Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Er det ikke bare 1 dag ved gult/gult?
    Jo det er jeg ret sikker på
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
      - Bashkim Kadrii

      Ja tak! Dét er vindermentalitet. Han er måske ikke en starter for os længere, især med vores spillestil (trods jeg holder fast i, at under Alm er der ingen skabelon for offensivt spil, der helt bevidst er definerer ved enkeltmandspræstationer fra kreative kræfter som Jebali, Frø og Mucolli), men kan stadig komme ind med 20-30 minutter igen som en super-sub. Jeg føler at Bashkim, københavnerdreng eller ej, virkelig holder af klubben, hvor han også har oplevet sine største sportslige øjeblikke (den legendariske Panathinaikos-kamp bl.a.).
      God sejr, i en kamp, der kunne have gået til begge sider. Efter første halvveg havde jeg gerne solgt den for en 0-0. Til det markerede: helt enig. Og også derfor, jeg ikke mener, at vi bør have AA som træner mere. Der ses over hovedet ikke nogen plan for det offensive spil, og nok heller ikke for det defensive (som sejlede flere gange, med store placeringsvanskeligheder). Men nu fik AA så lige et lille pusterum. Men husk, en enkelt sejr (over en oprykker, og nedrykningsfavorit) gør ingen sommer.

      Comment


        Ubeskriveligt fedt - og umanerligt vigtigt - med sæsonens første sejr! Flot mål af alle de involverede!

        Vi var nok ret heldige, men der var vilje i dag.

        Vores dårlige fysiske form er dog et kæmpe problem. Mod bedre hold går det ikke. Vi er færdige efter 65 minutter. Der skal simpelthen ske noget på (også) den front.

        Men… 3 point!!!

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Helt enig
          En fortjent sejr selvom vi må takke Martin Hansen for at holde os i kampen i første halvleg.
          I anden halvleg var vi klar bedst og trykkede Horsens ned i store dele. At vi ikke scorede manglede den sidste skarphed og suverænitet som et hold i krise ofte mangler.
          Gift kæmper for hinanden og for klubben.
          Aske med en stærk start-11-debut, ærgerligt med det røde kort så han kan ikke fortsætte næste uge. Ellers var det rigtigt fint og det var klasse sammenspil af ham og Breum på venstre side.
          Max arbejdede som en hest og der kommer nok belønningen for med scoringer ned tiden. Forstår ikke så ret udskiftningen fordi han virkede ikke færdigt og synes Sander Svendsen ville have været oplagt at skifte mod Charly. Charly kunne ikke lyse i dag, men det er vel helt naturligt at sådan en ung knægt har også kampe hvor der løber ikke så godt for ham
          Kampen viste helt klar hvor afhængigt vores offensivspil er af Jebali som omdrejningspunkt. Der giver håb at han er på vej til topform igen.
          Synes Paulsen viste hans hidtil bedste kamp for os.
          Klasse stemning på lægterne, hvor også langsudenbgik ned meget fint En gang mere tak til Capo Chris, han gør det helt fantastisk.
          Hvad er der vigtigt med de tre point, en uafgjort ville have følt sig som nederlag. Det var en hård aften til Bashkim kom med forløsningen.
          Enig i det meste. Bjørn var virkelig god i dag! Sikker i defensiven og vores klart farligste mand offensivt. Han havde vel 4-5 halve/hele muligheder.

          Tror Max bliver skiftet ud, fordi han lænede sig op af sit andet gule kort… Han løb og lavede nogle halv-dumme ting til sidst og med hans aggresivitet kan det hurtigt kamme over og give et gult kort mere. Jeg havde også skiftet ham, selvom han spillede fint og kæmpede fantastisk.

          Synes vores højre forsvarsside var et kæmpe problem i dag! Sander er konstant fejlplaceret i forhold til deres venstre kant og Nico havde det også svært og bakkede alt for meget. Stort set alt farligt i første halvleg kom fra Horsens’s venstre side. Jeg fatter ikke, at træner-trioen intet gør for at stoppe den motorvej undervejs?!?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OBHelvegKonge Se indlæg

            Enig i det meste. Bjørn var virkelig god i dag! Sikker i defensiven og vores klart farligste mand offensivt. Han havde vel 4-5 halve/hele muligheder.

            Tror Max bliver skiftet ud, fordi han lænede sig op af sit andet gule kort… Han løb og lavede nogle halv-dumme ting til sidst og med hans aggresivitet kan det hurtigt kamme over og give et gult kort mere. Jeg havde også skiftet ham, selvom han spillede fint og kæmpede fantastisk.

            Synes vores højre forsvarsside var et kæmpe problem i dag! Sander er konstant fejlplaceret i forhold til deres venstre kant og Nico havde det også svært og bakkede alt for meget. Stort set alt farligt i første halvleg kom fra Horsens’s venstre side. Jeg fatter ikke, at træner-trioen intet gør for at stoppe den motorvej undervejs?!?
            Der har du en pointe med Max.
            Og er helt enig. Vores højere side var svækkere end den venstre og der skyldes meget at Sander støtter ikke rigtigt der defensivt. På venstre side var Breum helt med og der var en rigtig gid sammenspil med Aske/Breum men på højre stod Mickelson ret alene der.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Jo det er jeg ret sikker på
              Mener han får 13 strafpoint plus 2-6*2 strafpoint pr gult. Mener ikke han havde nogen fra sin debut. Så det må være 1 dags karantæne

              Comment


                En kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.

                Men okay. Vi kan være 2. Halveg bekendt. Horsens har stort set ingenting og vi vinder slaget på midtbanen, så vi sidder på spillet. Chancemæssigt er det ikke overvældende, hvad det bliver til, men vi dominerer og dør ikke sent i kampen, som vi ellers har haft for vane. Udskifterne kommer ind og gør forskellen og det er jo fedt at se.
                1. Halveg er ringe. Vi starter fint, men pludselig får AK sit hovedstød og resten af halvegen sejler vi rundt.

                jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens.

                Comment


                  NM er ekstremt overvurderet, fordi han laver et par finurlige finter i ny og næ.

                  Han er slet ikke god nok.

                  Om Grubbe er det er umuligt at vurdere, men han bør få chancen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    En kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.

                    Men okay. Vi kan være 2. Halveg bekendt. Horsens har stort set ingenting og vi vinder slaget på midtbanen, så vi sidder på spillet. Chancemæssigt er det ikke overvældende, hvad det bliver til, men vi dominerer og dør ikke sent i kampen, som vi ellers har haft for vane. Udskifterne kommer ind og gør forskellen og det er jo fedt at se.
                    1. Halveg er ringe. Vi starter fint, men pludselig får AK sit hovedstød og resten af halvegen sejler vi rundt.

                    jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens.
                    Synes du skal tage med i betragtning at Nico får ikke hjælp fra Svendsen mens vi har et fint sannensrbejde af Aske og Breum på venstre side. Der gør det svært for Nico og synes der er ikke som skal ændres. Svendsen skal også tage de defensive pligter.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      I øvrigt klasse aktion af Jebali som hiver holdet om bag målet og tættere til fansene om at fejre sejren. Stærkt!
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Leif Rasmussen om kampen. Han roser især Aske:
                        https://fyens.dk/artikel/der-blev-h%...i-m%C3%A5l?rss
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Memoryhof Se indlæg

                          God sejr, i en kamp, der kunne have gået til begge sider. Efter første halvveg havde jeg gerne solgt den for en 0-0. Til det markerede: helt enig. Og også derfor, jeg ikke mener, at vi bør have AA som træner mere. Der ses over hovedet ikke nogen plan for det offensive spil, og nok heller ikke for det defensive (som sejlede flere gange, med store placeringsvanskeligheder). Men nu fik AA så lige et lille pusterum. Men husk, en enkelt sejr (over en oprykker, og nedrykningsfavorit) gør ingen sommer.
                          Jeg erindrer at AA på et tidspunkt sagde at kvaliteten i de offensive profiler var/er så god at de selv finder løsningerne til at komme til chancer og afslutninger. Ufatteligt hvis det er rigtigt, Bashkim har vel været ude med indirekte kritik af at der mangler relationer på holdet. Jeg er enig i at en sejr ikke gør meget forskel, men jeg er ikke enig i at ACH er favorit til nedrykning. Traditionelt og historisk er de, men det de har vist de først 5 kampe gør at jeg har svært ved at se ACH i den situation .. lige nu i hvert fald


                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            En kamp der burde være blevet 0-0, men ender 1-0 på noget nær den eneste aktion på superliganiveau (AK's flotte nedtagning i 1. Halveg frataget). Ellers er det jo en kamp med rigtig mange fejl, rigtig meget dårligt spil, og et nervøst forsvar, der bare hele tiden får relativt ufarligt situationer til at blive giftige, fordi særligt backs og Jørgen er passive i deres aktioner. BP synes jeg spiller fint, men hold nu kæft hvor er Nico bare helt væk på den back. Af flere omgange står han og kigger på deres kant i ro og mag lægger den over til sit bedre højreben, uden han rigtig gider gøre noget ved det. Det er bekymrende, når han heller ikke offensivt har den gennemslagskraft vi ellers har set. Grubbe er heller ikke fejlfri og kan takke Horsens manglende kvalitet for ikke at koste hurtigt efter hans udskiftning. Jeg håber dog at se mere, for han har god dynamik.

                            Men okay. Vi kan være 2. Halveg bekendt. Horsens har stort set ingenting og vi vinder slaget på midtbanen, så vi sidder på spillet. Chancemæssigt er det ikke overvældende, hvad det bliver til, men vi dominerer og dør ikke sent i kampen, som vi ellers har haft for vane. Udskifterne kommer ind og gør forskellen og det er jo fedt at se.
                            1. Halveg er ringe. Vi starter fint, men pludselig får AK sit hovedstød og resten af halvegen sejler vi rundt.

                            jeg er stadig langt fra overbevist om Alm er sagen og det er stadig tydeligt at vi savner kvalitet defensivt. Stærk kamp af MH. Der er brug for han redder os point. Det gjorde han i dag og det sætter sig forhåbentlig i holdet frem imod to svære kampe imod SIF og VFF, som er 2-3 gear over Horsens.
                            Er detsvære enig der. Bla. syntes jeg udskiftningen af Breum kommer alt for sent. 10-15 min inden han bliver taget ud er det det tydeligt han ikke har kondi til mere. Hvilket bringer os tilbage til hvorfor er OB's spillere i dårligere form end mange 1 div klubber.


                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              Jeg erindrer at AA på et tidspunkt sagde at kvaliteten i de offensive profiler var/er så god at de selv finder løsningerne til at komme til chancer og afslutninger. Ufatteligt hvis det er rigtigt, Bashkim har vel været ude med indirekte kritik af at der mangler relationer på holdet. Jeg er enig i at en sejr ikke gør meget forskel, men jeg er ikke enig i at ACH er favorit til nedrykning. Traditionelt og historisk er de, men det de har vist de først 5 kampe gør at jeg har svært ved at se ACH i den situation .. lige nu i hvert fald

                              Hvis det er sandt, er det fyringsgrund i sig selv. Men det kunne forklare en del.

                              Lad os se om gårsdagens kamp har gjort noget som helst. Jeg regner fortsat med vi bliver skilt ad i Silkeborg.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                                Hvis det er sandt, er det fyringsgrund i sig selv. Men det kunne forklare en del.

                                Lad os se om gårsdagens kamp har gjort noget som helst. Jeg regner fortsat med vi bliver skilt ad i Silkeborg.
                                Jeg ved ikke om der er andre der kan huske det, men jeg håber også at det enten er forkert citeret, eller taget ud af en anden kontekst så betydningen bliver anderledes når det stå helt solo. Jeg er dog helt sikker på BKs indirekte kritik af at der ikke blev gjort nok for at styrke det relationelle på holdet.

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X