                OB er ikke vanvittig interesseret i at få det slået stort op i pressen tror jeg..

                lad os håbe at kadrii forlænger og at knæet får den opbygning der skal til for at få en lang karriere

                det vi ikke håber er at Kadrii ikke kommer igang ordenligt i dette efterår og at han lader sin kontrakt løbe ud

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror desværre at han også er ukampsdygtig i efteråret.. Knæet har sagt fra igen og der skal passes på ham..
                  OB er ikke vanvittig interesseret i at få det slået stort op i pressen tror jeg..

                  lad os håbe at kadrii forlænger og at knæet får den opbygning der skal til for at få en lang karriere

                  det vi ikke håber er at Kadrii ikke kommer igang ordenligt i dette efterår og at han lader sin kontrakt løbe ud
                  Hvor får du fra, at han er ukampsdygtig i efteråret? Er der sket noget, jeg har overset?

                  Comment


                    #24
                    @Odense_Boldklub: Vi spiller igen. Jesper er kommet på mål, og Spelmann, Emil Peter, Lasse Nielsen er også på banen. #obdk

                    i stedet for:

                    @Odense_Boldklub: Toppel, Emil, Høegh og Kasper Larsen

                    Comment


                      #25
                      @Odense_Boldklub: 12-0 Falk. Fin dribletur!

                      Comment


                        #26
                        Dejligt at mange af de unge får spilletid. Det mener jeg er godt også selvom modstanden er mere end tvivlsom.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Dejligt at mange af de unge får spilletid. Det mener jeg er godt også selvom modstanden er mere end tvivlsom.
                          @Odense_Boldklub: 12-0 Falk. Fin dribletur!

                          Flere unge på banen:
                          @Odense_Boldklub: Vi havde overset, at Desler var taget ud. Nu kommer han ind igen. Desler, Raben og Jens Jakob Thomasen afløser Falk, Darko og Conor. #obdk

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlæg
                            Hvor får du fra, at han er ukampsdygtig i efteråret? Er der sket noget, jeg har overset?
                            Tja det er mere en vudering end viden så jeg tror ikke at du har overset noget..
                            men fakta er at han ikke spillede sidste kamp mod FCK fordi knæet var begyndt at hæve igen. Her 1 måned senere træner han ikke med bold og løber kun stille rundt. Han er desuden ikke med i denne kamp. Det må simpelthen fortælle os lidt..

                            at han er ukampsdygtig i efteråret menes der at han ikke er 100% og skal passes på. Tror ikke at han er ude af truppen men jeg tror bestemt heller ikke at vi skal sætte næsen op efter en kadrii der skal spille 90 minutters kampe i det første stykke tid

                            Comment


                              #29
                              De unge får da også scoret! :)

                              @Odense_Boldklub: Flot, flot mål. Fremragende indlæg af Anders Thomsen og Mathias Greve pander den i mål. 13-0. #obdk

                              Comment


                                #30
                                Hvilken plads spiller Greve?

                                Comment

                                Working...
                                X