Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Træningskamp D. 17/6
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægAh. OB skrev til mig på Twitter han ikke er med. Men 7-0 nu vidst
OB er ikke vanvittig interesseret i at få det slået stort op i pressen tror jeg..
lad os håbe at kadrii forlænger og at knæet får den opbygning der skal til for at få en lang karriere
det vi ikke håber er at Kadrii ikke kommer igang ordenligt i dette efterår og at han lader sin kontrakt løbe ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTror desværre at han også er ukampsdygtig i efteråret.. Knæet har sagt fra igen og der skal passes på ham..
OB er ikke vanvittig interesseret i at få det slået stort op i pressen tror jeg..
lad os håbe at kadrii forlænger og at knæet får den opbygning der skal til for at få en lang karriere
det vi ikke håber er at Kadrii ikke kommer igang ordenligt i dette efterår og at han lader sin kontrakt løbe ud
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægDejligt at mange af de unge får spilletid. Det mener jeg er godt også selvom modstanden er mere end tvivlsom.
Flere unge på banen:
@Odense_Boldklub: Vi havde overset, at Desler var taget ud. Nu kommer han ind igen. Desler, Raben og Jens Jakob Thomasen afløser Falk, Darko og Conor. #obdk
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Benediktson Se indlægHvor får du fra, at han er ukampsdygtig i efteråret? Er der sket noget, jeg har overset?
men fakta er at han ikke spillede sidste kamp mod FCK fordi knæet var begyndt at hæve igen. Her 1 måned senere træner han ikke med bold og løber kun stille rundt. Han er desuden ikke med i denne kamp. Det må simpelthen fortælle os lidt..
at han er ukampsdygtig i efteråret menes der at han ikke er 100% og skal passes på. Tror ikke at han er ude af truppen men jeg tror bestemt heller ikke at vi skal sætte næsen op efter en kadrii der skal spille 90 minutters kampe i det første stykke tid
Comment
Comment