Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-Horsens
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg- Bashkim Kadrii
Ja tak! Dét er vindermentalitet. Han er måske ikke en starter for os længere, især med vores spillestil (trods jeg holder fast i, at under Alm er der ingen skabelon for offensivt spil, der helt bevidst er definerer ved enkeltmandspræstationer fra kreative kræfter som Jebali, Frø og Mucolli), men kan stadig komme ind med 20-30 minutter igen som en super-sub. Jeg føler at Bashkim, københavnerdreng eller ej, virkelig holder af klubben, hvor han også har oplevet sine største sportslige øjeblikke (den legendariske Panathinaikos-kamp bl.a.).
- Likes 1
Comment
-
Ubeskriveligt fedt - og umanerligt vigtigt - med sæsonens første sejr! Flot mål af alle de involverede!
Vi var nok ret heldige, men der var vilje i dag.
Vores dårlige fysiske form er dog et kæmpe problem. Mod bedre hold går det ikke. Vi er færdige efter 65 minutter. Der skal simpelthen ske noget på (også) den front.
Men… 3 point!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Helt enig
En fortjent sejr selvom vi må takke Martin Hansen for at holde os i kampen i første halvleg.
I anden halvleg var vi klar bedst og trykkede Horsens ned i store dele. At vi ikke scorede manglede den sidste skarphed og suverænitet som et hold i krise ofte mangler.
Gift kæmper for hinanden og for klubben.
Aske med en stærk start-11-debut, ærgerligt med det røde kort så han kan ikke fortsætte næste uge. Ellers var det rigtigt fint og det var klasse sammenspil af ham og Breum på venstre side.
Max arbejdede som en hest og der kommer nok belønningen for med scoringer ned tiden. Forstår ikke så ret udskiftningen fordi han virkede ikke færdigt og synes Sander Svendsen ville have været oplagt at skifte mod Charly. Charly kunne ikke lyse i dag, men det er vel helt naturligt at sådan en ung knægt har også kampe hvor der løber ikke så godt for ham
Kampen viste helt klar hvor afhængigt vores offensivspil er af Jebali som omdrejningspunkt. Der giver håb at han er på vej til topform igen.
Synes Paulsen viste hans hidtil bedste kamp for os.
Klasse stemning på lægterne, hvor også langsudenbgik ned meget fint En gang mere tak til Capo Chris, han gør det helt fantastisk.
Hvad er der vigtigt med de tre point, en uafgjort ville have følt sig som nederlag. Det var en hård aften til Bashkim kom med forløsningen.
Tror Max bliver skiftet ud, fordi han lænede sig op af sit andet gule kort… Han løb og lavede nogle halv-dumme ting til sidst og med hans aggresivitet kan det hurtigt kamme over og give et gult kort mere. Jeg havde også skiftet ham, selvom han spillede fint og kæmpede fantastisk.
Synes vores højre forsvarsside var et kæmpe problem i dag! Sander er konstant fejlplaceret i forhold til deres venstre kant og Nico havde det også svært og bakkede alt for meget. Stort set alt farligt i første halvleg kom fra Horsens’s venstre side. Jeg fatter ikke, at træner-trioen intet gør for at stoppe den motorvej undervejs?!?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg
Enig i det meste. Bjørn var virkelig god i dag! Sikker i defensiven og vores klart farligste mand offensivt. Han havde vel 4-5 halve/hele muligheder.
Tror Max bliver skiftet ud, fordi han lænede sig op af sit andet gule kort… Han løb og lavede nogle halv-dumme ting til sidst og med hans aggresivitet kan det hurtigt kamme over og give et gult kort mere. Jeg havde også skiftet ham, selvom han spillede fint og kæmpede fantastisk.
Synes vores højre forsvarsside var et kæmpe problem i dag! Sander er konstant fejlplaceret i forhold til deres venstre kant og Nico havde det også svært og bakkede alt for meget. Stort set alt farligt i første halvleg kom fra Horsens’s venstre side. Jeg fatter ikke, at træner-trioen intet gør for at stoppe den motorvej undervejs?!?
Og er helt enig. Vores højere side var svækkere end den venstre og der skyldes meget at Sander støtter ikke rigtigt der defensivt. På venstre side var Breum helt med og der var en rigtig gid sammenspil med Aske/Breum men på højre stod Mickelson ret alene der."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
En kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.
Men okay. Vi kan være 2. Halveg bekendt. Horsens har stort set ingenting og vi vinder slaget på midtbanen, så vi sidder på spillet. Chancemæssigt er det ikke overvældende, hvad det bliver til, men vi dominerer og dør ikke sent i kampen, som vi ellers har haft for vane. Udskifterne kommer ind og gør forskellen og det er jo fedt at se.
1. Halveg er ringe. Vi starter fint, men pludselig får AK sit hovedstød og resten af halvegen sejler vi rundt.
jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEn kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.
Men okay. Vi kan være 2. Halveg bekendt. Horsens har stort set ingenting og vi vinder slaget på midtbanen, så vi sidder på spillet. Chancemæssigt er det ikke overvældende, hvad det bliver til, men vi dominerer og dør ikke sent i kampen, som vi ellers har haft for vane. Udskifterne kommer ind og gør forskellen og det er jo fedt at se.
1. Halveg er ringe. Vi starter fint, men pludselig får AK sit hovedstød og resten af halvegen sejler vi rundt.
jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
I øvrigt klasse aktion af Jebali som hiver holdet om bag målet og tættere til fansene om at fejre sejren. Stærkt!"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Leif Rasmussen om kampen. Han roser især Aske:
https://fyens.dk/artikel/der-blev-h%...i-m%C3%A5l?rss"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg
God sejr, i en kamp, der kunne have gået til begge sider. Efter første halvveg havde jeg gerne solgt den for en 0-0. Til det markerede: helt enig. Og også derfor, jeg ikke mener, at vi bør have AA som træner mere. Der ses over hovedet ikke nogen plan for det offensive spil, og nok heller ikke for det defensive (som sejlede flere gange, med store placeringsvanskeligheder). Men nu fik AA så lige et lille pusterum. Men husk, en enkelt sejr (over en oprykker, og nedrykningsfavorit) gør ingen sommer.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægEn kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.
jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg erindrer at AA på et tidspunkt sagde at kvaliteten i de offensive profiler var/er så god at de selv finder løsningerne til at komme til chancer og afslutninger. Ufatteligt hvis det er rigtigt, Bashkim har vel været ude med indirekte kritik af at der mangler relationer på holdet. Jeg er enig i at en sejr ikke gør meget forskel, men jeg er ikke enig i at ACH er favorit til nedrykning. Traditionelt og historisk er de, men det de har vist de først 5 kampe gør at jeg har svært ved at se ACH i den situation .. lige nu i hvert fald
Lad os se om gårsdagens kamp har gjort noget som helst. Jeg regner fortsat med vi bliver skilt ad i Silkeborg.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Hvis det er sandt, er det fyringsgrund i sig selv. Men det kunne forklare en del.
Lad os se om gårsdagens kamp har gjort noget som helst. Jeg regner fortsat med vi bliver skilt ad i Silkeborg.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
Comment