Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Jeg ved ikke om der er andre der kan huske det, men jeg håber også at det enten er forkert citeret, eller taget ud af en anden kontekst så betydningen bliver anderledes når det stå helt solo. Jeg er dog helt sikker på BKs indirekte kritik af at der ikke blev gjort nok for at styrke det relationelle på holdet.
    Jamen det ville jo som sagt forklare en del, så i en eller anden grad tror jeg da der er noget om det.
    Især Sabbi og Kadrii har jo været helt væk det meste af tiden under Alm.

    Men jeg tror faktisk på Bjørn når han siger at Alm bliver. Håber Søren Krogh og Frank H kan råbe op om galskaben

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

      Der var fejl i opdækningen, men det har King også i samme grad. Adelgaard kommer dog med en masse energi og opportunisme offensivt i en helt anden grad end King. Det var vel også Adelgaard, der sendte Mucolli i dybden med en god aflevering ved målet.
      Jo måske faktummet jeg pointerer er bare han bestemt ikke var speciel god. Jeg er dog fortrøstningsfuld for der er krummer i knægten men synes lige vi skal passe på med at falde i svime over hans præstation fordi man ikke kan lide alternativet og fordi han er odensedreng

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

        Jo det er jeg ret sikker på
        Det er karantænepointene der afgør det. Hvis han kun manglede et gult til laveste taksering og fik et til maks og derefter andet gule kort til maks får han to, eller sådan har det hvert fald været, men i hans tilfælde er det kun en dag.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Jeg erindrer at AA på et tidspunkt sagde at kvaliteten i de offensive profiler var/er så god at de selv finder løsningerne til at komme til chancer og afslutninger. Ufatteligt hvis det er rigtigt, Bashkim har vel været ude med indirekte kritik af at der mangler relationer på holdet. Jeg er enig i at en sejr ikke gør meget forskel, men jeg er ikke enig i at ACH er favorit til nedrykning. Traditionelt og historisk er de, men det de har vist de først 5 kampe gør at jeg har svært ved at se ACH i den situation .. lige nu i hvert fald

          Jep, utrolig udmelding fra AA. Den kan selvfølgelig være ment anderledes, således at han mener, at spillerne har store individuelle kvaliteter. Man må da for s.... gå ud fra, at der indøvet er helt klare løbemønstre ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
            I optakten kommer de med en skræmmende statistik….

            vi løber 12 km mindre pr kamp som hold end det næstdårligste hold.. 12 km!!!! Ift de bedste i ligaen løber vi 20 km mindre…. Det er grotesk dårligt… ved godt man ikke vinder på antal km man løber - men det er dog et tegn på der ikke bliver ydet optimalt
            Den data er taget fra Superliga.dk, og der er der en fejl i OB og Midtjyllands data fra runde 3, hvor begge hold lkun har løbet 8,8 eller 8,6 kilometer over 90 min. det tænker jeg slår ret meget ud.

            Så hvis man nu lige fjerner de helt gale tal, så ligger vi ret fint midt i det hele.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

              Ja, enig. Men han skal hurtigt slå ham af igen. Ellers lad os da håbe at Mijhalo snart er klar, så han kan skubbe Jørgen ud til venstre indtil Aske er til rådighed igen
              Mener at Alm sagde i optakten af Mihajlo var klar til næste kamp.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Mener at Alm sagde i optakten af Mihajlo var klar til næste kamp.
                Så bliver han forhåbentligt bare sendt ind fra start af

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Mener at Alm sagde i optakten af Mihajlo var klar til næste kamp.
                  Ud fra sidste uges træning er det min amatør vurdering at hvis man smider ham ind fra start er det med stor risiko. Han træner med ja. Men ligner ikke en der er på 100% og trækker sig stadig fra mange dueller

                  Giv ham nu en ekstra uge da vi alligevel taber i Silkeborg. Med eller uden ham

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

                    Fortalte han også at han kræver en meget høj løn? Jeg tænker det er derfor OB ikke synes idéen var ligeså god som Daniel
                    Ja, ud fra den artikel der kom på Bold.dk, så fik han vidst mere i Randers end i FCM, så der tænker jeg ikke OB kan være med.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Ud fra sidste uges træning er det min amatør vurdering at hvis man smider ham ind fra start er det med stor risiko. Han træner med ja. Men ligner ikke en der er på 100% og trækker sig stadig fra mange dueller

                      Giv ham nu en ekstra uge da vi alligevel taber i Silkeborg. Med eller uden ham
                      Ja, det ved du jo bedre når du ser dem flere gange om ugen.

                      Jeg citerer også kun hvad Alm sagde i før kamp interview, men han nævnte trods alt ikke om det var til kamp eller en bænkplads.
                      Men det lyder til at han snart er klar til kamp i hvert fald.

                      Comment

                      Working...
                      X