Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
    Of topic, sorry, men Daniel Høehg sidder og siger i OFFSIDE, at OB - igen- afviste at hente ham, da han endte i Randers! Han syntes, det var en god idé, OB åbenbart mindre. Hvad fanden?
    Inden du lige skærper høtyven, så husk på der er to sider af den sag. Jeg ved at hvis OB var gået med til det han forlangte (og fik godkendt i RFC), så var han godt og vel blevet den højest betalte spiller i truppen. Det tænker jeg trods alt ikke han har niveau til at retfærdiggøre.

    Comment


      Må erkende, at uanset at han er OB dreng, og det altid er fedt når de vender hjem. Så syntes jeg ikke han var god nok dengang, og det syntes jeg stadig ikke han er. Ham og KL er i mine øjne overvurderet. Men i forhold til hvad vi ellers har, er det self en smule bedre. Men til den løn han evt. skulle have, så ved jeg ikke helt.

      Comment


        Det handler udelukkende kun om at vinde kampe lige nu. Det er point, der tæller. Spil, strategi, pis og lort betyder ikke noget lige nu. Det handler bare om at vinde
        - Bashkim Kadrii

        Ja tak! Dét er vindermentalitet. Han er måske ikke en starter for os længere, især med vores spillestil (trods jeg holder fast i, at under Alm er der ingen skabelon for offensivt spil, der helt bevidst er definerer ved enkeltmandspræstationer fra kreative kræfter som Jebali, Frø og Mucolli), men kan stadig komme ind med 20-30 minutter igen som en super-sub. Jeg føler at Bashkim, københavnerdreng eller ej, virkelig holder af klubben, hvor han også har oplevet sine største sportslige øjeblikke (den legendariske Panathinaikos-kamp bl.a.).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg

          Fortalte han også at han kræver en meget høj løn? Jeg tænker det er derfor OB ikke synes idéen var ligeså god som Daniel
          Så sløvt at det ikke blev stillet som spørgsmål. Selvfølgelig forlangte hans egen agent for meget til nærige Thorborg.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            Of topic, men Daniel Høehg sidder og siger på i OFFSIDE, at OB - igen- afviste at hente ham, da han endte i Randers! Han syntes det var en god idé, OB åbenbart mindre. Hvad fanden?
            Ja det var vidst også det de sagde i transfervinduet på BT tidligere på vinduet. Han henvendte sig til klubben, men på det tidspunkt havde OB lukket (eller var langt i processen) aftalen med Bjørn Paulsen og man har nok ikke ment der var plads til ham på hold og i budget.

            Det kan irritere mig voldsomt. Daniel Høegh skulle jo hjem til Odense. Det er klar der er noget timing i det der var skidt (var vist før Ivancevic blev skadet) og dem der leder klubben i dag har ikke samme forhold til ham. Hvem skal fortælle dem hvor vigtig han er for fans m.m.? Det er der ikke mange i klubben tilbage fra dengang. Men det er stadig tæt på utilgiveligt når en spiller som ham så tydeligt gerne vil hjem til klubben.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

              Inden du lige skærper høtyven, så husk på der er to sider af den sag. Jeg ved at hvis OB var gået med til det han forlangte (og fik godkendt i RFC), så var han godt og vel blevet den højest betalte spiller i truppen. Det tænker jeg trods alt ikke han har niveau til at retfærdiggøre.
              Allright. Fair nok. Så er det mere forståeligt. Jeg ville dog gerne have, at de investerer bare lidt flere penge i forsvaret!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                Må erkende, at uanset at han er OB dreng, og det altid er fedt når de vender hjem. Så syntes jeg ikke han var god nok dengang, og det syntes jeg stadig ikke han er. Ham og KL er i mine øjne overvurderet. Men i forhold til hvad vi ellers har, er det self en smule bedre. Men til den løn han evt. skulle have, så ved jeg ikke helt.
                Ah. han er fandme bedre end KL.Men nej ok. Vil hellere have Ivancevic tilbage på 100 procent!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                  Inden du lige skærper høtyven, så husk på der er to sider af den sag. Jeg ved at hvis OB var gået med til det han forlangte (og fik godkendt i RFC), så var han godt og vel blevet den højest betalte spiller i truppen. Det tænker jeg trods alt ikke han har niveau til at retfærdiggøre.
                  Hvor ved du reelt det fra? Alle opgørelser jeg har set fra de seneste år har OB ligget med højere budget end Randers. Jeg er i tvivl ift. Odey som de vist betalte dyrt for at beholde. Men ellers tror jeg spillere som Jebali, Skjelvik, Tverskov, Bashkim og Sabbi nok får mere end de højest lønnede i Randers.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

                    Allright. Fair nok. Så er det mere forståeligt. Jeg ville dog gerne have, at de investerer bare lidt flere penge i forsvaret!
                    Helt enig. Det havde været klædeligt at hive en ekstra mand ind centralt.

                    Comment


                      Vi har snakket med Martin Hansen efter aftenens sejr over Horsens.

                      Martin Hansen jubler over sejren i fantastisk atmosfære - OBstruktion

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Hvor ved du reelt det fra? Alle opgørelser jeg har set fra de seneste år har OB ligget med højere budget end Randers. Jeg er i tvivl ift. Odey som de vist betalte dyrt for at beholde. Men ellers tror jeg spillere som Jebali, Skjelvik, Tverskov, Bashkim og Sabbi nok får mere end de højest lønnede i Randers.
                        Det kan jeg ikke afsløre. Men jeg ved hvad han får i løn i RFC og at det var samme beløb han bad om i OB. Også i sign-on. Det overrasker mig ikke han fik et nej fra BW. Ved stadig ikke hvorfor RFC mener han er så mange penge værd.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Strengt taget, så synes jeg vi spiller en fin og OK kamp i dag. Fint flow og især viljen var til stede, noget vi ikke har set i de tidligere kampe. Så håb forude
                          Helt enig
                          En fortjent sejr selvom vi må takke Martin Hansen for at holde os i kampen i første halvleg.
                          I anden halvleg var vi klar bedst og trykkede Horsens ned i store dele. At vi ikke scorede manglede den sidste skarphed og suverænitet som et hold i krise ofte mangler.
                          Gift kæmper for hinanden og for klubben.
                          Aske med en stærk start-11-debut, ærgerligt med det røde kort så han kan ikke fortsætte næste uge. Ellers var det rigtigt fint og det var klasse sammenspil af ham og Breum på venstre side.
                          Max arbejdede som en hest og der kommer nok belønningen for med scoringer ned tiden. Forstår ikke så ret udskiftningen fordi han virkede ikke færdigt og synes Sander Svendsen ville have været oplagt at skifte mod Charly. Charly kunne ikke lyse i dag, men det er vel helt naturligt at sådan en ung knægt har også kampe hvor der løber ikke så godt for ham
                          Kampen viste helt klar hvor afhængigt vores offensivspil er af Jebali som omdrejningspunkt. Der giver håb at han er på vej til topform igen.
                          Synes Paulsen viste hans hidtil bedste kamp for os.
                          Klasse stemning på lægterne, hvor også langsudenbgik ned meget fint En gang mere tak til Capo Chris, han gør det helt fantastisk.
                          Hvad er der vigtigt med de tre point, en uafgjort ville have følt sig som nederlag. Det var en hård aften til Bashkim kom med forløsningen.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Hvor mange kampes karantæne får Adelgaard? Han tog pladsen i dag. Magter ikke at King skal spille igen.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                              Of topic, sorry, men Daniel Høehg sidder og siger i OFFSIDE, at OB - igen- afviste at hente ham, da han endte i Randers! Han syntes, det var en god idé, OB åbenbart mindre. Hvad fanden? Han kunne jo med nemhed slå Skjelvik af. Den skal BW altså lige svare på!
                              Rygterne siger at han forlangte 200-250k om måneden. Så selv om det piner mig så kan jeg godt forstå at man sagde til at bruge så mange penge på en spiller der er så gammel

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                                Hvor mange kampes karantæne får Adelgaard? Han tog pladsen i dag. Magter ikke at King skal spille igen.
                                Er det ikke bare 1 dag ved gult/gult?

                                Comment

                                Working...
                                X